ilse86 schreef:CELLULITIS!! Wat te doen?
Gezond eten, veel waterdrinken, hardlopen tot je erbij neervalt, scrubben scrubben en masseren!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ilse86 schreef:phormicola schreef:Tegen puistjes:
Voordat je gaat douchen, je gezicht schoonmaken met olijfolie (huw? Ja, vet trekt vet aan), laat het even zitten en vervolgens er zo veel mogelijk afvegen met tissues.
Vervolgens een hete douche (het mag NET een KLEIN BEETJE pijn doen), lekker op je gezicht en niet schoonmaken met allerlei scrubs en zepen.
Daarna gezicht afdrogen en insmeren met biologische citroensap (van de natuurwinkel).
Tijdje volhouden en prima resultaten. Je kunt later ook de olijfolie overslaan en gewoon na het douchen de citroensap aanbrengen. In het begin zal dit verschrikkelijk prikken. Als je puistjes hebt, is je gezichthuid meer basisch dan zuur en een gezonde gezichtshuid is dus, je raadt het al, licht zuur. Naderhand zal het niet meer prikken
Zelf ontdekt, ook tegen puistjes:
Afentoe je gezicht wassen met lactacyd, dat is ook licht zuur
Zoveel citroensap is denk ik niet goed hoor! Je onttrekt door zoveel zuur allemaal vocht uit je huid. Ik zou gewoon eens per week doen. Verder gewoon mild reinigen en af en toe scrubben. dat kan door (fijne) suiker met olijfolie te mixen.
Bienotje schreef:Xjosee, het werd bij mij vooral minder toen ik minderde met suiker (dronk dagelijks meerdere koppen thee met een schepje suiker bv).
En heb je sowieso al eens een facewash tegen onzuiverheden geprobeerd? Voor het gezicht zijn die meestal erg aggressief en uitdrogend. Maar voor je rug kan zoiets van clearasil of garnier misshien nog wel eens helpen. Is ook nog wel betaalbaar om eens te proberen denk ik..
__Nicole schreef:Citaat:Gliss Kur heeft hier een aantal sprays van, heel fijne
oke, bedankt!
die kan je neem ik aan gewoon bij de kruidvat of Etos halen?
Ragnaaa schreef:Ik heb enkele dagen geleden bij de supermarkt een grote zak suiker gekocht; 60 cent.
Werkt prima als lichaamsscrub!
phormicola schreef:Nou ja, doe je het eens per week, je moet doen wat je wiltBij mij heeft het iig ontzettend veel geholpen. Half jaartje gedaan, heb nu nog steeds (drie jaar later) bijna nooit puistjes meer.
dressagelady schreef:ilse86 schreef:CELLULITIS!! Wat te doen?
Gezond eten, veel waterdrinken, hardlopen tot je erbij neervalt, scrubben scrubben en masseren!
Quir schreef:Heeft iemand een tip tegen ontzettend statisch haar?! Haha,'s morgens borstel ik mijn haren altijd uit en daarna staat alles omhoog/opzij. Ik heb lang haar en het ziet er dus niet uit!
Plus dat het ook nog eens iritant voelt.![]()
Heb al van alles uitgeprobeert, zoals haarlak en ik doe na het douche altijd mouse in mijn haren. Zelfs haarlak werkt niet.
ilse86 schreef:eigeel... ja. Geen aanrader voor de zomer denk ikLoop je met een gebakken ei voor je plaat
sorry
Elan schreef:Bienotje schreef:Dus wat voor zeep en wat voor creme?
Gewoon handzeep en onder de douche douchegel. Geen cremes, drink 2-3 liter water