Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 15:22

HALLOOO dar ben ik weer even tussendoor hoor !!
Mar het gaat hier niet alleen om paranormale gaven met geesten maar op alle gaves !!!
:= %) O:)
EN ..... Hou het wel gezellig hè ;)

ilse86

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:24

Gezelligheid ten top ;)
Maar die vrouw die ik ken, kan toch ook communiceren met paarden? Maar dan meer vanaf lange afstand.

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:25

Ik heb zelf geen gave maar mensen in mijn omgeving wel :j
Ik vind het wel heel interessant

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:26

marleen_usar schreef:
Mijn dochter kreeg laatst snachts haar pas overleden opa op bezoek,hij had het uiterlijk van ongeveer 30 jaar geleden.Ze kon dat allemaal precies omschrijven,dus vroeg ik haar heb jij wel eens een foto gezien van opa, dat hij veel jonger was? Nee zei ze toen,maar ze was wel bang.

Ik heb ook al een keer droom over mijn opa gehad. Vreemde was dat hij een heel stuk jonger was, maar ik toch zeker wist dat het mijn opa was.

Raudkas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:35

gisternacht heeft iemand me over mijn wang gestreken. Daar werd ik wakker van. Toen ik keek zat daar ook iemand!!! ik was echt dood bang,, want heb dit nog nooit gehad!!
geen idee wie het was,, maar fijn vond ik het niet :P

hoop niet dat dit ook een soort gave is, want het is maar dood eng:P

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:49

maar om ff bij de vraag van de TS te blijven: zijn er nog mensen die hetzelfde kunnen?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:09

ik communiceer wel liever op een iets hoger niveau qua gevoel. En kan iemands gemoedstoestand vaak goed aanvoelen, maar om dat nu een gave te noemen. Ook kan ik iemands hand vasthouden en krijg daar heel veel uhm info door, maar gave... nee.

Ik houd het liever nog even op heel veel toeval links en rechts... vind ik een iets fijner idee :D

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:40

Ben ik ook weer :D

Ik had mijn vraag al eerder gesteld, maar topic heeft er weer 3 pagina's bij :')
Als je je handen van elkaar af houd, en ze gaat bewegen zoals je een electrische/magische bol wil creeeren, dan voel ik weerstand, en gaan mijn handen tintelen.
Ik heb al van meer mensen gehoord dat ze dat kunnen.
Kun je daar verder ook iets mee? Of is het gewoon iets grappigs :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:48

Dat is energie die je voelt, daar kan je iemand mee magnetiseren.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:49

marleen_usar schreef:
Dat is energie die je voelt, daar kan je iemand mee magnetiseren.

Dat is toch pijnen wegnemen?

En kan iedereen dat, of is dat echt een gave?
Zoals hierboven gezegt, dat is toch iets wat iedereen kan, als je de 'kanalen' maar open zet? :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:52

Magnetiseren kan iedereen dat is helaas voor sommige geen gave.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:53

Hm, ik voel niks hoor Cheetafan.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:00

ik voel wel weerstand als je een magische bol creeert ja. :j maar ik denk dat dat niet echt een gave is?

Net zoiets als 2 edelstenen gedurende 30 seconden tegen elkaar drukken met je ogen dicht, en dan als je ze weer uitelkaar haalt voel je ook een kracht. Maar een gave is het niet (volgensmij).

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:01

Wat je moet doen is 20 seconden stevig je handen tegen elkaar wrijven en dan langzaam van elkaar af halen en dan kan je een bal maken.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:03

eenitraM schreef:
Ik zou het even uitleggen wat ik heb en dan voel.

Ik ben nooit een knuffelkind geweest. Vond het vervelend als mensen aan me zitten. Vroeger dacht ik kleuren te zien om mensen heen. Nu geef ik dagen en getallen en personen kleur.

Dinsdag is bij mij geel. Woensdag rood en donderdag ook. Mijn broertje is blauw maar mijn halfzusje weer geel. Mijn vriendje rood en het getal 13 is momenteel ook rood. Ik spoor niet :+

Mijn moeder merkte dat ik altijd koude handen had. Onbewust heeft mijn moeder me een keer gedwongen haar hoofs vast te houden. Ze had hele erge micrane. Ik voel het dan via mijn koude handen naar boven stromen. In de gewrichten bij mijn handen gaat het steken. Dan stroom het naar verder naar boven en dan gaat het zeer doen in de ellebogen. Heb 2 keer geloof ik meegemaakt bij spierpijn in haar rug dat ik het ineens kreeg!!!!! Heel apart. Maar altijd als ik koude handen heb moet ik even iemand vastpakken met "goede" energie zodat ik weer een beter humeur krijg en warme handen.

dat kleuren zien is geen gave maar een verbinding tussen verschillende hersenhelfden, (tussen zien en je kleurencentrum) er zijn meerdere mensen die dit hebben. Ik heb er zelfs een presentatie over gedaan. Ik zal even opzoeken hoe het heet

Pijn verdwijnt ook als je geloofd dat het zal verdwijnen, als je iemand een 'asprine' geeft(die in fijte een bijv. een vitaminepil is) terwijl hij hoofdpijn heeft vermindert de hoofdpijn ook...

de laarzenlikke

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:05

marleen_usar schreef:
Wat je moet doen is 20 seconden stevig je handen tegen elkaar wrijven en dan langzaam van elkaar af halen en dan kan je een bal maken.

Door die wrijving ontstaat warmte, als je dan je handen van elkaar afhaalt is het dan niet gewoon de koude lucht die je voelt? :Y)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:06

Nee als het goed is voel je energie stromen, en geen koude lucht.

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:06

Ik heb ook zoiets.
Ik voel emoties van mensen ontzettend aan, weet meteen hoe ze zich voelen.
Heb het ook bij vreemde mensen, die ik dus helemaal niet ken.
Het is gigantisch vermoeiend, maar ik leer steeds beter mezelf er voor af te sluiten!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:07

Mijn vriend vind dat ik ook een gave heb... Zijn al meerdere dingen iets te toevallig geweest vind hij op de lange termijn... Maar ik vind het misschien nog steeds meer toeval?
Hij is boer en vraagt aan mij wanneer welke koe eerst kalft :+ Maar juist als hij het vraagt heb ik het verkeerd en als ik het uit mezelf zeg is het altijd goed :7 Maar op eigen houtje had ik vorige week bijv gezegt ja die witte kalft als eerste en dat word een stiertje... Hij "lachte me vervolgens uit" aangezien een andere koe al overtijd liep en de witte nog 2 weken moest. Maar de dag erna had ik toch gelijk...

Maar of dit ook echt een gave is?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:07

Okay, dan voel ik wel wat dus.

Moet er eigenlijk ook niet gewoon een kletstopic komen?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:09

Rianneke schreef:
Mijn vriend vind dat ik ook een gave heb... Zijn al meerdere dingen iets te toevallig geweest vind hij op de lange termijn... Maar ik vind het misschien nog steeds meer toeval?
Hij is boer en vraagt aan mij wanneer welke koe eerst kalft :+ Maar juist als hij het vraagt heb ik het verkeerd en als ik het uit mezelf zeg is het altijd goed :7 Maar op eigen houtje had ik vorige week bijv gezegt ja die witte kalft als eerste en dat word een stiertje... Hij "lachte me vervolgens uit" aangezien een andere koe al overtijd liep en de witte nog 2 weken moest. Maar de dag erna had ik toch gelijk...

Maar of dit ook echt een gave is?

Heb je het wel eens met andere dingen geprobeerd? :)
Het klopt wel dat je eerst denkt dat het toeval is hoor, maar uiteindelijk accepteer je het en dan gebeurt het steeds vaker. :j

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:13

Hier in Hoogeveen was altijd een man die wratten kon weg wrijven.. Heeft mijn wrat toen ook nog weg gewreven, helaas is hij nu overleden. Maar dat lijkt me geen gave.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:37

Ikwashier schreef:
Hier in Hoogeveen was altijd een man die wratten kon weg wrijven.. Heeft mijn wrat toen ook nog weg gewreven, helaas is hij nu overleden. Maar dat lijkt me geen gave.

Hoe moet ik me dit voorstellen?

Deed hij dit gewoon met de blote hand ofzo?

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:53

Ik geloof in het bestaan van een zesde zintuig in welke zin dan ook. Maar ik geloof ook dat er oplichters zijn die hier gebruik van maken om geld mee te verdienen.

Daarom ben ik altijd een beetje huiverig naar o.a. readings toe; ookal lijkt dat me bere interessant!

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:05

heb wel eens het een en ander meegemaakt ja. niet bewust maar na het lezen van dit topic komt dat toch wel heel erg overeen. wie nieuwschierig is mag me best een pb sturen maar zet het liever niet op bokt