Phillips satinelle. Echt een fijn ding. Ik heb ook mijn oksels nog een keer gedaan en ben helemaal gladjes nu. Op mijn benen vind ik het echt niet erg. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Antheman schreef:Cookies schreef:Phillips satinelle. Echt een fijn ding. Ik heb ook mijn oksels nog een keer gedaan en ben helemaal gladjes nu. Op mijn benen vind ik het echt niet erg.
Dat je dat durft op je oksels!
. In begin doet het ongeloofelijk pijn maar even tandjes op elkaar en hoe vaker je het doet hoe minder pijn het doet. Oksels doe ik 1 keer in de week, heerlijk toch dat je er niet meer aan hoeft te denken!
In een ander topic gaf iemand de tip tegen ingegroeide haren PVB Vanish van de DA. Werkt erg goed! Heb gister voor het eerst mijn benen laten harsen. Mijn vriendin zo ' Jij gaat pijnlijden'
. Dus hup die strip eraf en ik begin te lachen, voelde er dus echt niets van.
Ben me marteltuig van een epileerapparaat gewend dus dit was een eitje! Heb nu mooi gladde beentjes! femke27 schreef:jolandje schreef:ik heb ook de braun silk epil, geweldig apparaatje(voor mij dan) ik doe er alles mee, oksels, benen, bikinilijn, en heb nergens last van, ik smeer wél direct in met zachte bodymilk, het blijft bij mij wel een week of 3-4 weg
Maar heb jij dan niet van die kleine haartjes die te klein waren om door je epileer apparaat eruit getrokken te worden? Daar heb ik nu dus zo'n last van, het haar op mijn benen groeit niet gelijk blijkbaar.
Misschien dat het de volgende keer makkelijker gaat. Wel voelt het heel fijn aan nu. Met scheren had ik altijd dagen een kaktus gevoel onder mijn armen hoe netjes ik ook probeerde te scheren. Cookies schreef:Nee dat geknoei lijkt me veel te onhandig. Het is snel voorbij. Effies op de tanden bijten. Ik denk dat het de volgende keer al makkelijker zal zijn.
Zeker als je volhoud en het steeds minder pijn gaat doen
HorsesWoman schreef:Ik zag op tellsell vandaag een laser voor thuis,
weet iemand of die dingen helpen?
Want als ze helpen ga ik er zeker een komen, maar dan niet bij tellsell.