[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:01

Ik heb een hoge pijngrens... dus dan blijft het redelijk lang fijn :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:02

Ik niet :') Ben een janker :o

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:49

Ik zit met een probleem waar ik nu ónwijs chagrijnig van begin te worden! Ik heb een 1,2 mm ringetje in mijn tragus, alleen het gat waar het bolletje zit, is kleiner dat het stuk waar doorheen gepierced is. Ik moet het ringetje dus uit elkaar trekken, maar dat lukt dus voor geen meter! Ik probeer mn nagels achter de uiteindes te zetten, maar dat doet best wel auw :+ . Ook heb ik een piercing die zeg maar iets lager zit dan een helix, dus iets meer naar het midden van mijn oor. Hier zit een staafje in met aan de achterkant een plat rondje en aan de "voorkant" een bolletje. De lengte van dit staafje is echt ienie-mienie. Gevolg: Die krijg ik ook met geen mogelijkheid losgedraaid! }:0
Wie heeft de gouden tip om die krengen los te krijgen? :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:28

de gouden tip? heb je 't al iemand anders laten proberen? en anders, naar je piercer toe?

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:40

Ik ga maar naar de piercer ja, heb net ook al een kwartier met een kniptangetje op mijn tragus staan hannessen.... Ik voel een hééél klein krasje :+ .

Grrrrrrrrr :(

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:50

xDramaQueen schreef:
ronneke schreef:
hallo iedereen, ik meld me hier als ( sinds vandaag) piercingeigenaar.
al jaren dacht ik eraan om een piercing te laten zetten maar ik durfde gewoon niet. ik heb namelijk een heilige schrik voor naalden. ben zelfs enkele maanden geleden bij de tandarts al huilend in de armen van mijn vriend gevlucht toen ik de naald met verdoving zag :o . het vreemde is dat ik wel niet bang ben voor tattoos, heb er ondertussen al 6. maar vandaag heb ik dus al mijn moed samen geraapt. ik heb een verticale clithood laten zetten en ben er heel content mee. wel was het de eerste en ook de laatste. pijn dat het deed := ben zelfs misselijk geworden erna en heb ook moeten overgeven. ik ben content dat het achter de rug is. gelukkig heb ik momenteel niets van pijn en ongemak.
wel heb ik nog een vraagje, ik heb het doordat ik me zo slecht voelde vergeten te vragen. hoelang mag je eigenlijk geen sex hebben?
grtjs

zou 2 weken even wachten, maar dat puur omdat hij gevoelig kan zijn en mannen nogal ruw kunnen zijn, maar opzich maakt het niet echt uit als je hem niet gebruikt ;)

2 weken dat komt perfect uit, men vriend is pas over 2 weken weer thuis :D

ik zit nog met een twijfel. de eerste 2 dagen heb ik niets van last of pijn gehad maar sinds vandaag voelt het lichtjes pijnlijk aan. ik was 2maal daags met hibiscrub ( ontsmettende zeep) en spoel dan met heel veel water af. is dit voldoende of zou ik best nog ontsmetten ook?

als je een oorring laat zetten draai je daar best af en toe eens aan, is dit met een piercing ook het geval?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 00:09

Ik heb even een vraagje, ik heb nu een wenkbrauwpiercing en wil graag tongpiercing nu. Kan iemand mij vertellen welke van de 2 zeerder doet?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 12:41

Ik denk een wenkbrauw piercing kimberley :) Van mijn tong heb ik niks gevoelt, integendeel, van mijn schuine labret voelde ik minder dan mijn tongpiercing :+ Je voelt echt niks, alleen het klemmetje is wat irritant vond ik.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:07

Ik heb anders ontzettende pijn gehad bij mijn tongpiercing.. Het naaldje erin was een vervelende prik, maar daarna heb ik echt last ervan gehad!! Maarja, ik heb geen wenkbrauwpiercing. en bij iedereen is het anders :) Ik heb een vrij kort tongetje en ik was heel zenuwachtig dus spannende hem steeds aan en dan doet het zeerder als het naaldje er doorheen gaat. ;)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 13:17

Is voor iedereen anders ;)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:33

Mijn navelpiercing deed absoluut geen pijn, helix[schieten] ook niet := maar de gewone oorbel gaatjes daar in tegen _O- Heb gehuild joh. Bij m'n piercing vroeg ik heel dom: Zit de naald eral in? Zei ze: Ja kijk maar voorzichtig! Oeps? :o
Piercing is weer iets rustiger, hij zit nog steeds vast aan 't onderste balletje, maar geen bloed en pus meer gelukkig!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:49

Ik heb helemaal niks gevoeld bij het zetten van mijn tongpiercing.Maar m'n wenkbrauwpiercing was eigenlijk ook niet pijnlijk.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:26

ronneke schreef:
xDramaQueen schreef:

zou 2 weken even wachten, maar dat puur omdat hij gevoelig kan zijn en mannen nogal ruw kunnen zijn, maar opzich maakt het niet echt uit als je hem niet gebruikt ;)

2 weken dat komt perfect uit, men vriend is pas over 2 weken weer thuis :D

ik zit nog met een twijfel. de eerste 2 dagen heb ik niets van last of pijn gehad maar sinds vandaag voelt het lichtjes pijnlijk aan. ik was 2maal daags met hibiscrub ( ontsmettende zeep) en spoel dan met heel veel water af. is dit voldoende of zou ik best nog ontsmetten ook?

als je een oorring laat zetten draai je daar best af en toe eens aan, is dit met een piercing ook het geval?

geen normale zeep gebruiken, even klein potje lactacyd halen en daar om de dag mee wassen, NOOIT 2 maal wassen, en al helemaal niet downunder, tenzij je wilt dat er straks bomen groeien ;) je bent nu een schimmelinfectie aan het oproepen!

edit: ohhh meis ik hoop dat je dit snel stopt, hibiscrub kan je vergelijken met sterilon :n en dat is echt NOT done :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:31

ik ben me tongpiercing zat, het is dat ie zo duur was, maar ik vind dat ding loei irritant, ik werd vanochtend wakker met een kapot gehemelte, werd alleen maar erger (plots begon het diamantje te irriteren) nu zit er een 6 mm plastic bal op maar ik word gek, dat ding zit zoooo irri *gaat verder 4 mm balletje zoeken zonder steentje*

er gaat een retainer in! of iets met een platte disc.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:14

Heb ik ook gehad bij mijn tongpiercing, gehemelte kapot, moet nog even een nieuw staafje kopen met een ander balletje.
Ik zit er aan te denken om een md te nemen op mijn pols en meerdere mensen hebben gezegd dat het net zo voelt als een normale piercing zetten, zelfs iets minder.
Hij word met een punch dingetje gezet en niet met een naaldje :)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:52

ohnee daar heb ik gelukkig geen last van.
Maar ik heb dan ook een klein staafje!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:54

Ja ik meot ook een kleiner staafje hebben. Ik heb nu een 16mm kan dat? Moet iig een kleinere hebben

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:56

ik heb een kleinere idd.
Ik zit te twijfelen om nu naar de shop te gaan om een clit piercing te laten zetten..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:57

Ik heb gelukkig geen last van kapot gehemelte!

Maar wil binnenkort wel langs de shop om te vragen of ik niet een kleiner staafje kan krijgen.
Heb het idee dat ie best lang is..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:59

Zack schreef:
ik heb een kleinere idd.
Ik zit te twijfelen om nu naar de shop te gaan om een clit piercing te laten zetten..

Gewoon gaan :D

Hoef je er ook niet meer zenuwachtig voor te zijn, als je het van te voren gaat regelen allemaal :P

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 15:00

Wuahahahaha
Help O:)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 15:01

waarom een clitpiercing..? :P

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 15:06

Lijkt mij ook gaaf :+:

Ga je zodalijk of niet :D?

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 15:21

Omdat ik het mooi vind :)

Mn vriendin durft niet.. word hem niet vandaag dus..

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 15:30

Ik meld me ook, heb tong en navelpiecing :)