Dient een dokter niet om je te HELPEN?!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Dient een dokter niet om je te HELPEN?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:08

Arrisje schreef:
Tegenwoordig wordt men toch arts om veel geld te verdienen Lips are sealed ?

Als je denkt dat een arts veel verdient.. keep on dreaming...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:06

Veel verdienen is relatief, maar ze komen echt niet om van de honger.

RvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:02

verootjoo schreef:
Arrisje schreef:
Tegenwoordig wordt men toch arts om veel geld te verdienen Lips are sealed ?

Als je denkt dat een arts veel verdient.. keep on dreaming...

Ze zullen vast geen tonnen per maand verdienen nee, maar we weten beiden dat ze meer verdienen dan een gemiddelde arbeider Knipoog

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:11

Sja... een Hbo'er verdient over het algemeen meer dan iemand zonder startkwalificatie, en een arts die mensenlevens in handen heeft ook weer Knipoog

Dus dat is een loze vergelijking die je maakt Ja

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:24

Scum schreef:
Dat is normaal hoor. Huisartsen zeggen alleen nog maar dat het vanzelf overgaat. En als dat niet zo is komt het omdat je stress hebt.

Hé! Hebben we dezelfde HA?
Ik zal maar niet neerzetten wat voor een klerezooi het bij mij is, wordt het topic zo lang van...Laten we het er maar op houden dat ik onderhand meer vertrouwen heb in de medische kennis van de gemiddelde bokker dan van mijn HA...

Tenzij je tot de gelukkigen behoort bij wie alles wel goed gaat, er zitten echt wel goeie hulpverleners tussen maar je moet maar net geluk hebben, geloof ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:34

zo gaat dat tegenwoordig in ziekenhuizen ff een waargebeurt voorbeeld.
2 maanden geleden werd mijn broer door een hond gebeten savonds in het weekend, hij moest gehecht worden en een tetanus prik krijgen, hij naar het ziekenhuis maar die konden hem niet helpen want hij moest eerst naar de huisarts, hij de huisarts met spoed gebeld en kon 2 uur later terecht, ja zegt de dokter je moet gehecht dus je moet naar het ziekenhuis, mijn broer naar het ziekenhuis maar daar werd dus gezegt je hebt geen afspraak, 3 uur later kon hij terecht en zijn been werd gehecht maar hij moest zelf de tetanus halen bij de nacht apotheek, hij daarheen hadden ze het niet en moest hij 2 uur later terugkomen, hij 2 uur later weer terug en de tetanus gehaald en weer naar het ziekenhuis maar hij had geen afspraak en moest een uur wachten! toen kreeg hij eindelijk zijn prik. Hij werd om half 11 savonds gebeten en was pas om 6 uur smorgens weer thuis!

sta ervan verbaasd dat dit de gezondheidszorg moet voorstellen!

jaren geleden was ik van mijn pony gevallen en had zo´n zere pols maar de dokter zei bindweefselontsteking en ik kreeg pillen, die hielpen niet en de ha weigerde mij een verwijsbriefje voor fotos te geven, 4 maanden later werd mijn moeder zo kwaad dat we maar gewoon naar het ziekenhuis zijn gereden en wat bleek na rontgenfotos? mijn pols was gebroken en scheef gegroeid en moest opnieuw gebroken worden.

mijn broer ( andere als vorige verhaal) had hele erge rugpijn, hij kroop letterlijk over de vloer maar de ha zei: nou micha je stelt je wel erg aan he? 3 maanden later werd hij aan een dubbele hernia geopereerd en heeft een verminderde blaaswerking ( voelt niet meer goed dat hij moet plassen en doet het dus in zijn broek!)

dank je wel oh zo goede gezondheidszorg van nederland!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:38

Sjee, sommige doktoren nemen 't wel op de lichte schouder...
Moet zeggen heb die keren dat ik iets had, op zich wel goed geholpen geweest ben...