Annetje schreef:Cinnepin schreef:Hm... Ik heb echt heeeeel erg veel geprobeerd en ben behoorlijk angstig met nieuwe artikelen op mijn gezicht proberen omdat ik dus zo'n heftige reacties krijg die ook niet zomaar wegtrekken. Het is echt niet leuk om weken lang met verschrikkelijk jeukende eczeem op je gezicht rond te moeten lopen. Beetje jammer eigenlijk dat iemand me dan zegt dat ik gewoon even verder moet kijken. Ik snap je reactie op zich wel, maar het komt niet zo vriendelijk over.Ookal heb je alergien dan kan je nog verder kijken.
Ik zal eens zoeken naar dat product dat jij noemt. Het klinkt namelijk wel makkelijk.
Bonjoy: ik heb daar niet de reinigingsprodructen van uitgeprobeerd, maar volgens mij wel een creme. Die gaf ook niet bepaald de gewensde reactie
Ik heb een hele tijd een bepaald merk gebruikt, speciaal voor mensen met super gevoelige huid. Was ook erg duur. Jammer genoeg veranderde ze het product en kon ik er toen niet meer tegen. Ik heb nog even gezocht hoe het heet, maar kan het niet vinden.
Was dat mischien Cetaphil? Dat is voor mensen met super gevoelige/allergische huid. Ik gebruik het wel met succes, omdat mijn huid ook overdreven snel reageert op producten. Garnier, Vichy etc. allemaal gebruikt ging super goed maar na een tijdje dus niet meer. Met Cetaphil gaat het super en is mijn huid ook mooi. Als het niet Cetaphil was waar je het over hebt dan raad ik je het zeker eens aan. Mischien kun je via de apotheek een proefverpakking bestellen, zo heb ik dat destijds ook gedaan. En dan testen op een plekje dat niet zo opvalt. Sta je al onder de behandeling van een dermatologe?
Cinnepin: Hele oppervlakkige reactie, niet echt genuanceerd ook. Je hebt geen idee hoe groot een huidprobleem kan worden door verkeerde producten. Het is niet zomaar even een kwestie van 'even verder kijken.'

Ik hield geen wimpers meer over, terwijl ik niet eens veel spul gebruikte omdat ik ook weinig make-up draag.