Scheren, waxen, epileren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 17:59

:j Phillips satinelle. Echt een fijn ding. Ik heb ook mijn oksels nog een keer gedaan en ben helemaal gladjes nu. Op mijn benen vind ik het echt niet erg.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:52

Cookies schreef:
:j Phillips satinelle. Echt een fijn ding. Ik heb ook mijn oksels nog een keer gedaan en ben helemaal gladjes nu. Op mijn benen vind ik het echt niet erg.

Dat je dat durft op je oksels!

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:56

Ook ik lees even mee! :D

Wil eindelijk ook eens zo'n apparaat gaan aanschaffen, hou het nu al jaren bij met wegwerpscheermesjes, maar je blijft zo aan de gang...

Ik ben opzoek naar eentje die ook onder water te gebruiken is en graag een die verschillende opzetstukken heeft voor de wat ''moeilijkere'' zones :+
Welke raden jullie me aan???

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:21

Cookies schreef:

Ik twijfelde erover om hem ook te kopen,
maar nu ik jouw ervaring lees denk ik dat ik hem toch ook maar bestel :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 19:32

Antheman schreef:
Cookies schreef:

Dat je dat durft op je oksels!

Nou het was omdat iemand zei dat het het minst pijnlijk was onder je oksels. Pfffff. Maar goed het is gelukt en het resultaat is mooi en ik heb lang niet zo last er van na die tijd als met scheren.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:05

Ik heb net een stuk van mn bikinilijn geëpileerd. AUUUUU
Eén voordeel, mijn benen waren plotseling pijnloos. O:)

Mopjemop

Re: Scheren, waxen, epileren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:22

zijn en nu epileer apparaatjes met verschillende opzetstukjes voor moeilijkere zones? zo ja welke is dat?

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:36

ik vind mn benen al pijnlijk was het net aan het doen maar vin het niet zo geweldig :P

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:41

Hmm 27 euro voor een epileerapparaatje? Misschien dat ik die ook eens ga halen... Maar ben zo bang voor de pijn! :o

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:44

Ik epileer mijn benen, bikinilijn en oksels al een hele tijd :D . In begin doet het ongeloofelijk pijn maar even tandjes op elkaar en hoe vaker je het doet hoe minder pijn het doet. Oksels doe ik 1 keer in de week, heerlijk toch dat je er niet meer aan hoeft te denken! 8-) In een ander topic gaf iemand de tip tegen ingegroeide haren PVB Vanish van de DA. Werkt erg goed! Heb gister voor het eerst mijn benen laten harsen. Mijn vriendin zo ' Jij gaat pijnlijden' ~~}> . Dus hup die strip eraf en ik begin te lachen, voelde er dus echt niets van. _O- Ben me marteltuig van een epileerapparaat gewend dus dit was een eitje! Heb nu mooi gladde beentjes!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:18

maatje31 schreef:
zijn en nu epileer apparaatjes met verschillende opzetstukjes voor moeilijkere zones? zo ja welke is dat?

philpes satinelle :D bij de kijkshop vandaan :)

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:55

Is de Satinelle ook voor onder de douche?

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 07:40

ok maar welke satinelle is het, je hebt satinelle sensitive, sentinelle plus enzovorts, bij geen staat speciaal opzet stukje voor bikinilijn? klopt dat?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 07:46

femke27 schreef:
jolandje schreef:
ik heb ook de braun silk epil, geweldig apparaatje(voor mij dan) ik doe er alles mee, oksels, benen, bikinilijn, en heb nergens last van, ik smeer wél direct in met zachte bodymilk, het blijft bij mij wel een week of 3-4 weg :D

Maar heb jij dan niet van die kleine haartjes die te klein waren om door je epileer apparaat eruit getrokken te worden? Daar heb ik nu dus zo'n last van, het haar op mijn benen groeit niet gelijk blijkbaar.

ja er zitten soms wel van die kleine haartjes maar die zijn zó licht van kleur dat ze niet zichbaar zijn, als het echt glad moet kun je het een dag of drie later nog een keer doen 8-)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 09:15

Ik heb de satinell plus. En er zit inderdaad zo'n opzetstukje bij. Niet dat ik dat al geprobeerd heb hoor. En bij mijn weten kun je er niet mee in bad.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:24

Ik ga binnenkort op vakantie naar curacao, dat zal waarschijnlijk een en al bikini worden, maar ik heb geen zin om me om de dag te moeten scheren..
Vandaar dat ik zit te denken om toch een keer voor waxen te gaan, maar dit wil ik eigenlijk ook bij mn bikinilijn doen, aangezien epileren bij mij geen succes is (hoe ik t ook doe, altijd rode bultjes..).
Wel of geen goed idee?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:31

Gaat er hier helemaal niemand stuiterend tegen het plafon van oksels epileren? Ik heb een minuscuul stukje geprobeerd, jezus, wat doet dat een zeer.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:38

Oksels is juist t enige dat ik níet durf te epileren.

Las nu n paar keer van mensen die t zonder problemen deden, wou t bijna proberen maar na jou berichtje toch weer lekker niet haha.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:42

Hmmm, ik probeerde het dus ook heel dapper na een aantal opbeurende berichten hier..... Ik wacht op de tips om het wat pijnlozer te maken.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 11:55

Tja ik vond het ook gillen hoor. Maar ik heb het in etappes gedaan. Eerst een stukje, dan weer een paar minuten rust en dan weer een stukje verder. Ik moet wel zeggen dat ik vrij lang haar had had het nog niet geschoren voor die tijd. :o Misschien dat het de volgende keer makkelijker gaat. Wel voelt het heel fijn aan nu. Met scheren had ik altijd dagen een kaktus gevoel onder mijn armen hoe netjes ik ook probeerde te scheren.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:56

Helpt het jullie niet om te koelen met ijs of water? Ik lees daar wel eens wat over, heb zelf (nog) geen epileerapparaat, maar dit is altijd wat ik lees als tips voor epileren. :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 12:00

Nee dat geknoei lijkt me veel te onhandig. Het is snel voorbij. Effies op de tanden bijten. Ik denk dat het de volgende keer al makkelijker zal zijn.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:02

Nee, ik koel ook niet hoor.
Epileer nu alles (behalve oksels) fluitend..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:04

Cookies schreef:
Nee dat geknoei lijkt me veel te onhandig. Het is snel voorbij. Effies op de tanden bijten. Ik denk dat het de volgende keer al makkelijker zal zijn.

Dat hoor ik vaker bij epileren. Ik ga morgen op vakantie voor een weekje, maar als ik terug ben ga ik ook een Philips Satinelle bestellen. Lijkt me toch wel ideaal als je een paar weken van die haartjes af bent :) Zeker als je volhoud en het steeds minder pijn gaat doen :)

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:04

HorsesWoman schreef:
Ik zag op tellsell vandaag een laser voor thuis,
weet iemand of die dingen helpen?
Want als ze helpen ga ik er zeker een komen, maar dan niet bij tellsell.

Dat ding klinkt mij ook als een droom in de oren, kan me alleen niet voorstellen dat het werkt :+
En voor dat geld wil ik het ook niet uitproberen, sorry :P