Te klein

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Re: Te klein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:07

@Petite en Denise: Je krijgt over het algemeen van kinderen krijgen enz ook vaak een cupje meer dacht ik, waarschijnlijk dat het daar aan ligt?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 21:11

ik ga op men 15de nog niet aan kineder beginnen hoor Haha!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 21:30

Afbeelding
hier een foto van datgene dat er niet is

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:43

Met vest ben ik ook nog helemaal plat *LOL*
Volgens mij kun je, als je ze met vest meer wilt laten lijken ( Huilen van het lachen) wel een langere ketting dragen die dan onder je vest gaat... Volgens mij heb je dan meer diepte erin Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 23:10

Ilsemarie schreef:
waarom zegt iedereen toch gelijk vulling/kipfilets??! Waarom anders voordoen dan je bent... ik begrijp dat het niet leuk is, ik was vroeger ook altijd bang dat ik met niets zou eindigen, maar de kracht ligt daarin jezelf te accepteren zoals je bent. Dat is net als met make-up... je kan jezelf daarachter toch niet verschuilen? Ik denk altijd zo... als je een partner hebt en 's avonds in bed ligt, dan moet je nog net zo herkenbaar zijn als overdag. Je kan met kleren en een beetje make-up je positieve kanten mooi benadrukken/onderstrepen, maar probeer geen dingen te creëren die er niet zijn...

voor de rest groeien ze nog wel een tijdje, als je aan de pil bent kan dat ook wel eens helpen... probeer jezelf zo te nemen als je bent, dat is belangrijker dan vulling... het gaat tenslotte niet om kwantiteit maar kwaliteit... ookal is het wel heel moeilijk maar probeer er wat aan te doen!

Heleamal mee eens. Kan wel begrijpen dat je je misschien fijner voelt als je wel een beetje borsten hebt, al dan niet harstikke nepperts met hulpmiddelen, omdat sommige truitjes dan gewoon net wat mooier zitten. Maar waarom anders voordoen dan je bent. Ik ben 22, en ben vrijwel zo plat als een dubbeltje. Ik wilde nooit voorgevormde BH's, ondanks dat ik niet echt blij was met mijn plat-zijn en er ook wel onzeker over was. Maar wilde ook weer neit nep zijn. Sinds een tijdje ben ik omgeslagen en heb ik wel voorgevormde bhs omdat het gewoon wat mooier staat, maar niet met ontzettende vullingen. Ik heb er eentje, en daar voelde ik mij een tijdje wel heel goed in. Ik had opeens grotere borsten! Maar het is en blijft nep... Heb die nu dan ook weer een lange tijd in de kast liggen.

Ik ben wie ik ben, en dat kan ik niet veranderen. Ik wordt geen leuker of ander persoon als ik er vullingen in gooi, of grotere borsten heb. Ja, het is soms lastig met kleding, en ja, sommige truitjes vallen niet zo mooi als bij anderen (ik vind het bv wel vervelend met gala jurken, maar dan komen er wel vullingen voor ene avondje), maar so be it. Ik ben wie ik ben, gewoon met mijn kleine A'tjes.

En wat betreft het minder in de smaak vallen bij gozers slaat ook volkomen op kaas. Als ze alleen maar kijken en af gaan op je borsten, dan zijn ze je niet waard. Echte liefde maakt het niet uit of je mega borsten hebt of deuken, dan houdt en accepteerd hij je zoals je bent.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 00:18

Tancreda4 dat heb je mooi gezegt Haha!

Wauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 00:32

Hee,
Ik ben 16 en heb ook niet veel,
grote a.
Net wat Tancreda4 zegt op het einde,
jongens gaan niet op je borsten af! Dat heb ik een hele tijd gedacht! Ik ging vanaf mijn 15e uit, en ik merkte steeds meer dat ze er echt weinig op letten ( werd op die leeftijd al vaker 17 enz geschat ondanks mijn kleine a!)
Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Wat truitjes betreft, tsjaaa, klopt wel wat van. Bij de h&m heb je trouwens hele leuke shirtjes/truitjes die zo vallen dat je niet plat lijkt hoor, en dat je ook wat hebt Haha!.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 00:37

ach, zoals mijn moeder en ik altijd zeggen (wij hebben ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de voorgevels) "showen met wat je niet hebt".
Dus doe gerust een shirtje met V-hals aan.
Verticale strepen/patroontjes accentueren goed.
Een mooie sierlijke ketting.

En natuurlijk een goede BH

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:11

Als je er echt van in de piepzak zit, kun je altijd naar je huisarts om met hem/haar erover te praten. Hij/zij kan je melkschijven bekijken en daar wel een redelijke inschatting over de uiteindelijk cupmaat aan vast hangen. Toen ik 15 was en mijn borsten net gingen ontwikkelen, dacht ik dat ik een knobbeltje voelde. Dus naar de huisarts. Bleek een melkklier te zijn, maar op basis van de doorsnee van de melkschijf concludeerde mijn toenmalig huisarts dat ik behoorlijke borsten zou krijgen. Daar zat ik dus niet op te wachten, want ik judo'de toen en dat zat dan maar in de weg. Vanaf mijn 22e tot mijn 30e heb ik cup C gehad en daarna zijn ze nog iets doorgegroeid.... mijn moeder heeft idd ook een kleine A, maar haar moeder had een Cup D/E en aan vaders kant oma idem dito. Kennelijk heeft het een generatie overgeslagen. En mijn jongere zusje had cupje B tot eerverleden jaar (was ze 38) en heeft nu ook cup D. Het kan dus echt zo zijn dat je nog even moet wachten.....

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:17

Tot en met m'n 15e was ik ook nog lang niet zoals ik nu ben. Ik was klein, plat en dun. Nou je moet me nu eens zien, ben niet veel gegroeid in de lengte, maar voor de rest komt er echt nog wel wat bij hoor!

Tricky_Dicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:52

* klop, klop *

volgens mij ben ik de eerste man die hier reageert, ik heb dit verhaal met belangstelling gevolgd. even voor de beeldvorming ( zodat jullie niet bang zijn dat er hier iemand een ranzige, seksueel getinte interesse heeft ), ik ben al 20 jaar getrouwd, heb een paar prachtkinderen en uit die invalshoek wil ik je even een hart onder de riem steken...

het verbazingwekkende is dat er blijkbaar door vrouwen in het algemeen een veel grotere "waarde" aan de grootte van borsten wordt gehecht dan door mannen. dan praat ik over de gewone "jan met de pet-man", je weet wel, gewoon een man zoals je graag ziet dat een man is. de grootte is voor mij en eigenlijk al mijn vrienden helemaal niet belangrijk..! waar het om gaat is dat "wij" een vrouw zien als een totaalplaatje, in alle oprechtheid, een vrouw is voor de meeste mannen een optelsom van al haar eigenschappen. wat denkt ze, wat ziet ze en wat voelt ze, hoe staat ze in het leven en waar gaat haar belangstelling naar uit? dat zijn zaken die ( gelukkig ) de meeste mannen vele malen belangrijker vinden dan een "prominente" voorgevel.

ik vermoed dat het beeld enorm ondersteboven is gehaald door reclames, ( voor veel vrouwen nooit te bereiken ) "ideale afmetingen" en ga zo maar verder.

mijn vrouw is fors, heeft borsten die best flink zijn maar haar hele lijf is daardoor ook in verhouding! ze is 1,68 lang, weegt ietsje onder de 90 kilo en is in alles "in proportie"...

een vriendin van ons weegt nog geen 50 kilo en heeft kleine borsten, bij haar zouden ( naar mijn bescheiden mening ) grote borsten helemaal niet mooi zijn...

onze dochter is bijna 12 en begint nu borstjes te krijgen, best wel een periode die tot onzekerheid kan leiden. we plagen haar niet, onlangs zijn mijn vrouw en onze dochter samen een bh-tje gaan kopen, niet omdat dat nodig is maar omdat onze dochter zelf dat gewoon "interessant" vindt....

heel eerlijk, als 15-jarige kan ik me je gedachte wel voorstellen maar ( en zie dat maar als een soort van vaderlijk advies ) bedenk je dat jouw uitstraling vele malen belangrijker is dan je cupmaat..! ik hoop dat je jezelf leert te accepteren zoals je bent want volgens mij zit daar een klein stukje van je onzekerheid. geef jezelf de tijd, wanneer je geestelijke en lichamelijke ontwikkeling hand in hand gaan zul je zien dat de afmeting van je borsten opeens minder belangrijk wordt.

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:06

Wat ene goede reactie van je Tricky-Dicky.

@ TS:
Ik ben zelf bijna 40, en "gezegend" met een miniscuul a-cupje. Altijd gehad, en en ook altijd mee gezeten dat er weinig zat. Maar ik ben niet fors gebouwd, eerder mager, en ach, wat er niet is kan ook niet gaan hangen zeg ik dan maar. Mijn man houdt van me zoals ik ben, en hoewel ik heel lang een borstvergroting heb overwogen omdat ik dacht dat ik er meer zelfvertrouwen door zou krijgen, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Ik zou dan weliswaar vertrouwen hebben gekregen, maar door te voldoen aan een beeld wat een ander schept. Dat is dus geen ZELFvertrouwen, maar eigenlijk "anderen-vertrouwen". Als je wat ouder wordt verandert alles, en zie je in anderen en jezelf weer andere mooie dingen. Lachen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:10

He meid, maak je daar niet te veel zorgen om. Ach gut
Het is echt niet zo belangrijk als jij denkt. En jongens vinden het ook heus niet zo belangrijk als de media ons mag opdringen. Bij ons is één meisje populair bij verschillende jongens van de klas en, raad eens: ze heeft ook bijna niets. Dat is écht niet van tel dus!
Je denkt misschien "jij hebt makkelijk spreken, jij hebt wel wat" maar dat is het niet. Ik vond mezelf ook steeds degene met de kleinste borsten en daar voelde ik me ook nooit zo confortabel bij. Tot een vriendin me erop wees dat er velen zijn die jaloers op me zouden zijn qua lijntje of haar bv. En dat degenen met grote borsten ook zeker niet altijd tevreden zijn. Zij (vriendin) vindt dat haar borsten te groot zijn en is er ook niet zo gelukkig mee. Er is altijd wel wat. Niemand is perfect, iedereen is anders, iedereen is op zijn manier mooi. De ene vindt zichzelf te dik, de andere te dun, nog iemand vindt zichzelf lelijk haar hebben of veel te groot. Aan IEDEREEN mankeert wat, maar sommigen lijken alleen mooier doordat ze zichzelf aanvaarden zoals ze zijn. En dat moet jij ook doen. Als je jezelf aanvaardt, krijg je een hele mooie uitstraling en dat is wat telt.

Je uitstraling is gewoon veel belangrijker dan je borsten. Zet je eens voor de spiegel en kijk alleen naar de punten die je mooi aan jezelf vindt. Zeg ze hardop, schrijf ze op, herhaal ze regelmatig of herlees ze regelmatig. Probeer je gelukkig te voelen met wie je bent, hoe moeilijk het ook mag zijn. Hup meid, schop onder je kont en vergeten die borsten. Lachen
(Of wees blij dat je geen ongemakken ondervindt van grote borsten, bv pijn aan je nek of rug.)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 18:21

Moon schreef:
En natuurlijk een goede BH

er is geen eentje dt past allemaal te groot

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:03

65AA? Die had mijn vriendin, en die had toen der tijd ook helemaal nix, daar had ze dr een van met fline vulling en tadaaa, daar waaren ze. (was echt een BH die niet gevuld hoevde te worden zeg maar, bestond alleen uit vulling, geloof dat ze hem wel bij een speciale zaak gekocht had.
Kan het wel eens aan haar vragen?

Enne die leuke blousjes... Ik stond vooraan toen de borsten uitegedeeld weren en ik kan ze ook niet aan omdat ze stromweg niet dicht kunnen en als dat wel lukt staat het voor geen ene meter Vingers aflikken )

Maar ik hoop echt voor je dat er nog wat komt, maar wat al gezecht is, alles kan nog...

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:07

Niet druk om maken Lachen Ik heb 2 jaar lang rondgelopen met A en sinds ong een maat kreeg ik plotseling B, ben ook 15. Eerst dacht k altijd dat alles bij mij klein zou blijven en was ik niet tevreden maar later(had k nog steeds A) Dacht ik so be it! Ik heb tenminste geen last van rug en nek klachten door dat mijn borsten te groot zijn! Ik ken genoeg mensen die behoorlijk gezegend zijn die maar al te graag zo goed als plat willen zijn omdat ze er gewoon last van hebben! Grote borsten hebben is echt niet anders. En mannen letten daar echt niet alleen maar op hoor Knipoog
Als iemand je echt leuk vind, en echt van je zal houden maakt het die persoon helemaal niks uit of je nouw F heb of dat je helemaal plat bent Lachen
Ik zou ook nooit beginnen aan vullingen en dat soort zooi. Het is allemaal nep...
En het kan altijd nog komen Knipoog Ken iemand die had jaren A en nu heb ze ineens D!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:51

Borsten bestaan meestal uit vet. misschien moet je meer eten. heb je het wel eens met je
ouders over gehad?
misschien kunnen hun jou ook helpen. Anders zou je opvulling proberen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:54

Als het kon gaf ik jou wat van mijn E cup. Grote borsten is ook voor niets goed, ons moeder zei altijd 'hoe groter de borst, hoe meer er voor mannen is om op te kwijlen' Huilen van het lachen

Ik zou het gewoon rustig afwachten. Is het dat je op je 18de nog steeds niets hebt kun je nog steeds borstvergroting overwegen. Als het je echt stoort natuurlijk

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 18:02

ok mensen dank jullie wel voor jullie recties

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:02

Hoi Hoi,

Ik heb met hetzelfde gevoel rond gelopen als jou meid. Boos!
Dus ik weet ongeveer wel wat je voelt. Knipoog

Op de verhalen:
"Dat het helemaal niet leuk is om wel wat te hebben aan de voorkant......omdat dan je blouse die nu plat hangt' niet meer dicht kan"........zat ik helemaal niet te wachten!!!" Knipoog

Ik had immers niet ‘dat’ wat hun ‘wel’ hadden, of ze er nou over klaagden of niet!!!

Ik dacht altijd: ik zou het geweldig vinden als mijn blouse niet meer dicht ging! Dromen Dromen

Dat je 'zo' ook wel gerespecteerd wordt is makkelijk gezegd als je jarenlang achter je rug om hoort dat je een irritante **** bijnaam hebt…. Ja ja de jeugd is hard. Nors opkijken

Ik heb ze ongeveer 6 jaar geleden of zo laten vergroten tot een BC cup
De verzekering van de CZ-groep heeft dit gelukkig vergoed. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik ben er heel blij mee, maar ook nog steeds erg boos op de ‘algemene’ medemens, dat die het bij mij Huilen van het lachen zo ver hebben kunnen brengen, waren er maar meer (jonge) mannen zoals Tricky-Dicky Afgod .

Zou het nu (inmiddels bijna 30 en oud en wijs genoeg) niet weer eens doen, terwijl het toch echt super mooi is geworden, omdat je met en zonder gewoon vinos blijft... er veranderd NOPPES Haha! Haha! jah ben van m'n bijnaam af, maar je hebt zo weer een andere Knipoog
Laatst bijgewerkt door vinos op 26-09-08 13:13, in het totaal 2 keer bewerkt

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:11

Ik begrijp dat je vijftien bent?
dan wil ik toch tegen je zeggen: gun het nog even de tijd.
Ik kreeg pas borsten op mijn 17e en was tot die tijd ook zo plat als een dubbeltje.
Ik heb nu cup E...en zou juist wel een maatje minder willen....
Dus toen het kwam....groeide het ook behoorlijk door.
Kortom...heb nog even geduld. Het kan best nog komen.
En geduld hebben is niet altijd makkelijk. Dat weet ik.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:22

Ik heb 2 erwten op een plank Tong uitsteken. Ik heb een klein A'tje (lang niet alle A'tjes passen, alleen de klein vallende merken). Ik ben 23, dus er zal wel niets meer bij komen (behalve als ik veel aan ga komen, maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren. Ik vind het mooi zat zo, alles is in verhouding.
In een trui lijk ik helemaal plat, in een gewoon t-shirt is er ook niets te zien, alleen in strakke shirtjes zie je dat er wat zit.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:46

TS die van mij groeien nog steeds hoor. ik ben 21 Haha!
Er is dus nog hoop Ach gut

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:02

De pil wil vaak ook nog wel is helpen, maar heb vooral geduld! En wees blij met jezelf!
Ik had op mn 14e/15e ook nog A (kreeg pas wat toen ik aan de pil ging..) Vorig jaar overgestapt op een andere pil, en ik ging ook een cup maat groter. Zojuist weer op een andere pil over gestapt, en nu moet ik weer grotere bh's. En ik ben nu bijna 18. Dus heb nog een paar jaartjes geduld joh. Mn moeder heeft een kleine B, en mn zus D (of E?).