Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zie me de wc potten allemaal al poetsen met mn dikke buik. ( Terwijl morgen mn moeder hier de badkamer en wc komt poetsen omdat het niet lukt
)
Zodra dr een beetje druk ergens van komt, zak ik weer terug in mn oude gedrag, lees: huilen huilen en slapen.
Iedereen zou wel een boek over zn eigen leven kunnen schrijven, want je raakt niet zomaar depressief

. Daarnaast zal ze maandag geholpen worden aan een gezwel in haar mond, had het liever anders gezien maar wel verwacht, toch valt het tegen, heb gelijk weer spanningen. Toen ze laatst geholpen is hebben we er veel 'aan verloren'. Het lijkt soms wel een hond van 12 jaar. Wordt een leuke week volgende week, vriendje weg, hond onder het mes, weer gaan werken, heb er nu al zin in
Phoe, vind het even rot allemaal.
Das idd even een flinke domper zeg. Heeft je hondje zoveel last dan ocherme 
Ze heeft nu ongeveer eens in de 8 weken een aanval maar dat staat los van de tumor waar ze aan geholpen moet worden (althans dat denken we dan toch, tumor zit er nog niet zolang), vind het gewoon rot voor haar. Het is zo'n lieve hond maar ze mankeert steeds iets
Hoop ook dat ze lang en gelukkig zou leven maar dit zie ik er nog niet inzitten en dat doet pijn. Kan er maar moeilijk mee omgaan, vroeger ging dat beter.

Heeft ze veel pijn dan?
Vind het hier altijd fijn om te komen, ook al is het niet zo frequent als anderen. De posts van sarona geven me een heel naar gevoel, hoop dat dit in het vervolg anders gaat zijn
Vertel nu dus maar
Hoe is het met je?

Hopen dat die meds dan iig gaan helpen, want allemaal geld dr in pompen ( ook al is dat niet het belangrijkste natuurlijk ) en vervolgens geen resultaat zien is ook niet alles natuurlijk.Pollewoppy schreef:Huilen doe je niet