Clovertje schreef:En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.
Getver dat meen je toch niet hoop ik? net als mensen die poepen in bijzijn van vriend. Dat gaat echt over de grens wat mij betreft. Moet er niet aan denken.[/quote]
Aan de telefoon poepen heb ik geen problemen mee. Ze horen hooguit een plons en daarna het doortrekken.
Ik poep heel weinig 2-3x per week. En de structuur is wisselend
Als jeverstopt zit helpt de suikervrije drop van klene erg goed![/quote]
Tja, sorry, ik meen het wel
Als ik lekker ontspannen aan het kletsen ben, gaan mijn darmen ook ontspannen ofzo, of gaan ze juist aan het werk???Ik ga overigens niet in bijzijn van mijn vriend, hij ook niet bij mij, gelukkig. Ik hoef het niet te zien, horen, ach daar kan ik wel mee leven. Pas nog op een camping gestaan, met een wc gebouw met 6 hokjes, dan hoor je ook wel wat hoor. Hele concerten smorgens
Gek is dat trouwens dat op de camping niemand het raar vind als je een man ziet langskomen met een wcrol en als vrouw neem je alleen een paar velletjes mee, want, ojee, anders weten ze dat ik ga poepen... Ik hoor mannen er vaak ook gewoon over praten, of ze zeggen gewoon dat ze gaan poepen. Vrouwen doen dat veel minder volgens mij. Waarom is dat toch? Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Als ik moet bij andere mensen of in een restaurant dan denk ik altijd als ik terug kom en het duurde wat langer, o,o, nu weten ze dat ik gepoept heb. Terwijl de mannen als ze terug komen gewoon doodleuk melden, zonder enige schaamte, dat ze zo lekker gepoept hebben......Aan de telefoon : op het moment van ''de plons" praat ik er gewoon even doorheen, niets van te horen. En met doortrekken zeg ik gewoon even dat ik ga doortrekken en steek de telefoon om de hoek, valt dat ook weer mee voor de andere kant.
Asl je eenmaal je eerste antwoord hebt geplaatsd in dit topic wordt de schaamte steeds minder en wordt het een steeds normaler onderwerp eigenlijk (wat het natuurlijk ook gewoon is. Iedreen poept. En waarom zouden mannen er wel zo over mogen praten? Dat kunnen wij ook! Ik heb hier trouwens nog geen mannelijke bokker gespot?