Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) wel een langere ketting dragen die dan onder je vest gaat... Volgens mij heb je dan meer diepte erin
Ilsemarie schreef:waarom zegt iedereen toch gelijk vulling/kipfilets??! Waarom anders voordoen dan je bent... ik begrijp dat het niet leuk is, ik was vroeger ook altijd bang dat ik met niets zou eindigen, maar de kracht ligt daarin jezelf te accepteren zoals je bent. Dat is net als met make-up... je kan jezelf daarachter toch niet verschuilen? Ik denk altijd zo... als je een partner hebt en 's avonds in bed ligt, dan moet je nog net zo herkenbaar zijn als overdag. Je kan met kleren en een beetje make-up je positieve kanten mooi benadrukken/onderstrepen, maar probeer geen dingen te creëren die er niet zijn...
voor de rest groeien ze nog wel een tijdje, als je aan de pil bent kan dat ook wel eens helpen... probeer jezelf zo te nemen als je bent, dat is belangrijker dan vulling... het gaat tenslotte niet om kwantiteit maar kwaliteit... ookal is het wel heel moeilijk maar probeer er wat aan te doen!
.

Moon schreef:En natuurlijk een goede BH

)
Ik heb 2 jaar lang rondgelopen met A en sinds ong een maat kreeg ik plotseling B, ben ook 15. Eerst dacht k altijd dat alles bij mij klein zou blijven en was ik niet tevreden maar later(had k nog steeds A) Dacht ik so be it! Ik heb tenminste geen last van rug en nek klachten door dat mijn borsten te groot zijn! Ik ken genoeg mensen die behoorlijk gezegend zijn die maar al te graag zo goed als plat willen zijn omdat ze er gewoon last van hebben! Grote borsten hebben is echt niet anders. En mannen letten daar echt niet alleen maar op hoor 

Ken iemand die had jaren A en nu heb ze ineens D! 

zo ver hebben kunnen brengen, waren er maar meer (jonge) mannen zoals Tricky-Dicky
.
jah ben van m'n bijnaam af, maar je hebt zo weer een andere
. Ik heb een klein A'tje (lang niet alle A'tjes passen, alleen de klein vallende merken). Ik ben 23, dus er zal wel niets meer bij komen (behalve als ik veel aan ga komen, maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren. Ik vind het mooi zat zo, alles is in verhouding.