Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Beetje gezondigd deze week, maar toch nog 300 gram kwijt
De laatste loodjes...
Ja...Nou ben ik al enorm veel afgevallen, maar in feite zit ik "nog maar" op de helft en ik moet zeggen dat dat ook wel even een moeilijk punt is. Moet echt ff weer streng zijn tegen mezelf en het succesgevoel weer te pakken krijgen.
Komt ook wel bij dat dat hele zwanger en gynaecologengedoe me behoorlijk de neus uithangt momenteel en voel me een beetje opstandig. Maar goed...dapper door, zullen we maar zeggen
flettie schreef:Een ander doel was toch in om 65 kg te wegen op mijn bruiloft? Daar heb je nog 7 maanden de tijd voor
Citaat:Na de bevalling en na de eerste weken daarna maar weer eens op mijn gewicht gaan letten want ik moet die trouwjurk wel weer in (die was gepast toen ik nog 62 kg woog).
MamaMiesje schreef:Citaat:Na de bevalling en na de eerste weken daarna maar weer eens op mijn gewicht gaan letten want ik moet die trouwjurk wel weer in (die was gepast toen ik nog 62 kg woog).
Als je BV gaat geven, mag je niet lijnen. Maar het kan ook zo zijn dat je van BV geven afvalt, hoewel dat niet voor iedereen geldtBij mij destijds trouwens wel, maar na die 3 (pijnlijke..auwauwauw) weken ging dat niet meer op natuurlijk