Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yole schreef:Onder vrienden passen we meestal ruilhandel toe... In ruil voor wat hulp bij het omgooien van in de weg staande bomen krijg je hout. In ruil voor wat groentenafval krijg je van de kip een ei, enz...
Huertecilla schreef:...de éérste??? Hier ís er maar ÉÉN en die moet je met zorg maaien want dat is wat er is het hele jaar.
Citaat:Over frotale lobotomie gesporken (jouw onderschrift Kuggur); ik word compleet GESTÓÓRD van 'de russen' (mijn horloges).
yole schreef:Met een beetje meeval halen de boeren hier 3 sneden van het veld. Elluk voordeel hep zu eiguh nadeel.
Bandida schreef:yole schreef:Met een beetje meeval halen de boeren hier 3 sneden van het veld. Elluk voordeel hep zu eiguh nadeel.
Wij hebben zonet het hooi uit een natuurgebied aangeboden gekregen. Hun zorg is dat er gemaaid wordt, verder hebben ze geen interesse in het hooi (geen grazers) behalve dan dat het van het terrein gehaald moet worden. Ideaal, zullen wij wel doen![]()
In de lente ga ik eens met een plantenboek tot daar om te kijken wat er zoal op groeit aan kruiden.
HC, ik wil altijd eens bij mijn oma de recepten voor kat en 'waterkonijn' navragen
Bandida schreef:Kuggur schreef:Buurman in aangrenzend dal is echter monteur van het type "alles kunnen repareren met duct tape en kauwgum (hij gebruikt ook professionelere methoden).
Dat mis ik hier, een echte goeie monteur