Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maartje1990 schreef:tjah.. nú heb je er denk ik weinig meer aan, maar de vicks spray die van de reclame. werkt géweldig!
LiSSy schreef:gorgelen werkt inderdaad wel, maar alleen als je blaren in je keel of je een keelonsteking hebt.
zout opsnuiven raad ik iig niemand aan, het doet behoorlijk veel pijn als je de door jou genoemde verhoudingen neemt en het helpt lang niet zo goed als bijvoorbeeld otrivin
detour schreef:Zou er griep hersen of zo?
pimmela schreef:Maartje1990 schreef:tjah.. nú heb je er denk ik weinig meer aan, maar de vicks spray die van de reclame. werkt géweldig!
je bedoelt, die inhaler? ja die werkt super. alleen niet te hard "snuiven" , is namelijk erg pijnlijk.....
detour schreef:Die heb ik ook gebruikt,misschien had ik beter normale kunnen nemen?
Ik denk wel at ik niet tegen een bepaald bestanddeel kan, ofzo. Er gebeurt nu weinig, alles voelt opgezet van binnen. Gorgelen met zout water is idd optie.
Laurabram schreef:detour schreef:Zou er griep hersen of zo?heb het ook gehad en ben nu pas na een 2,5 week weer een beetje aan het opknappen. (sorry, wil je niet ontmoedigen)