Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ilsiie schreef:Bij mij is 't puur spanningshoofdpijn; ik leg(de) de lat voor mezelf erg hoog (doe vwo/gymnasium) waardoor de druk te groot wordt en dat uit zich in hoofdpijn. (dit jaar inclusief misselijkheid)..
Ik spande mijn nekspieren enorm aan, waardoor ik dus onder andere hoofdpijn kreeg. Hij maakte deze los, ondertussen al vragende naar hoe 't emotioneel ging enzo..
Sassieja schreef:Ilsiie schreef:Bij mij is 't puur spanningshoofdpijn; ik leg(de) de lat voor mezelf erg hoog (doe vwo/gymnasium) waardoor de druk te groot wordt en dat uit zich in hoofdpijn. (dit jaar inclusief misselijkheid)..
Ik spande mijn nekspieren enorm aan, waardoor ik dus onder andere hoofdpijn kreeg. Hij maakte deze los, ondertussen al vragende naar hoe 't emotioneel ging enzo..
Ik heb het ook een hele tijd gehad, en heb er nog last van als ik mezelf teveel druk maak, veel stress heb.
Heb het vooral links, en je kan bij mij duidelijk een zeer ontwikkelde nekspier zien, terwijl dat aan de rechterkant veel minder is.
Kan weken zonder hoofdpijn, maar mocht er wat stress zijn, speelt het meteen weer op.
Duurt dit langer, trekt het door naar mijn ondernek, geen pretje dus.
Heb ook heel wat gehad hiervoor, maar nog geen remedie.