Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Airborn schreef:Hmmm, geen idee. Denk combinatie van ritalin (tja, valsspelen i guess?) en meer sporten en het nu gewoon ook echt volhouden, ipv na 2 maand opgeven.
Is Ritalin een anti-depressiva?
Ritalin is voor, of tegen, ADHD. En is licht eetlust onderdrukkend als bijwerking. Niet een bijwerking die ik heel vervelend vind
maar dat komt omdat m'n zusje jarig is Jetske schreef:Lekker.![]()
Wij eten alweer frietjes.maar dat komt omdat m'n zusje jarig is
O ja en het feit dat het gefrituurd is.. Ovenfriet is geloof ik zelfs best gezond 
Hoe doe je dat een hele ochtend hierop? Ik lees altijd overal dat het ontbijt het belangrijkste van de dag is, misschien beter om 's morgens meer proberen te eten?
. Dus ik heb gisteren ook nog even genoten en vanaf vandaag moet ik er weer aan geloven..
. Heb bewust mijn avondeten iets geminderd, zodat ik toch nog een lekker toetje kon eten!
Misterylady schreef:Allemaal goede voornemens
Ik hoop echt dat ik het deze keer ga volhouden. Mijn gewicht is "gelukkig" al jaren stabiel. Er komt geen kilo meer bij (maar er ging ook niks af).
Tot nu toe gaat het goed
O: 2 bruine boterhammen met kipfilet
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: 2 bruine boterhammen met achterham + opkikker groentefit (tomaat).
T: appel + sinaasappel
A: ?
T: ?
Zit nu op kantoor, voordeel: ik kan niet snaaien want hier ligt niks. Nadeel: beetje eentonig met eten.
Maar goed, ik werk maar 2 dagen in de week dus dat is nog te overzien.

Misschien helpt het. Ik ben juist zo iemand als ik me verveel wil ik eten, slecht eten.
Maar goed, misschien helpt dit. Ik ga ook op Zumba. Omdat het mij erg leuk lijkt en omdat het ook goed voor me is wat extra beweging.