voor de buitenwereld is het 1 pot nat.... niet te zien is niet te zien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:Tes, dank je wel voor je eerlijke antwoord en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Heb nog taart over als jullie een stukje willen!
weltrusten alvast!
.
MissPromiss schreef:Ik zit nu in 6VWO dus nog even knokken maar ooo wat is het zwaarIk moet dinsdag weer beginnen maar weet echt niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen, voel me zó waardeloos op het moment.. Maarja ik wil dat papiertje echt halen dus ik zal me er doorheen moeten vechten. Zo jammer dat ik nu al weet dat ik er alleen maar slechter van ga worden
, dus ik ben toen eerst maar eens nog rustiger begonnen. Elke ochtend met de hond wandelen en dat uitbreiden van 2 minuten naar 10 minuten en zo verder. Daarna ben ik begonnen met stappen op m'n pony (mijn zusje reed hem de rest van de tijd) eerst 5 minuten en langzaam opbouwen, puur afgaand op hoe ik me zelf voelde.
Voor mij is het ook een voordeel dat ik 10 minuten naar de bak (en terug) moet stappen, zodat ik even op adem kan komen tussen het poetsen/opzadelen/afzadelen en dat ik ga rijden/naar huis fietsen. Wel zorg ik dat ik nooit op een dag paardrijd en iets anders doe, dat houd ik niet vol. Rijden is dan echt de enige activiteit op een dag. Hannanas schreef:oh dat schaamgevoel ken ik.
Moet zeggen dat het steeds zwaarder wordt... 10 nov begonnen en rond 10 dec wenste ik dat ik een flinke griep kreeg om zo lekker een week alleen maar te kunnen slapen. Bijna huilend uit je bed komen 's ochtends, maargoed je moet toch. Misschien went het nog.
)
brigitta1987 schreef:Hannanas schreef:oh dat schaamgevoel ken ik.
Moet zeggen dat het steeds zwaarder wordt... 10 nov begonnen en rond 10 dec wenste ik dat ik een flinke griep kreeg om zo lekker een week alleen maar te kunnen slapen. Bijna huilend uit je bed komen 's ochtends, maargoed je moet toch. Misschien went het nog.
Jeetje, wat naar voor je![]()
Is er niet toch een mogelijkheid om wat rustiger aan te doen? Als je nu te lang doorzet kan je zo'n terugslag krijgen...Niet om je iets aan te praten, maar toch. Pas alsjeblieft goed op jezelf, een gezond lijf is het belangrijkst.
En de laatste keer dat ik je zag had je verre van een blubberlichaam, daar hoef je je echt niet druk over te maken!
ik heb een tijdje ceasar therapie gedaan voor mijn gewrichten,phoeeeeeeeee heeeeeeeeeee.niet te doen....