[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:24

Ik bedoel niet mn hele pols, maar eehm. Hoe leg je dat uit.
Wacht.

KLIK

Daar bedoel ik zegmaar, dus niet over de hele pols.
En dan kan ik er dus een armbandje oid. omheen doen als ik hem niet wil laten opvallen. :)

En nee, geen portret daar, alleen de naam.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:26

Yinka schreef:
Cherrypop, gaaf lettertype 8-) Maar ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind in combinatie met de rest van de tattoo.

Eens :j

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:27

Sodeletuut schreef:
:wave:
Ik meld me ook even hier..

Ik wil namelijk al een tijd een tattoo van mijn paardje.
Eerst alleen een naam, en misschien later nog een portret, als ik ouder ben.
Ik ben 16, en mn vader is het er vreselijk mee on eens, mn moeder vind het wel goed.
Qua plek zou ik een onopvallende plek doen, dus bijvoorbeeld de binnenkant van mijn pols en dan heel klein in sierletters de naam Misty.
En nee, dit is niet een of andere penny actie waar ik spijt van krijg ofzo :+ :D

Maar mijn vraag, zijn er mensen die ook op hun 16de (of eerder) een tattoo hebben laten zetten?

weet je wat het punt is Sodeletuut... je bent 16, dan veranderen er nog zoveel dingen in je leven. Paarden die komen en gaan... Ik denk persoonlijk dat je beter een symbool kan kiezen wat betekenis voor jou (en je paard) heeft dan je paard zn naam...

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:28

MamaMiesje schreef:
Yinka schreef:
Cherrypop, gaaf lettertype 8-) Maar ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind in combinatie met de rest van de tattoo.

Eens :j

Lettertype moet ongeveer zo worden, waarschijnelijk wel iets "cleaner" en ik wil het symbol het liefst ook met een dubbele lijn hier en daar om het wat swirlier te maken :P

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:30

Cherrypop schreef:
Sodeletuut schreef:

Ik ben 16, en mn vader is het er vreselijk mee on eens, mn moeder vind het wel goed.
Qua plek zou ik een onopvallende plek doen, dus bijvoorbeeld de binnenkant van mijn pols en dan heel klein in sierletters de naam Misty.
En nee, dit is niet een of andere penny actie waar ik spijt van krijg ofzo :+ :D

Maar mijn vraag, zijn er mensen die ook op hun 16de (of eerder) een tattoo hebben laten zetten?

weet je wat het punt is Sodeletuut... je bent 16, dan veranderen er nog zoveel dingen in je leven. Paarden die komen en gaan... Ik denk persoonlijk dat je beter een symbool kan kiezen wat betekenis voor jou (en je paard) heeft dan je paard zn naam...

Helemaal mee eens..

Stel nou dat je er ooit spijt van gaat krijgen?

Ik zou dan idd ook meer voor een symbolisch iets gaan wat voor jouw gevoel in verbinding staat met je paard. :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:30

Dus dan het lettertype wel met die dubbele lijnen, maar zonder de inktspetters en het symbool met dubbele lijnen?
Dan denk ik wel dat het meer bij elkaar past :j

Cherrypop

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:33

Klopt helemaal MamaMiesje :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:33

Nanne schreef:
Cherrypop schreef:

Helemaal mee eens..

Stel nou dat je er ooit spijt van gaat krijgen?

Ik zou dan idd ook meer voor een symbolisch iets gaan wat voor jouw gevoel in verbinding staat met je paard. :j

Ja, jullie hebben wel gelijk. Maar ik zou absoluut geen symbool kunnen bedenken, en ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat ik hier geen spijt van zal krijgen. Daarom ga ik ook niet meteen voor een (groot) portret maar gewoon alleen een bescheiden naam.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:34

@Sodeletuut

Afbeelding

Het Zibu symbol voor vriendschap ;)

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:35

Als tattoo:

Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:36

Dat is inderdaad ook mooi Cherrypop!
Maar misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind zoiets toch onpersoonlijker dan een naam.. Naja in mijn geval dan.. :o

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:37

Meld me ook even. Heb 3 tattoos, 1 prikkeldraad rond me arm. Nu in ze zomer zie je hem wel op het werk,maar er wordt niet moeilijk over gedaan. Sta bij Etos.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:37

Sodeletuut schreef:
Dat is inderdaad ook mooi Cherrypop!
Maar misschien zit het tussen mijn oren, maar ik vind zoiets toch onpersoonlijker dan een naam.. Naja in mijn geval dan.. :o

Je zou ook zo'n soort symbool kunnen nemen met een letter er in verwerkt.

Ik heb tot nu toe alleen letters laten zetten.

Als mijn ouders komen te overlijden komen hun namen er wel op. Nu heb ik alleen nog maar hun initialen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:39

Toen ik 18 werd heb ik mijn naam op mijn rug laten zetten (heel klein). Iets meer dan een jaar later heb ik op mijn buik een roos met 2 hoefijzers laten zetten. De wat grotere is voor mijn vorige paard, de wat kleinere voor mijn huidige. Zo heb ik ze toch allebei bij me, zonder dat hun naam erop staat.

Ik zal een foto opzoeken.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:40

Sodeletuut schreef:

Ik was ook 16 toen ik mijn eerste tattoo liet zetten. Hij is mooi hoor, maar ik vind er geen ruk meer aan!
Als ik het over mocht doen, dan zou ik het niet gedaan hebben, maar voornamelijk omdat ik ouder geworden ben en verder ontwikkeld, dan denk je gewoon anders als dat je 16 bent.

Van alle 9 tattoo's die ik heb, zijn er twee waar ik echt trots op ben:

http://yeyo.hyves.nl/album/12089949/Iedereen/MRsf2iv9/fotos/407933455/0/aklj/

En mijn verlovings/trouwring die we hebben laten tatoeeren!

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:44

zal me ook even melden,
ik heb er ook een aantal, waaronder op de binnenkant van mn pols, ik heb er ng nooit problemen mee gehad, vaak zien ze m niet eens. nou moet ik er wel bij vermelden dat ik ook geen sollicitatie oid heb. (eigen baas)

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:45

Maar sodeletuut het is toch de waarde en persoonlijkheid die je er zelf aan hecht? Als je zon symbool neemt is het nu voor de vriendschap met Misty, maar later misschien met je beste vriendin in je studietijd of een ander paard.. Dan kan het voor meerdere belangrijke dingen in je leven staan in plaats van 1.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:47

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:47

ik zat ook te denken om mijn 2 paarden op elk van mijn polsen te zetten. Hun naam dan he, maar ja wie weet wat ik in de toekomst tegen kom. Ik wil er sowieso 1 maar dan symbool en kleine naam of alleen beginletter.

Nou rust de vraag welk symbool ;)

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:55

Pelryo, iemand had het hier eerder al over het oneindigheidsteken.. miss met een hartje en dan voorletters... Off:
Afbeelding
Is het symbool voor eeuwige liefde :)

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:55

Ik wil graag de namen van mijn kat en "mijn" lievelingspaard als ringetje.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:56

Die is gaaf zeg :j

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:26

Dit is mijn tattoo:

Afbeelding

Hij staat op mijn onderrug en het is en blijft mijn enige. Het staat voor mijn wezen, dat nooit iemand mij iets kan laten doen zonder dat ik er zelf achter sta, voor 'back off', voor mijn eigenwijsheid, de twee slachtigheid in mij; aan de ene kant fel, maar voor wie mij kent en goed behandeld poeslief.
Ik heb een eenvoudig potretje gemaakt van mijn lieveling Fana (betekent: vrolijk en levenslustig), het grotendeels alleen in bruine lijnen laten zetten, dat vind ik wat minder hard dan zwart en ik ben er nog steeds blij mee. :) Ik heb hem laten zetten nadat ik mijn leven weer in eigen hand had genomen na een verstikkende relatie om me eraan te herinneren dat ik voortaan vrij wil zijn. :)

Ik heb trouwens hele mooie tatoo's voorbij zien komen hier! :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:37

Mooi Lante, wauw!

Ik heb zelf persoonlijk echt drie keer niks met namen etc. Ben onwijs gek met mijn paarden en kan echt niet zonder ze, maar hun naam? Nee. 'Zomaar' een symbool vind ik ook niks. Zoals dat Zibu symbool, daar moet je maar net persoonlijk wat mee hebben.

Leuk idee Cherrypop, maar weet niet hoe groot je hem wilt? Want als je zoiets in het klein wilt gaat het denk ik niet werken met die dubbele lijntjes. Inktspatters vind ik zelf al snel 'slordig', net alsof de tatoeëerder uitschoot ofzo :=

Maar nogmaaals, dat vind ik. En, eerlijk is eerlijk, ik vind maar weinig tattoos écht mooi :)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:38

Doe hier weer mooie ideeen op!
Ga er binnenkort in mijn vakantie eens goed voor zitten en iets proberen in elkaar te flansen op papier zodat er in ieder geval een idee is..

Symbool voor eeuwige liefde vind ik heel gaaf! Ga daar eens iets moois rondom bedenken met de initialen van mijn oma, vader, moeder en paarden....Lijkt me erg gaaf tussen mijn schouderbladen! óf uitwerken als ring.. zou dat mooi worden, zoiets op een vinger?

Cherrypop, jouw idee is mooi! Die letters weet ik ook niet zo goed of ik die erbij vind passen, het lettertype zelf vind ik gaaf, alleen weet ik niet of ik het in deze combi mooi vind