Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eroslover schreef:wow zelfs mensen met ziekenhuisopname , best heftig. Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Even afkloppen. Ik ga over een uurtje ongeveer beginnen met propranolol en houd jullie op de hoogte.
Lalidan schreef:Veel mensen met imigran hier zie ik. Kan iemand mij vertellen hoe lang die neusspray ongeveer werkt?
Ik heb vanmiddag van de neuroloog de imigran gekregen, niet vanwege de migraine maar vanwege clusterhoofdpijn. Ik zit nu in een aanval, weet niet waar ik het zoeken moet, maar durf eigenlijk de imigran niet te gebruiken... :N Ik heb namelijk erg slechte ervaringen met de Maxalt, erg misselijk, beroerd, verward, de kluts kwijt enz..... Ik ben bang dat dat nu ook gebeurt, en ik zit alleen thuis....
Oh, wat kan een mens zich dom voelen... ik word letterlijk gek van de pijn en toch waren de bijwerkingen vorige keer zo traumatisch dat ik gewoon niet durf..... Vanmiddag bij de neuroloog dacht ik dat ik wel durfde, maar nu het avond is en ik alleen ben en het zover is...
Misschien kan een van jullie mij wat meer vertellen!! Zo niet voor nu, dan voor de volgende aanvallen.