Nieuwe trend, lens in je kin..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:45

Heerlijk een donkerbruin broodje filet american , of een toffee ... je zal maar iemand tegenkomen met zoiets die aan het eten is GATVER !! moet er niet aan denken

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:10

Valliej15 schreef:
Heerlijk een donkerbruin broodje filet american , of een toffee ... je zal maar iemand tegenkomen met zoiets die aan het eten is GATVER !! moet er niet aan denken

Dan kan ik nooit meer mijn kauwgom daar verstoppen op school. ^)

Valliej15

Re: Nieuwe trend, lens in je kin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:13

hahaha lache dit ... echt ranzig ... 1 keer je tanden niet poetsen als je om 8 uur s'ochtens thuiskomt na stappen en je ziet het resultaat in de spiegel meteen ... !!!! ik vindt het zo vies gewoon ... waarom zou je dat willen ... aan iedereen je ondertanden laten zien ... je zou je doodschrikken als je vriendin / vriend dat heeft ... en je wordt smorgens naast hem/ haar wakker en je ziet meteen z'n tanden xD

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:15

Hoe kun je nou met zo'n iemand zoenen???

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:18

moonfish13 schreef:
Valliej15 schreef:

_O-
ik lach me suf toen ik dit las :P

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:20

Caesar schreef:
Hoe kun je nou met zo'n iemand zoenen???

Gatver helemaal vies !!! lekker met je tong tegen de lens ...
:9

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:25

Haha OMG :D
Ik snap niet dat er mensen zijn die zoiets willen, maargoed, ieder z'n eigen ding he.. ;)

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:29

ILOVE_TARA schreef:
Haha OMG :D
Ik snap niet dat er mensen zijn die zoiets willen, maargoed, ieder z'n eigen ding he.. ;)

tsja , straks wordt het een lens in je wang , kun je iemand ook nog eens zien eten ... je hebt wel ballen als je het doet .. maar leuk of mooi is het ZEKER niet xD eetsmakelijk alvast bij deze gedachten :P

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:32

Trend of niet.... ik sla een beurt over!
Geen gezicht!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:56

Pepper1 schreef:
Trend of niet.... ik sla een beurt over!
Geen gezicht!

Ik ben vóór een lensjestrend. :D
Dan vallen horentjes op je hoofd niet zo op. :D

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:16

moonfish13 schreef:
Valliej15 schreef:

Moehahahah! Meesr briljante reactie :D :D
Ik vind dit er werklijk niet uitzien. Als ze nou zoiets in je hersenpan konden stoppen, dat zag er tenminste nog stoer uit! Bietje roeren in je hersens :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:05

DeadxStar schreef:
Ayasha schreef:
Tja, ze maken al echo's die iedereen moet zien dus waarom zou je je tanden niet mogen showen :D

Vind ik niet echt een logische vergelijking :o Een echo moet je niet zien, dat kan iemand laten zien, of juist niet. Met zo'n lens kan je er niet omheen := Moet iedereen overigens zelf weten natuurlijk, maar ik vind het 10x niks. Maar smaken verschillen natuurlijk!

Je kan immers ook je tanden laten zien door te lachen :Y) :D

Ze kunnen er (is al vaak gezegd) ook gewoon een plug insteken, zo'n dichte. Dus ook zij kunnen het enkel laten zien als ze dat willen. :D

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:06

maar dan nog zou je het niet dicht kunnen laten groeien ... loop je daar op je 50e met een gat in je kin ... plug of niet .. blijft zonde van je mond ... en kin !

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:15

Ayasha schreef:
Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?

Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor *D

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:19

ieuw, dit wil je toch niet in je kin hebben?!

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:21

NicoleKelos schreef:
Ayasha schreef:
Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?

kijk oorbellen en haar verven en mooie sieraden zijn om jezelf mooi en vrouwelijk te maken ... vindt een lens nou niet mooi en vrouwelijk ... jij wel dan ?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:23

Ayasha schreef:
Het zijn dat soort wichtjes dat witte schmink op doen en dan voor Pandagoth spelen... ;)

Dat je het onsmakelijk vind is te begrijpen, mooi vind ik het ook niet. Maar zoals hier in het topic, en zoals MM zei van "doe het in je buik dan hoef ik er niet naar te kijken".. Eh tja, als jij er niet naar wil kijken is niet die persoon zijn of haar probleem. Deal with it. :)

Ja, maar panda's vallen ook op. :))

@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens. :D Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief. ;)

Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'. :')

Valliej15 schreef:
maar dan nog zou je het niet dicht kunnen laten groeien ... loop je daar op je 50e met een gat in je kin ... plug of niet .. blijft zonde van je mond ... en kin !

Dat kan wel hoor. :j En je kan het altijd nog laten hechten.
Enne niet iedereen wil er 'mooi of vrouwelijk' uitzien. :? Ik heb ook een hekel aan rokjes/jurkjes/hakken, draag veel liever wat mannelijker kleding. Who cares?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:24

Valliej15 schreef:
maar dan nog zou je het niet dicht kunnen laten groeien ...

Echwel.

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:34

Misschien kunnen ze van die huidskleur piercings maken die ze erin kunnen doen voor eventueel een sollicitatie??
Is misschien best een gat in de markt niet?? :P

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:45

Authentic schreef:
Lichaamsmodificatie (o.a. piercings, tattoo's, elvenoortjes, tongsplits) is een bewuste keuze om je uiterlijk te veranderen. De meeste mensen die dit doen beginnen met een kleine maat lippiercing en rekken 1x in de zoveel tijd het gat een beetje meer op. Dus het gaat sowieso geleidelijk en mensen hebben vaak de neiging om steeds groter te gaan. Het is een manier om je uiterlijk zelf in de hand te hebben en jezelf te maken zoals je zelf vindt dat het hoort. Dit is iets dat je zelf in de hand hebt en dat in onze maatschappij ook nog redelijk uniek is. Ik weet dat er ook mensen zijn die stretchen omdat ze iets hebben met de culturen waar ze dat ook doen (Zuid Amerika, Indonesië, Afrika, alleen bij ons is het nooit erg populair geweest :D ).

Als je dit hebt dan heb je dit al gehad.

En fact: hoe meer je het tegen komt hoe meer je eraan went. Ik denk niet dat ik het ooit zou doen, maar ik heb de "ieeew" fase overgeslagen.

Een bewuste keuze zal vast voor veel mensen opgaan, toch denk ik dat er veel mensen "meelopen" en zich niet de latere gevolgen realiseren. De reden die noemt om zelf je uiterlijk in de hand te hebben klinkt mij toch voor als een probleem; jezelf niet accepteren en respecteren zoals je bent, geen controle hebben over het leven en dat op deze manier compenseren. Iedereen is uniek en als je vindt dat je dat alleen kan bereiken door een gat in je kin te laten zetten dan zijn er denk ik toch dingen die je nog niet aan jezelf ontdekt hebt.

Een tattoo kan voor een herinnering staan, of een gebeurtenis, een piercing kan stimulerend werken maar voor strechting kan ik nog steeds geen goede reden verzinnen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niets tegen, zal er niet van schrikken of er iemand minder aardig door vinden, maar snappen doe ik het nog niet :n .

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:49

Citaat:
@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens. Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief.

Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'.

Geeeeen idee, het zag er niet bepaald vrolijk uit.
En laat ik nou geen prototype meisje zijn die het bij voorbaat al raar vind..
Ik schrok er alleen sirieus van toen ze begon te bewegen. }:0

Ach, iedereen moet aantrekken wat ze willen, maar alleen om het uniek zijn vind ik het een beetje nutteloos. :D
Zoals je al zegt, op concerten lopen er zoveel.
Gewoon jezelf zijn is het meest praktisch, als dat is met een vergrootglas in je lip, who cares?

Die elvenoortjes vind ik trouwens ook best heel leuk, zelf zou ik het niet laten doen, maar geinig vind ik het wel. :D
Dat in combi met puntige hoektanden en horentjes lijkt mij helemaal geinig.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:55

NicoleKelos schreef:
Ayasha schreef:

Die dingen zijn toch iets minder permanent. Hoewel ik je punt wel snap, maar zoiets dat zo permanent is en ook verschrikkelijk in het oog springt snap echt niet dat je dat wilt. Als ik mijn haar morgen verf kan ik het volgende week terug verven als ik gaatjes in mijn oren neem kunnen die weer dicht groeien of ik laat mijn haar iets langer groeien zodat het niet in het oog springt. Wat doe je als je dit beu bent permanent een sjaal dragen?

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:56

Fiffill schreef:
Ayasha schreef:
Het zijn dat soort wichtjes dat witte schmink op doen en dan voor Pandagoth spelen... ;)

Dat je het onsmakelijk vind is te begrijpen, mooi vind ik het ook niet. Maar zoals hier in het topic, en zoals MM zei van "doe het in je buik dan hoef ik er niet naar te kijken".. Eh tja, als jij er niet naar wil kijken is niet die persoon zijn of haar probleem. Deal with it. :)

Ja, maar panda's vallen ook op. :))

@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens. :D Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief. ;)

Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'. :')

Valliej15 schreef:

Dat kan wel hoor. :j En je kan het altijd nog laten hechten.
Enne niet iedereen wil er 'mooi of vrouwelijk' uitzien. :? Ik heb ook een hekel aan rokjes/jurkjes/hakken, draag veel liever wat mannelijker kleding. Who cares?

nee oke dat je het dicht kan laten groeien prima ...
ik zeg ook niet dat jij dat moet doen er vrouwelijk uit te zien .. maar in het algemeen doen mensen dat om er mooi en vrouwelijk uit te zien ... kan het er ook niet uithalen dat ik heb gezegt dat jij het moet doen ... maargoed
een plug of niet ik vindt het lelijk ...

vindt u het mooi dan ?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:02

ik vraag me alleen af of dit soort dingen ook bij een 80 jarig mens passen, want je hoopt toch die leeftijd te halen en dan zit je nog steeds met zo een ding in je kin of een lelijk lidteken.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:05

Plugs had ik al wel gezien, maar glaasjes zijn nieuw voor mij :)). Ik vind het niet heel mooi, maar da's mijn smaak. Niets aan te doen...

Waarom zou je niet tevreden zijn met jezelf als je zoiets laat zetten? Sommige mensen vinden het gewoon mooi. Net als leuke oorbellen of een mooie ketting, alleen zijn zij wat "extremer" hierin. :D Ik vind het getuigen van lef, als je het beu bent duurt het wel even voordat het dicht is lijkt mij.

Piercings in het gezicht vind ik prachtig, maar niet bij mij.. :D Ik heb er het gezicht niet voor..