bikinilijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:29

irise456 schreef:
Oke handig dan ga ik volgende week eens bij de da kijke :D

Hoop dat het voor jou net zo goed werkt :)

Bo_Y

Re: bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:49

nou ik ben gewapent met jullie tips ook maar aan de gang gegaan.

Ik moet vooraf zeggen dat ik niet super veel haar heb, dat scheelt misschien.

Ik heb onder de douch met scheerschuim, een scherp mesje alles weggehaald. Ging best goed. Ik heb nu een of twee rode bultjes, maar na een laagje zinkzalf van zwitsal (daar is het vast niet voor bedoelt) is dat nu ook weg.

Ik kreeg het alleen niet helemaal glad, je voelt nog een paar korte haartje en je ziet ook de zwarte puntjes van de haartjes zitten. Iemand een idee hoe ik dat ook weg kan krijgen.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:24

Sinelia schreef:
nou ik ben gewapent met jullie tips ook maar aan de gang gegaan.

Ik moet vooraf zeggen dat ik niet super veel haar heb, dat scheelt misschien.

Ik heb onder de douch met scheerschuim, een scherp mesje alles weggehaald. Ging best goed. Ik heb nu een of twee rode bultjes, maar na een laagje zinkzalf van zwitsal (daar is het vast niet voor bedoelt) is dat nu ook weg.

Ik kreeg het alleen niet helemaal glad, je voelt nog een paar korte haartje en je ziet ook de zwarte puntjes van de haartjes zitten. Iemand een idee hoe ik dat ook weg kan krijgen.

Je moet je huid dan even goed strak trekken alleen krijg je (ik had het iig wel) mee rode bultjes en ellende.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:49

Bienotje schreef:
Bioxet heeft 2 varianten. De ene is inderdaad alleen voor het gezicht. De andere is een grotere tube (in een kartonnen doosje in de winkel) en is voor benen/ oksels enzovoort..

idd, raar dat ze niet de juiste info gaven bij die etos. :?

m'n zus heeft de pot maar gebruikt het ook voor down under. :j

ik heb brazilian wax bij www.ontharen.org gedaan en mwoah dat doet zeker wel pijn :\ maar ik hou het nu zelf bij met de pincet en bioxet... een küt-klus kan ik je zeggen :') maar het loont wel de moeite. :D

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 07:09

Ik gebruik het epileer apparaat en smeer bioxet. Had zaterdag gepileerd en gister zag ik weer wat haartjes. Dus dat ding er weer over maar het deed minder pijn en ze lieten zo los! was erg verbaasd. Ik smeer bioxet dan wel 2/3x per dag. Sochtends, middag bij het omkleden en voordat ik naar bed ga. Vind het trouwens ook erg fijn aanvoelen voor je huid.

willeke_x

Re: bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 07:54

wat bij mij helpt tegen rode bultjes bij het scheren is eerst wassen met lactacid femenin en voor het afspoelen scheren. Ik kan gerust tegen de haarrichting inscheren dan. Dan het scheren met lauw water afspoelen en deppen met een handdoek. Daarna wat babyzalf erop (insmeren met de haarrichting mee, dus van voren naar achter toe, zorgen dat het niet wit blijft).

Het moet wel om de 2 dagen bij mij, maar dan neemt het maar 5 minuutjes van m'n tijd in... vlug wat warm water in de lavabo laten lopen en hoppa, alle haren weg! :)