Maar ik wil best eens komen kijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eve_lien schreef:Kan iemand mij uitleggen, wat het verband is tussen een gehandicapt kind en een 'kasplantje' ?
lique schreef:als ik moet plassen als we ergens zijn zegt ze bv ja mam had jij maar een stoma dan had je dat probleem nu niet...
of als ze straf krijgt en ik dreig met billenkoek ,dan lagt ze en zegt ze je doet maar dat voel ik toch niet...
Eve_lien schreef:Ik heb genoeg ervaring met mensen met een handicap om te weten dat ' kasplantjes ' in veel gevallen niet de goede benaming is.
Maar ik wil best eens komen kijken
proudmama schreef:Gelovige mensen zeggen vaak dat een kind een geschenk van God is en daarom het te moeten accepteren en niet weg laten halen als er iets niet in orde is.
Mijn mening is,is dat ik een kapot cadeau ook terug breng of ruil en niet hoef te accepteren.
Weghalen dus.
proudmama schreef:Gelovige mensen zeggen vaak dat een kind een geschenk van God is en daarom het te moeten accepteren en niet weg laten halen als er iets niet in orde is.
Mijn mening is,is dat ik een kapot cadeau ook terug breng of ruil en niet hoef te accepteren.
Weghalen dus.
Weghalen dus.
Lindy1982 schreef:vind een cadeau niet vergelijkbaar met een kind
Bij een cadeau heb ik geen gevoel en bij een kind wel..
Ik ben nu zwanger maar je hebt vanaf dag 1 dat je het weet evengoed een soort van binding
Weghalen dus.
LaFunkyJazz schreef:Anne_GTI schreef:Het gekke is dat ik eigenlijk hetzelfde gezegd heb als Moniekk alleen in andere bewoordingen.
Ik val een beetje in herhaling.
Ik heb respect voor ieders mening. Mits deze met respect gebracht word. Nu is de mening van Moniekk in eerste instantie zo bot en respectloos gebracht, dat ik er inderdaad op in ga
nikilover schreef:vindt het een beetje raar dat hier om meningen gevraagd wordt,en dat als iemand zijn mening eeft die niet in het straatje van een ander past wordt er keihard tegenin gegaan en krijg je dalijk levenslange discussies..