Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
malih schreef:eenitraM schreef:Heb altijd met condoom gedaan. Ben sinds 3 maanden aan de pil. Vaste relatie nu. Hij heeft hiervoor 1 vriendin gehad.
En toch zou ik er voorzichtig mee zijn, want je kan ook door de pil heen zwanger raken.
eenitraM schreef:malih schreef:
En toch zou ik er voorzichtig mee zijn, want je kan ook door de pil heen zwanger raken.
Waarom heeft me o.a. de pil uitgevonden? Daarnaast bestaat er ook de morning after pil.
Wil je zeggen dat het condoom alleen maar het veiligst is? Ik heb vorige week meegemaakt dat die is geknapt.
Broccoli schreef:Ik vraag me altijd af wat de reden is dat je het zonder condoom wil gaan doen.
Mijn vriend en ik hadden er helemaal geen problemen mee om met condoom te vrijen. We waren allebei bang voor evt zwangerschap. Ik slikte de pil en we vreeën met condoom, maar dat zorgt er wel voor dat je je niet druk hoeft te maken verder. Tijdens het vrijen en daarna hoefden we niet bezig te zijn met zwangerschap omdat de kans zo goed als uitgesloten was.
Broccoli schreef:Broccoli schreef:Ik vraag me altijd af wat de reden is dat je het zonder condoom wil gaan doen.
Mijn vriend en ik hadden er helemaal geen problemen mee om met condoom te vrijen. We waren allebei bang voor evt zwangerschap. Ik slikte de pil en we vreeën met condoom, maar dat zorgt er wel voor dat je je niet druk hoeft te maken verder. Tijdens het vrijen en daarna hoefden we niet bezig te zijn met zwangerschap omdat de kans zo goed als uitgesloten was.
Iemand?
Broccoli schreef:Ik voel echt een heilig boontje...
En pil en condoom. Het is bijna uit de tijd...
Citaat:Ik heb er ook nog nooit een gebruikt. Wel verschillende bedpartners gehad die ik niet tot amper kende. Ach, zit aan de pil. Soa test doen we ook wel ooit...
Citaat:Ik gebruik geen dure medicijnen tegen HIV en ik ben aan de pil.
Citaat:Eigen risico, ook niet zeuren en/of aanstellen als blijkt dat je zoiets hebt.
Citaat:Heb na anderhalf jaar nog steeds geen last van schimmeltjes of jeukjes, dus dat zal wel goed zitten
saroanda schreef:Zonder condoom kan idd lekkerder zijn, verschilt van persoon tot persoon.
Broccoli schreef:saroanda schreef:Zonder condoom kan idd lekkerder zijn, verschilt van persoon tot persoon.
Mijn vriend zei dat het hem niet uitmaakte.
Ik ben eigenlijk niets anders gewend.
Mis ik nu écht heel veel?
Edit: sjeempie, ik ben lekker bezig
Broccoli schreef:Teennagels recht omhoog?
eenitraM schreef:MAP ?