Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILOVE_TARA schreef:Haha OMG
Ik snap niet dat er mensen zijn die zoiets willen, maargoed, ieder z'n eigen ding he..
moonfish13 schreef:Moehahahah! Meesr briljante reactieValliej15 schreef:Heerlijk een donkerbruin broodje filet american , of een toffee ... je zal maar iemand tegenkomen met zoiets die aan het eten is GATVER !! moet er niet aan denken
Dan kan ik nooit meer mijn kauwgom daar verstoppen op school.
DeadxStar schreef:Ayasha schreef:Tja, ze maken al echo's die iedereen moet zien dus waarom zou je je tanden niet mogen showen
Vind ik niet echt een logische vergelijkingEen echo moet je niet zien, dat kan iemand laten zien, of juist niet. Met zo'n lens kan je er niet omheen
Moet iedereen overigens zelf weten natuurlijk, maar ik vind het 10x niks. Maar smaken verschillen natuurlijk!
Je kan immers ook je tanden laten zien door te lachen![]()
NicoleKelos schreef:Ayasha schreef:Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?
Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor
Ayasha schreef:Het zijn dat soort wichtjes dat witte schmink op doen en dan voor Pandagoth spelen...
Dat je het onsmakelijk vind is te begrijpen, mooi vind ik het ook niet. Maar zoals hier in het topic, en zoals MM zei van "doe het in je buik dan hoef ik er niet naar te kijken".. Eh tja, als jij er niet naar wil kijken is niet die persoon zijn of haar probleem. Deal with it.
Valliej15 schreef:maar dan nog zou je het niet dicht kunnen laten groeien ... loop je daar op je 50e met een gat in je kin ... plug of niet .. blijft zonde van je mond ... en kin !
Authentic schreef:Lichaamsmodificatie (o.a. piercings, tattoo's, elvenoortjes, tongsplits) is een bewuste keuze om je uiterlijk te veranderen. De meeste mensen die dit doen beginnen met een kleine maat lippiercing en rekken 1x in de zoveel tijd het gat een beetje meer op. Dus het gaat sowieso geleidelijk en mensen hebben vaak de neiging om steeds groter te gaan. Het is een manier om je uiterlijk zelf in de hand te hebben en jezelf te maken zoals je zelf vindt dat het hoort. Dit is iets dat je zelf in de hand hebt en dat in onze maatschappij ook nog redelijk uniek is. Ik weet dat er ook mensen zijn die stretchen omdat ze iets hebben met de culturen waar ze dat ook doen (Zuid Amerika, Indonesië, Afrika, alleen bij ons is het nooit erg populair geweest).
Als je dit hebt dan heb je dit al gehad.
En fact: hoe meer je het tegen komt hoe meer je eraan went. Ik denk niet dat ik het ooit zou doen, maar ik heb de "ieeew" fase overgeslagen.
Citaat:@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens. Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief.
Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'.
NicoleKelos schreef:Ayasha schreef:Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?
Mwoh, vind ik toch wel een klein verschil met zo'n lens hoor
Fiffill schreef:Ayasha schreef:Het zijn dat soort wichtjes dat witte schmink op doen en dan voor Pandagoth spelen...
Dat je het onsmakelijk vind is te begrijpen, mooi vind ik het ook niet. Maar zoals hier in het topic, en zoals MM zei van "doe het in je buik dan hoef ik er niet naar te kijken".. Eh tja, als jij er niet naar wil kijken is niet die persoon zijn of haar probleem. Deal with it.
Ja, maar panda's vallen ook op.![]()
@ moonfish13; als je het prototype emo bedoelt... dan ben ik het met je eens.Maar dat is met de meeste stereotiepjes, die zijn over het algemeen niet zo positief.
Vind het sowieso onzin, willen ze anders zijn door 'goth'/'emo'/'alto' te zijn..... kom je op een concert lopen er ook 1000 in een dozijn van rond, natuurlijk hoor 'wij zijn echt heel apart en anders en uniek'.Valliej15 schreef:maar dan nog zou je het niet dicht kunnen laten groeien ... loop je daar op je 50e met een gat in je kin ... plug of niet .. blijft zonde van je mond ... en kin !
Dat kan wel hoor.En je kan het altijd nog laten hechten.
Enne niet iedereen wil er 'mooi of vrouwelijk' uitzien.Ik heb ook een hekel aan rokjes/jurkjes/hakken, draag veel liever wat mannelijker kleding. Who cares?