Ilsemarie schreef:waarom zegt iedereen toch gelijk vulling/kipfilets??! Waarom anders voordoen dan je bent... ik begrijp dat het niet leuk is, ik was vroeger ook altijd bang dat ik met niets zou eindigen, maar de kracht ligt daarin jezelf te accepteren zoals je bent. Dat is net als met make-up... je kan jezelf daarachter toch niet verschuilen? Ik denk altijd zo... als je een partner hebt en 's avonds in bed ligt, dan moet je nog net zo herkenbaar zijn als overdag. Je kan met kleren en een beetje make-up je positieve kanten mooi benadrukken/onderstrepen, maar probeer geen dingen te creëren die er niet zijn...
voor de rest groeien ze nog wel een tijdje, als je aan de pil bent kan dat ook wel eens helpen... probeer jezelf zo te nemen als je bent, dat is belangrijker dan vulling... het gaat tenslotte niet om kwantiteit maar kwaliteit... ookal is het wel heel moeilijk maar probeer er wat aan te doen!
Heleamal mee eens. Kan wel begrijpen dat je je misschien fijner voelt als je wel een beetje borsten hebt, al dan niet harstikke nepperts met hulpmiddelen, omdat sommige truitjes dan gewoon net wat mooier zitten. Maar waarom anders voordoen dan je bent. Ik ben 22, en ben vrijwel zo plat als een dubbeltje. Ik wilde nooit voorgevormde BH's, ondanks dat ik niet echt blij was met mijn plat-zijn en er ook wel onzeker over was. Maar wilde ook weer neit nep zijn. Sinds een tijdje ben ik omgeslagen en heb ik wel voorgevormde bhs omdat het gewoon wat mooier staat, maar niet met ontzettende vullingen. Ik heb er eentje, en daar voelde ik mij een tijdje wel heel goed in. Ik had opeens grotere borsten! Maar het is en blijft nep... Heb die nu dan ook weer een lange tijd in de kast liggen.
Ik ben wie ik ben, en dat kan ik niet veranderen. Ik wordt geen leuker of ander persoon als ik er vullingen in gooi, of grotere borsten heb. Ja, het is soms lastig met kleding, en ja, sommige truitjes vallen niet zo mooi als bij anderen (ik vind het bv wel vervelend met gala jurken, maar dan komen er wel vullingen voor ene avondje), maar so be it. Ik ben wie ik ben, gewoon met mijn kleine A'tjes.
En wat betreft het minder in de smaak vallen bij gozers slaat ook volkomen op kaas. Als ze alleen maar kijken en af gaan op je borsten, dan zijn ze je niet waard. Echte liefde maakt het niet uit of je mega borsten hebt of deuken, dan houdt en accepteerd hij je zoals je bent.