Het ergste was van veel te veel tequila te drinken, en toen ben ik echt serieus ziek geweest

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lieftpetra schreef:aan teveel drank doe ik niet![]()
Als ik drink drink ik totdat ik het licht begin te voelen en ga dan over op cola. Ik word er net iets losser en minder terughoudend van,
Ik heb er een hekel aan als mensen teveel drank op hebben, komt vaak alleen maar ruzie van heb ik vannacht wel gezien,![]()
politie erbij, mensen opgepakt, iemand wat tanden minder in de mond.
Leentje_ schreef:lieftpetra schreef:aan teveel drank doe ik niet![]()
Als ik drink drink ik totdat ik het licht begin te voelen en ga dan over op cola. Ik word er net iets losser en minder terughoudend van,
Ik heb er een hekel aan als mensen teveel drank op hebben, komt vaak alleen maar ruzie van heb ik vannacht wel gezien,![]()
politie erbij, mensen opgepakt, iemand wat tanden minder in de mond.
dat ken ik
maar de meeste feestjes waar ik heen ga is voldoende security
Pluizebolpum schreef:Over cola gesproken...Je hebt van die mafketels (ik zei de gek) die van prik al aangeschoten kunnen raken. Op de manege kreeg ik altijd gratis Fanta, dat was zo leuk namelijk, om die malle muts van d'r barkruk af te zien vallen na twee blikjes Fanta...
![]()
(dan was ik ook écht wel licht in mijn hoofd, net alsof je aangeschoten bent, en ja, dat wilden anderen altijd graag zien om de een of andere reden)
Tancreda4 schreef:Ik ken mijn grensen en zal daar niet zo heel snel over ehen gaan. Gebeurd wel een keer, maar niet op een manier waarop ik het niet meer weet.
Ik wordt een stuk meer prateriger, babbel alle oren van de kop, ga een beetje raar en druk praten ook, en wordt wat meliger en hyper. Maar verder niet.
Als ik het flink begin te voelen, ga ik over op water. Ik wil de controle niet over mijzelf verliezen. Ooit eens zoveel gedronken dat de weg niet meer stil wilde liggen toen ik naar huis fietste, en werd daar echt super gefrustreerd van omdat ik dat niet meer in de hand had en ik het ook gevaarlijk vond op die manier. Dat nooit meer dus.