na 4 maanden nog last van kneuzing?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: na 4 maanden nog last van kneuzing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:56

Een jaar geleden kreeg ik een trap en het is nog steeds blauw,van de week een tafelpunt er tegen en nu ziet het weer erg blauw.Duurt erg lang maar das normaal.

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:00

Als je ook asdrukpijn hebt en nog steeds last, zou ik toch even naar de ha gaan voor een foto, want als ik het zo lees zou het best eens gebroken kunnen zijn!
Als je dit niet wilt kun je ook je pink met 2 tapejes aan je ringvinger vastplakken zodat je ringvinger als een soort spalk fungeert. Doen ze op de SEH ook! Knipoog
Succes!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 19:19

Wardie dat is een goeie, kanik welo doen met rijden, ff kijken of dat beter gaat...
Maar als ik lees dat er ook pezen enzo bij betrokken kunnen zijn (had ik nog niet eens aan gedacht Nagelbijten / Gniffelen ) ben ik hier nog wel ff zoet mee. Ziek

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:19

Ik ben drie maanden terug van een paard gevallen en heb daarbij mijn schouder gekneust. Ik heb hier ook nog steeds last van en kan nog steeds niet alles doen (bijvoorbeeld rondjes draaien met mijn arm naar voor of achter). Mijn moeder is ook wel eens met de fiets gevallen en die heeft toen ongeveer anderhalf jaar nog wel gevoelt dat het gekneust was (niet echt pijnlijk ofzo maar dat ze nog niet alle bewegingen ermee kon doen). Dus het kan wel een tijdje duren voordat het echt helemaal over is... Ligt dr maar net aan hoe erg de kneuzing is.

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 23:14

o dat kan nog wel een hele tijd duren. Ik ben van mijn paardje gevallen 7 maanden terug en ze heeft op mijn wijsvinger gestaan (was zwaargekneusd). in het midden zit nu een knobbel op mijn bot (naar zijkant) en met het koude weer heb ik er nog steeds last van.

ze zeggen wel eens dat kneuzen langer duurt dan breken dus.......