Wacht.
KLIK
Daar bedoel ik zegmaar, dus niet over de hele pols.
En dan kan ik er dus een armbandje oid. omheen doen als ik hem niet wil laten opvallen.

En nee, geen portret daar, alleen de naam.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sodeletuut schreef:
Ik meld me ook even hier..
Ik wil namelijk al een tijd een tattoo van mijn paardje.
Eerst alleen een naam, en misschien later nog een portret, als ik ouder ben.
Ik ben 16, en mn vader is het er vreselijk mee on eens, mn moeder vind het wel goed.
Qua plek zou ik een onopvallende plek doen, dus bijvoorbeeld de binnenkant van mijn pols en dan heel klein in sierletters de naam Misty.
En nee, dit is niet een of andere penny actie waar ik spijt van krijg ofzo![]()
Maar mijn vraag, zijn er mensen die ook op hun 16de (of eerder) een tattoo hebben laten zetten?
MamaMiesje schreef:Yinka schreef:Cherrypop, gaaf lettertypeMaar ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind in combinatie met de rest van de tattoo.
Eens
Cherrypop schreef:Sodeletuut schreef:
Ik ben 16, en mn vader is het er vreselijk mee on eens, mn moeder vind het wel goed.
Qua plek zou ik een onopvallende plek doen, dus bijvoorbeeld de binnenkant van mijn pols en dan heel klein in sierletters de naam Misty.
Maar mijn vraag, zijn er mensen die ook op hun 16de (of eerder) een tattoo hebben laten zetten?
weet je wat het punt is Sodeletuut... je bent 16, dan veranderen er nog zoveel dingen in je leven. Paarden die komen en gaan... Ik denk persoonlijk dat je beter een symbool kan kiezen wat betekenis voor jou (en je paard) heeft dan je paard zn naam...
Nanne schreef:Cherrypop schreef:
weet je wat het punt is Sodeletuut... je bent 16, dan veranderen er nog zoveel dingen in je leven. Paarden die komen en gaan... Ik denk persoonlijk dat je beter een symbool kan kiezen wat betekenis voor jou (en je paard) heeft dan je paard zn naam...
Helemaal mee eens..
Stel nou dat je er ooit spijt van gaat krijgen?
Ik zou dan idd ook meer voor een symbolisch iets gaan wat voor jouw gevoel in verbinding staat met je paard.
Sodeletuut schreef:Dat is inderdaad ook mooi Cherrypop!
Maar misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind zoiets toch onpersoonlijker dan een naam.. Naja in mijn geval dan..
Sodeletuut schreef: