Hoe vaak poepen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:35

Clovertje schreef:
En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.

Getver dat meen je toch niet hoop ik? net als mensen die poepen in bijzijn van vriend. Dat gaat echt over de grens wat mij betreft. Moet er niet aan denken.[/quote]

Aan de telefoon poepen heb ik geen problemen mee. Ze horen hooguit een plons en daarna het doortrekken.
Ik poep heel weinig 2-3x per week. En de structuur is wisselend :Y)
Als jeverstopt zit helpt de suikervrije drop van klene erg goed![/quote]

Tja, sorry, ik meen het wel :o Als ik lekker ontspannen aan het kletsen ben, gaan mijn darmen ook ontspannen ofzo, of gaan ze juist aan het werk???
Ik ga overigens niet in bijzijn van mijn vriend, hij ook niet bij mij, gelukkig. Ik hoef het niet te zien, horen, ach daar kan ik wel mee leven. Pas nog op een camping gestaan, met een wc gebouw met 6 hokjes, dan hoor je ook wel wat hoor. Hele concerten smorgens :D Gek is dat trouwens dat op de camping niemand het raar vind als je een man ziet langskomen met een wcrol en als vrouw neem je alleen een paar velletjes mee, want, ojee, anders weten ze dat ik ga poepen... Ik hoor mannen er vaak ook gewoon over praten, of ze zeggen gewoon dat ze gaan poepen. Vrouwen doen dat veel minder volgens mij. Waarom is dat toch? Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Als ik moet bij andere mensen of in een restaurant dan denk ik altijd als ik terug kom en het duurde wat langer, o,o, nu weten ze dat ik gepoept heb. Terwijl de mannen als ze terug komen gewoon doodleuk melden, zonder enige schaamte, dat ze zo lekker gepoept hebben......

Aan de telefoon : op het moment van ''de plons" praat ik er gewoon even doorheen, niets van te horen. En met doortrekken zeg ik gewoon even dat ik ga doortrekken en steek de telefoon om de hoek, valt dat ook weer mee voor de andere kant.

Asl je eenmaal je eerste antwoord hebt geplaatsd in dit topic wordt de schaamte steeds minder en wordt het een steeds normaler onderwerp eigenlijk (wat het natuurlijk ook gewoon is. Iedreen poept. En waarom zouden mannen er wel zo over mogen praten? Dat kunnen wij ook! Ik heb hier trouwens nog geen mannelijke bokker gespot? ;)

Tallie1979

Re: Hoe vaak poepen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:23

Clover, je hebt helemaal gelijk!! _O-

Ik kan niet met iemand bellen als ik op de plee zit.. Dat lukt me op een of andere manier niet :)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:28

Ik ook niet hoor, alle lucht die er dan uitkomt, daarboven kan ik me dan echt niet meer verstaanbaar maken... :D

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:52

Ik kan het ook alleen met mijn moeder en heeeeele goede vriendinnen hoor.

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:04

[quote="mooney1"]
mazzelkont met "maar" 4 keer :D :D [quote="anthea_naomi"]
ben ik ook heel blij mee is ook wel is anders geweest gewoon 8 of 9 x op een dag nu gelukkig neit meer
gaat heel goed

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:38

bij mij ist om de 3/4 dagen. heb ook last van mn darmen, ik eet niet gezond, oftewel geen vezels. waardoor ik af en toe heeel erg last kan hebben. ben er ook wel es voor naar t ziekenhuis gegaan, probeer nou wel vezels te eten, maar t blijft om de 3, 4, dagen.. :P

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:17

Ben vandaag al 3 x geweest _O- _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:36

Moderatoropmerking:
Wederom heb ik een aantal offtopic berichten verwijderd, offtopic klets over dit onderwerp kan in de HuisKamer:
[HK] Wij poepen vrolijk verder in de huiskamer!!

Laatste verzoek om het hier ontopic en een beetje serieus te houden, wanneer dit niet gebeurd gaat dit topic op slot.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:59

Clovertje schreef:
Clovertje schreef:
En, als ik lekker relaxed met een goede vriendin of met mijn mams aan de telefoon hang. Ik poep dan trouwens rustig met de telefoon tussen wang en schouder geklemd.

Aan de telefoon poepen heb ik geen problemen mee. Ze horen hooguit een plons en daarna het doortrekken.
[/quote]
Eh... hooguit een plons zou ik niet willen (laten) horen hoor :D

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:56

Sorry, ik moest echt even lachen om die titel. :+
Ik doe het eigenlijk elke dag wel, meestal moet ik 's ochtends.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 06:09

Hoe is jou constructie dan geworden (is heeel nieuwsgierig nu :D ) want ik dacht dat de enige optie's stoma of pouch waren na het weghalen van de complete dikke darm. Ik heb ook een tijdelijk stomaatje gehad, maar idd de vlag buiten gehangen toen die opgeheven werdt!! Wel balen dat je in de nacht ook moet poepen, heb je medicijnen om het spul wat te regelen?
[/quote][/quote]

Heel simpel, gewoon dunne darm aan endeldarm vastmaken :D
Ik neem `snachts niks in want van diarreeremmers krijg ik weer zo`n opgezette buik.
Het verwijderen van het stoma was toendertijd ook voor mij 1 van de prettigste dingen in mijn leven *D