Twiggy2008 schreef:MB, prima dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd

. Ook ik heb naar mijn gevoel geluisterd en verder heb ik ook met intelligente mensen gesproken hierover en zelf het e.e.a. uitgezocht.
Met intelligente mensen...

Sorry hoor! Grappig...
Weet je, zoals ik al eerder zei... je doet het wel of je doet het niet...
Je krijgt echt geen vaccin van onze overheid zonder dat ze 'over het algemeen' weten wat het doet.
Maar niets is zeker in het leven... Niemand krijgt 100 % garantie.
Voor hetzelfde geldt krijg je leukemie van spruitjes... Of zwaar longfalen van airco...
Who knowes... niemand... het is kiezen tussen twee kwaden...
Wat doet het vaccin als je besluit te vaccineren?
Wat gebeurd er met mijn kind als hij doodziek word na besmetting met MG?
Het is ja of nee... je doet het wel of je doet het niet, maar stop met ongefundeerde meningen te plaatsen. Je bent niet zomaar ziek van de MG, je kunt het niet vergelijken met een gewone seizoensgriep en je bent er echt niet zomaar een paar dagen koortsig van...
Je bent echt DOODZIEK als je het hebt, ik heb volwassenen gesproken die door hun bed hebben gekropen, er worden om de haverklap kindjes opgenomen in het ZH, die cijfers zijn veel hoger dan wanneer er sprake is van een gewone seizoensgriep...
Dat is dan de keerzijde van de medaille... dus ja voor mij is het kiezen tussen twee kwaden... en ik zou willen dat ik er niet voor hoef te staan, maar ik heb in elk geval nog de keuze.... en ook dat verhaal kent een keerzijde!