Net ongesteld, nu weer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MaaikeMo

Re: Net ongesteld, nu weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 11:00

ja eigenlijk heb je wel gelijk, tenminste, ik d8 altijd dat als je de pil slikt, er gewoon geen ei komt..
en als je ongesteld wordt, gooi je dat ei weg, dus als je aan de pil bent, dus niet echt ongesteld bent..
pff
ik denk teveel in een vroege ochtend..
maar wat zou ik doen? zou ik naar de dokter gaan voor een zwaardere pil? of was dit gewoon een eenmalig bloedinkje?

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:11

xDramaQueen schreef:
je menstruaties tijdens de stopweek is allemaal fake, je word niet eens echt ongesteld, veel mensen weten dat niet maar het is/kan heel geruststellend zijn als je denkt dat je zwanger oid bent.

Tja, een hele geruststelling is het niet... Een ex collega van mij heeft nog nooit de pil genomen en heeft onlangs pas ontdekt dat ze al 3 maand zwanger was, tussendoor werd ze gewoon ongesteld...

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:25

Angie_ke schreef:
xDramaQueen schreef:
je menstruaties tijdens de stopweek is allemaal fake, je word niet eens echt ongesteld, veel mensen weten dat niet maar het is/kan heel geruststellend zijn als je denkt dat je zwanger oid bent.

Tja, een hele geruststelling is het niet... Een ex collega van mij heeft nog nooit de pil genomen en heeft onlangs pas ontdekt dat ze al 3 maand zwanger was, tussendoor werd ze gewoon ongesteld...

Dat kan altijd voor komen als je zwanger bent ja.
Vriendin van mij was zwanger, wist ze ook al, en de laatste 2 maanden werd ze opeens ongesteld.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:18

Je zal het maar meemaken als je helemaal geen kinderen wil...

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:50

MaaikeMo schreef:
ja eigenlijk heb je wel gelijk, tenminste, ik d8 altijd dat als je de pil slikt, er gewoon geen ei komt..
en als je ongesteld wordt, gooi je dat ei weg, dus als je aan de pil bent, dus niet echt ongesteld bent..
pff
ik denk teveel in een vroege ochtend..
maar wat zou ik doen? zou ik naar de dokter gaan voor een zwaardere pil? of was dit gewoon een eenmalig bloedinkje?

Welke pil heb je? Ik zelf had er een paar maanden geleden ook de hele tijd last van. Toen ben ik naar de huisarts geweest en die zei dat het vaker voor kwam met mensen die Microgynon 30 al een aantal jaar slikken. Bij mij was het al een keer of 4 a 5 gebeurd en de doc zei dat als het nog 1 x gebeurde, ik tijdelijk een zwaardere pil moest. Het klonk denk ik als een dreiging, want daarna is het niet meer voorgekomen (zonder die zwaardere dus).

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 15:11

ja ik heb microgynon, maar dan nu in ander merk..
maar als de pil nu te licht blijkt te zijn, kan ik dan zwanger worden?