[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:58

pharagirlke schreef:
En dat balletje was dat niet irritant met eten en drinken voor haar lieffiefie. Dat is nl het enige dat me op dit moment nog tegen houd... Of dat niet steeds in de weg gaat zitten ook als het genezen is?

Vivian_ve: exact hetzelfde gedacht "eerst maar es zien wat de gewone labret geeft" :') Maar ik verkies toch mijn tandjes :\

Nee, maar dat went.... :) Net als een tongpiercing en de binnenkant met een labret.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:00

x_Mliss schreef:
SCHIT niet gelukt!!!
Hij zit zo vast dat het plaatje onder mijn huid mee draait. |(
Hij ging helemaal bloede... |(
Ze gaat nu naar amsterdam om een andere tang tehalen...
Waar ze hem misschien wel los mee krijgt...

Anders smeer ik er gewoon van de week WB40 op. :\
Dus deze week maar elma zalf bestelle mijne is nu op en zonder trek ik het echt niet. :=
En dan zou ze me nog bellen voordat ik op vakantie ga *5-8 dus hopen dat het dan gaat lukken.
Anders weet ik het echt niet meer. :\

Hahaa WB40! Geweldig spul, dat wel..

Hoop dat t snel lukt!

M3lisss

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:46

was dat dan voor spulletje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:03

Aaah heeft iemand een idee wat kan helpen..
Ik heb een helix piercing, eind augustus een jaartje alweer.
maar hij ontsteekt nog steeds..
Ofja, dan is 3 dagen heel erg onrustig, pijn, vies en dan doet ie het weer een weekje goed..
Ik maak 'm al regelmatig schoon met unicura (2x per week.) is er iets anders wat ik kan doen om hem rustig te houden?

Sowieso zijn mijn oren een ramo. Heb nu 3 jaar 2e gaatje oorbellen, die ontsteken na 1 minuut een oorbel in, dus die heb ik vandaag besloten nooit meer iets in te stoppen en dicht te laten groeien, mja aan m'n helixje ben ik te gehecht om dicht te laten groeien.. O:)

Dus.. weet iemand misschien iets wat 'm rustig houdt? :=

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:04

Rebeccaa schreef:
Aaah heeft iemand een idee wat kan helpen..
Ik heb een helix piercing, eind augustus een jaartje alweer.
maar hij ontsteekt nog steeds..
Ofja, dan is 3 dagen heel erg onrustig, pijn, vies en dan doet ie het weer een weekje goed..
Ik maak 'm al regelmatig schoon met unicura (2x per week.) is er iets anders wat ik kan doen om hem rustig te houden?

Sowieso zijn mijn oren een ramo. Heb nu 3 jaar 2e gaatje oorbellen, die ontsteken na 1 minuut een oorbel in, dus die heb ik vandaag besloten nooit meer iets in te stoppen en dicht te laten groeien, mja aan m'n helixje ben ik te gehecht om dicht te laten groeien.. O:)

Dus.. weet iemand misschien iets wat 'm rustig houdt? :=

Zout water spoelen al geprobeerd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:17

Kraakbeen is sowieso een kreng. ;) Dat heeft bij veel mensen wel een jaartje nodig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:18

Ja hij krijgt alle tijd, ook al moet ik voor eeuwig met een ontstoken oor rondlopen haha, ik ben gek op 'm O:)

Maar zout water heb ik indd niet geprobeerd, ik durf dat niet helemaal. :o Moet je dan gewoon water koken, in een mok doen, wat (zee?)zout er bij doen en dan..?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:23

Op je oor houden en hopen dat je lichaam er niet slecht op reageert zoals dat van mij deed :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 01:07

Voor alles in mn oor gebruik ik sterilon en niet het zachte spul mn oorbellen helux en tragus zijn er goed van genezen ook toen ik me kraakbeen stretchte heb ik het gebruikt :) bij overige piercings vind ik het ietd te grof spul

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:32

yoehoeeee kheb me eerste 3 microdermals!!!...
Afbeelding

Deed absoluut geen pijn vergeleken met mijn andere piercings (tong, neus, tepel, lip, kin)..

Maar er is mij verteld kwa na verzorging dat ik het alleen moet schoonmaken met water en wat neutrale zeep zonder parfum, en verder niet aankomen...nou las ik andere reacties dat je ze moet aandrukken anders krijg je onderhuidse litteken vorming,en groeien de dermals eruit.. vraag me af wat jullie ervaringen zijn..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:36

ik heb ze nooit aangedrukt, ook niet veel schoongemaakt (kon er niet onder)
gewoon gedoucht en proper gespoeld.
heb nooit geen last gehad ervan, is nooit uitgegroeid (heb hem er opeen ochtend gewoon half uitgetrokken :+

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:37

@ Rebeccaa : Wat voor sieraad heb je erin zitten?En van welk materiaal?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:38

Wat apart zeg, die MD's. Ik zag laatst een meisje op het strand die er eentje onder dr navel had, persoonlijk vond ik dat niet zo mooi... Maar goed :P

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:43

Rebeccaa schreef:
Ja hij krijgt alle tijd, ook al moet ik voor eeuwig met een ontstoken oor rondlopen haha, ik ben gek op 'm O:)

Maar zout water heb ik indd niet geprobeerd, ik durf dat niet helemaal. :o Moet je dan gewoon water koken, in een mok doen, wat (zee?)zout er bij doen en dan..?

Ik heb al mijn piercings (HCH, rook, navel) daar mee gedaan en tot volle tevredenheid. Gewoon water koken, even iets laten afkoelen, in een kom doen en niet meer dan een halve theelepel zeezout erbij doen. Oplossen en ik deed met een eierdopje het ertegenaan, een paar keer (elke keer schoon zout water pakken). Ik gebruik dode zeezout, omdat daar ook allerlei mineralen ed inzitten die bloedzuiverend werken. Zou het echt proberen! 1x per dag, bij hele erge ontsteking deed ik het kortdurend (3 a 4 dagen) 2x per dag.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:52

Duhelo schreef:
heb nooit geen last gehad ervan, is nooit uitgegroeid (heb hem er opeen ochtend gewoon half uitgetrokken :+

iewll half uitgetrokken?...en nu?..heb je m nog wel dan of moest je terug naar de shop om m te verwijderen?..want ze moeten toch strax keivast zitten,doordat ze ingekapseld raken...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:55

Ik ga vanmiddag even langs de piercer. Krijg het verdomde bolletje niet losgedraaid :\

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:03

jacqie70 schreef:
Das flink kl*te zeg.... Moet je hem niet eerst een tijdje met rust laten? Heb je er veel last van nu? Sterkte.....

Nee hij is nu al weer rustig en doet ook geen pijn meer terwijl die gister goed open is geweest.
Ze zou voor mijn vakantie nog proberen een andere tang te bemachtige... :o
Anders maar na mijn vakantie. :')

pharagirlke schreef:
Emla zalf ;)
En is hij gepunched?

Gehoe?
Niet dat ik weet ze heeft hem alleen geprobeerd los tedraaien wat dus niet ging.

M3lisss schreef:
welke is het? echt balen man! pijnlijk! heb er nu ook last van, ben een paar keer blijven hangen aan mn tas. Dikke bult eronder vorige week.. allemaal wondvocht en pus eruit!

Auwww.!!
Gelukkig nog geen ervaring mee al zitte ze van mij op een vrij veilige plek... :')
Behalve vriendlief die soms nog wel eens lomp doet. :')

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:04

Duhelo schreef:

Auwww... hoe kwam het dan en nu?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:38

marjonrebel schreef:
Duhelo schreef:

iewll half uitgetrokken?...en nu?..heb je m nog wel dan of moest je terug naar de shop om m te verwijderen?..want ze moeten toch strax keivast zitten,doordat ze ingekapseld raken...

ik werd wakker, was nog half aan het slapen, en vrolijk aan mijn sleutelbeen aan het krabben
de volgende seconde was ik wel goed wakker :+
heb dan gewoon naar de dokter geweest (was toch al aan het denken om die te laten uithalen) en zij heeft het netjes verdoofd en uitgesneden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:42

marlies85 schreef:
@ Rebeccaa : Wat voor sieraad heb je erin zitten?En van welk materiaal?

Een eh, rondje met een balletje er tussen. :+
BCR of zo?
Titanium. :j
Want ik kan niet tegen Nikkel, dus chirurgisch staal komt er ook niet in. :)

Ga eerst wel keer met zout+water proberen, en sterilon heb ik ook nog wel hier liggen. :j

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:51

ik ben nu, op aanraden van mijn piercer, tijdelijk even met Sterilon bezig bij mijn helix aangezien NIKS hielp ... zoutbadjes etc.. en dat ding door een andere piercer foutgepierced was. Ik merk dat nu met Sterilon het al gelijk een stuk minder gezwollen is dus het helpt wel.

Hierna ga ik gewoon weer door met zoutbadjes zodat het verder kan genezen maar als ultieme redmiddel helpt het wel.

Ben overigens 3 van mijn 10 dermals kwijt.. wss ga ik de rest, behalve 1 eruit laten halen en dan een scarification hart ervan laten maken.. Vast blijven zitten in de rits van je vest is nooit leuk :/

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:02

Ik heb mijn 3 helixen nu 8 dagen en ze doen het prima :D

Gisteren zat er een heel klein beetje opgedroogd wondvocht aan een van de gaatjes, maar dat was bijna niks.
Mijn oor is ook nog steeds niet gezwollen en ik kan er alweer op liggen (is nog wel een beetje gevoelig).

Ik heb ze overigens maar 1x met iets sterilon-achtigs schoongemaakt, toen ze net zaten. Daarna nooit meer. Ze zijn bij mij dus hardstikke braaf en ik prijs ze elke dag zogenaamd de hemel in in de hoop dat ze zich zo blijven gedragen :P

Mijn lip gaat ook wel goed. Ik heb inmiddels een paar nieuwe piercings besteld (titanium ivm. nikkel allergie) en die heb ik in gehad en dat ging prima. Hij draagt af en toe nog een beetje, maar dat is bijna niks meer en zeer doet hij al helemaal niet meer. Die zit nu trouwens... 4 weken.

Nog een vraagje voor de mensen met een HCH/VCH/Christina
Hoe gevoelig was het zetten bij jullie? Hoe verliep de genezing? Heb je er "last" van in het dagelijks leven (fietsen/lopen/zwemmen/sex)?
En welke heeft jullie voorkeur en waarom?

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 01:25

heeft iemand ervaring met een microdermal/surface in de nek?
is 't niet vervelend ivm haren, kleding,...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:53

ik heb een VCH, welke heel erg pijn deed terwijl mensen zeiden dat het niet zo was, was een hele gemene steek, maar vrijwel daarna trok de pijn gelijk weg, ik was in breda dus moest een uur in de trein naar huis, ik kwam thuis en ging douchen en was 1 groot bloedbad, ik dacht dat ik was uitgescheurd daar, maar er zat gewoon een heel groot vies bloederig vlies omheen :') snel alles gewassen en het ging goed, de eerste tijd last van gehad vanwege jeuk, iedereen zei namelijk niet met lactacyd wassen, uiteindelijk toch gedaan en toen trok de jeuk weg, en nu heb ik er vrijwel nooit last van. :)

je kan beter maar verwachten dat het pijn doet, dan kan het namelijk alleen maar meevallen :)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:18

Ik heb een HCH en vond het erg meevallen. Geen bloed en meteen uit eten geweest en gewinkeld.
Soms zit ie even niet lekker met paardrijden, maar verder geen last mee, ook niet met sex.