Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ronneke schreef:hallo iedereen, ik meld me hier als ( sinds vandaag) piercingeigenaar.
al jaren dacht ik eraan om een piercing te laten zetten maar ik durfde gewoon niet. ik heb namelijk een heilige schrik voor naalden. ben zelfs enkele maanden geleden bij de tandarts al huilend in de armen van mijn vriend gevlucht toen ik de naald met verdoving zag. het vreemde is dat ik wel niet bang ben voor tattoos, heb er ondertussen al 6. maar vandaag heb ik dus al mijn moed samen geraapt. ik heb een verticale clithood laten zetten en ben er heel content mee. wel was het de eerste en ook de laatste. pijn dat het deed
ben zelfs misselijk geworden erna en heb ook moeten overgeven. ik ben content dat het achter de rug is. gelukkig heb ik momenteel niets van pijn en ongemak.
wel heb ik nog een vraagje, ik heb het doordat ik me zo slecht voelde vergeten te vragen. hoelang mag je eigenlijk geen sex hebben?
grtjs
zou 2 weken even wachten, maar dat puur omdat hij gevoelig kan zijn en mannen nogal ruw kunnen zijn, maar opzich maakt het niet echt uit als je hem niet gebruikt
ronneke schreef:xDramaQueen schreef:
zou 2 weken even wachten, maar dat puur omdat hij gevoelig kan zijn en mannen nogal ruw kunnen zijn, maar opzich maakt het niet echt uit als je hem niet gebruikt
2 weken dat komt perfect uit, men vriend is pas over 2 weken weer thuis
ik zit nog met een twijfel. de eerste 2 dagen heb ik niets van last of pijn gehad maar sinds vandaag voelt het lichtjes pijnlijk aan. ik was 2maal daags met hibiscrub ( ontsmettende zeep) en spoel dan met heel veel water af. is dit voldoende of zou ik best nog ontsmetten ook?
als je een oorring laat zetten draai je daar best af en toe eens aan, is dit met een piercing ook het geval?