Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:Liek_ schreef:haha, ja dat zou ik ook roepen![]()
![]()
Wat zei je?? Hahaha!!!
Van elke maaltijd krijg je sowieso een piek in je bloedsuikerspiegel. Dus wat lijkt je beter: 6 keer per dag of 3 keer per dag? Verder kun je die piek behoorlijk beinvloeden door wat je eet...
Ik zou zeggen, sla de literatuur er maar op na. En dan vooral de gedeelten over de glycemische index, de werking van de alvleesklier en het ontstaan van diabetes type 2.
In plaats van dat ontzettend botte gedrag van jou en roepen hoe vreselijk goed je het wel niet weet zou het wel leuk zijn als je eens respect opbracht voor een ander. En je ook eens daadwerkelijk te verdiepen in de werking van het lichaam. En dan bedoel ik dus niet hoe je zo snel mogelijk een bodybuilder kunt worden.
Yamcha schreef:Ik heb chocola gesnoept't was wel puur, maar toch..... te weinig gegeten denk ik, daarvoor.
Voordat je begint af te vallen kan het wel 2 maanden duren, zegt mijn instructriceben frustie nu
![]()
En nog geen gram eraf
Julle helpen me wel hè? Heb het even nodig geloof ik
Liek_ schreef:hey, ik roep nergens hoe goed ik het wel niet weet...quote me anders even....ik zie het namelijk nergens staan. Glycemische index en de werking van de alvleesklier zijn mij goed bekend, maar je laat vervolgens imo een aantal zaken buiten beschouwing. Ik roep bijvoorbeeld niet voor niets dat de hoeveelheden eiwit/vet/koolhydraten belangrijk zijn. Dat roep je vervolgens zelf ook, zoek je iets bij me om te zieken ofzo? Als je zelf de wijsheid in pacht heb, vind ik het erg jammer dat je er niet een extra stukje hormoonhuishouding bij pakt en het dan goed uitlegt. Volledig. En compleet. Jammer jammer.
Respect voor een ander heb ik altijd, waarom ik reageer zoals ik doe heb ik allang uiteengezet. Stukje respect terug is imo niet meer dan normaal!!
Over bodybuilden heb ik het al helemaal niet gehad, jammer van je, gemiste kans.
Yamcha schreef:Ik heb chocola gesnoept't was wel puur, maar toch..... te weinig gegeten denk ik, daarvoor.
Voordat je begint af te vallen kan het wel 2 maanden duren, zegt mijn instructriceben frustie nu
![]()
En nog geen gram eraf

Wendy schreef:Antheman schreef:Ik had zo'n apparaat, ik vergeet steeds de naam, voor benen en heupen. Zelfs als ik hem voor de TV zette, stond ik er 5 minuten op en was dan klaar. Die ging door naar een collega.
Een stepper? Heb ik ook nog staan... goed idee! Ga ik meteen even doen haha
Wendy schreef:Yamcha schreef:Ik heb chocola gesnoept't was wel puur, maar toch..... te weinig gegeten denk ik, daarvoor.
![]()
En nog geen gram eraf
Misschien niet bemoedigend, maar ga niet te veel op de weegschaal staan. Je gewicht schommelt sowieso altijd al een beetje. Afhankelijk van hormonen, tijdstip op de dag etc.
Als je een goed beeld wilt krijgen, is het handig om je sowieso op een vast tijdstip te wegen en niet te vaak.
Heb je dan op z'n minst wel van het snoepen genoten?

Helaas vind ik ham en mayo ook lekker en witbrood ook
en patat (al valt dat wel mee) maar pizza vind ik gewéldig, maar helemaal niet goed vrees ik 
) peulvruchten ook niet erg lekker, behalve peultjes zelf, en appels ook lekker, maar wel met suiker en kaneel, en dat mag weer niet.
en morgen ga ik naar de Blokker 

Antheman schreef:Yamcha schreef:Je bent een schat en ik hou van jeen morgen ga ik naar de Blokker
Dit was PRECIES wat ik wilde weten, zó fijn als mensen goed lezen
Overdrijven is ook een vak![]()
Ik hoop dat je wat kan vinden, kijk anders eens bij de Action, die heeft veel siliconen bakvormen, dus wie weet
Dan mag ik af en toe overdrijven vind ik 
Mizora schreef:a) ik ben veel minder gaan snoepen en laat de hond veel meer en langer uit. Ook eet ik regelmatiger (lunch voor 11 uur al op was geen uitzondering) en kan mijn riem strakker en flubbert mijn broek weer een beetje (zoals toen ik hem kocht, maar hij mag nog losser)
b) in het vervolg van a) een beetje, het lukte me de afgelopen week niet om van het snoep helemaal af te blijven
Jij blij