Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen het witte gedeelte begint nu al los te laten... Komt denk ik omdat ik nagellakremover heb gebruikt om de lijmresten van mijn vingers te halen... Alleen mijn duim heb ik zo gelaten omdat ik anders geen blikjes open kan maken

wonderworst_ schreef:tuurlijk!! hoe meer zielen hoe meer vreugde
veel verzinnen we zelf, maar gelukkig kunnen we ook heel veel ideeën opdoen op internet..
als beginner weet ik niet echt wat je als eerste kan doen..
dit was mijn aller eerste..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UBAA3GMN-D.jpg
gemaakt met een sate prikker, maar tegewoordig doe ik het met een oudkwastje van een eyeliner...
, naar mooi plaatsjes en tips,
,
, dus voor mijn gevoel goed om mee te beginnen hihi,
,

misty2001 tuurlijk mag je ze namaken... k voel me vereerd
..
In de vakantie maar is proberen als ik toch niet hoef te werken, dan kan k t tenminste op mn handen proberen. WillemYntJee schreef:Mooi Lonneke! Hoe heb je die witte bloemetjes gemaakt? Ook met een sateprikker?
Pff volgens mij zou k daar echt geen geduld voor hebbenIn de vakantie maar is proberen als ik toch niet hoef te werken, dan kan k t tenminste op mn handen proberen.
die heb ik ook! Ze blijven echt super zitten!vinurr schreef:Mag ik iets vragen?![]()
Hoe doen jullie dat, met al die mooie nagels, bij de paarden?
Die van mij zouden echt niet blijven leven dan hor.. mn nagels
brokkelen nu al vaak af, of willen niet meer schoon worden..
.
Ik heb nu dus een french manicure
Ziet er erg mooi en natuurlijk uit.vinurr schreef:Mag ik iets vragen?![]()
Hoe doen jullie dat, met al die mooie nagels, bij de paarden?
Die van mij zouden echt niet blijven leven dan hor.. mn nagels
brokkelen nu al vaak af, of willen niet meer schoon worden..
En ik knip ze een keer in de zoveel weken even kort zodat ze gelijkmatig kunnen groeien.SAKKIA schreef:
Nou ik ben gisteren voor het eerst geweest en heb geen neppe nagels gekregen. Mijn eigen nagels waren mooi en stevig genoeg om ze te verstevigen met acrylIk heb nu dus een french manicure
Ziet er erg mooi en natuurlijk uit.
Maar nu zie ik hier allemaal leuke dingen, kan ik dat ook op acryl maken en dan ook weer er afhalen of gaat dan het acryl ook weg?