Houd een zwangerschapsdagboek bij,heel erg leuk! Als ik er wel eens in lees,kan ik helemaal terugdromen naar mijn zwangerschap
Als je crea bent: *een geboorteschilderijtje maken,waar je straks de naam etc. op in kan vullen. *Zelf de geboortekaartjes maken (heb ik ook gedaan) *Mutsjes breien *Kook heeeel uitgebreid een moeilijk gerecht. *ga naar zwangerschapsgym (daar meet je ook meteen leuke mama's om de tijd mee te doden) *ga naar een cursus buikmassage met je man *neem elke dag de tijd om je baby een muziekje te laten horen in je buik *lees een paar goede boeken *koop vast babyspullen in *leef je uit met kwast en verf in de babykamer *maak je huis alvast baby en peuterproof (stopcontactbeveiliging,traphekjes etc.) *kijk de jankfilms die je man nooit wil zien *houd een verwendag voor jezelf; maskertje,in bad etc. *maak een familieboek.met van elk familielid een foto en een welkoms-tekstje voor de baby *maak elke week foto's van je buik *Maak een toddler beebiesite (even googlen) *meld je aan op www.zwangerschapspagina.nl
Ik ben 28 jaar heb idd veel huisdieren en een paard, maar langer dan een uur met ze buitenlopen trek ik niet en paardrijden is te gevaarlijk, doe ik al 3 maanden niet meer. Ik werken en me vriend thuis word hem niet want hij verdiend met een eigen bedrijf het 3 dubbelle dan ik.
Kinderkamer enz is al helemaal klaar/gekocht/compleet Zwangerschaps gym ga ik iid maar dat is ook maar een uurtje in de week. Ben bezig met een bedrijfsplan (meerdere) heb teveel ambieties en kan niet kiezen Heb al 2 babysites... www.hey.kijkonzebaby.nl en een todler. Ben bijna overal al aangemeld... En werk momenteel nog 2 keer per week.
Ik ben tegen baby's naar de creche brengen (persoonlijk) als het 1 jaar is, dag of 2 per week, maar niet meer ook.
Ga al elke dag lekker in bad, maar die dag blijft te lang duren!!!
als de baby geboren is weet ik dat ik zat te doen heb, maar dat duurd nog meer dan 2 maanden
Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd, dus dan irriteer ik me alleen maar aan me kunsten haahh Bokken is wel leuk maar na 2 uur ook niet meer, ik weet het ik ben een zeur, maar als je altijd veel gewerkt heb, een paard, enz enz en je zit ineens 10 uur per dag langer thuis komen de muren om me af...
weet wat je bedoelt...ik zit ook thuis,en ook ik wacht tot man lief en kind weer thuis komen...ik zou kunnen gaan rijden maargoed geen zin en tja moet eigelijk stofzuigen maargoed ook geen zin..beetje saai alleen thuis..
Ik zit me nu ook te vervelen, haha. Maar waar ik me altijd mee vermaak, is geld uitgeven. Dus ga lekker shoppen, voor jezelf, voor je kindje, voor je huis...