Hoe reageer jij op teveel drank?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Re: Hoe reageer jij op teveel drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:42

Ik word er altijd heeeel erg vrolijk en lacherig van. Lachen Ik stop wel op tijd, zodat ik altijd nog weet wat ik doe.
Het ergste was van veel te veel tequila te drinken, en toen ben ik echt serieus ziek geweest Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:43

Ik kan dan heel erg lachen, en lachen om de stomste dingen. Ik word wat handtastelijker bij mijn vriend. Als mijn wereld begint te draaien, stop ik altijd met drinken.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:48

aan teveel drank doe ik niet Vork
Als ik drink drink ik totdat ik het licht begin te voelen en ga dan over op cola. Ik word er net iets losser en minder terughoudend van,
Ik heb er een hekel aan als mensen teveel drank op hebben, komt vaak alleen maar ruzie van heb ik vannacht wel gezien, Clown
politie erbij, mensen opgepakt, iemand wat tanden minder in de mond.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:50

lieftpetra schreef:
Als ik drink drink ik totdat ik het licht begin te voelen en ga dan over op cola. Ik word er net iets losser en minder terughoudend van,
Ik heb er een hekel aan als mensen teveel drank op hebben, komt vaak alleen maar ruzie van heb ik vannacht wel gezien, Clown

dat ken ik Knipoog
maar de meeste feestjes waar ik heen ga is voldoende security Lachen

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:54

Leentje_ schreef:
lieftpetra schreef:

dat ken ik Knipoog
maar de meeste feestjes waar ik heen ga is voldoende security Lachen

ja dat gelukkig bij mij ook wel, ookal heb je er helemaal niks aan als je al een eindje op weg naar huis bent
Stomme drank Misselijk

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:09

ik drink echt bijna nooit, en meestal merk ik er ook nog eens niks van, dus vind ik het eigenlijk zonde van mijn geld.
De enige 2 keer dat ik iets teveel op had was een paar jaar geleden, en vorig jaar op mijn verjaardag, maar toen had ik gewoon heel veel lol.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:19

Ik word druk, vrolijk en ga bomen knuffelen Tong uitsteken

Oh ja, en ik schijn de mogelijkheid tot fietsen totaal te verliezen Tong uitsteken

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:25

Wordt helemaal vrolijk, loop lachend over straat en beweer vooral dat ik niet teveel op heb. Belletjelellen vind ik dan ook erg leuk om te doen Clown En fietsen duurt vooral wat langer *LOL* Ben de dag erna of dezelfde nacht nog harstikke ziek en kots alles er weer uit Bloos

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:30

Ik ken mijn grensen en zal daar niet zo heel snel over ehen gaan. Gebeurd wel een keer, maar niet op een manier waarop ik het niet meer weet.
Ik wordt een stuk meer prateriger, babbel alle oren van de kop, ga een beetje raar en druk praten ook, en wordt wat meliger en hyper. Maar verder niet.

Als ik het flink begin te voelen, ga ik over op water. Ik wil de controle niet over mijzelf verliezen. Ooit eens zoveel gedronken dat de weg niet meer stil wilde liggen toen ik naar huis fietste, en werd daar echt super gefrustreerd van omdat ik dat niet meer in de hand had en ik het ook gevaarlijk vond op die manier. Dat nooit meer dus.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:30

Ik reageer nergens op. Sowieso drink ik al niet veel en vaak, ik zie er het nut niet van in.
Als ik dan weleens drink kan ik mezelf bij wijze van spreke volgieten, maar er verander niets. Lachen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:34

op teveel drank reageer ik niet want zal nooit teveel drinken maar van een paar drankjes word ik blijer en
vind alle mannen mooi Clown

poesnoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:37

Ik kan eigenlijk wel erg goed tegen drank. Maar als ik echt veel op heb ga ik wel veel praten en wordt ook wel erg hyper. Maar ja ik ben vanmezelf al wat druk dus soms is dat wel vervelend voor andere mensen.

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:43

Na een paar glaasjes word ik altijd erg vrolijk en hyper voor mijn doen. Maar wel erg gezellig. Maar als ik echt te diep in het glaasje kijk, en dat gebeurd god zij dank zelden tot nooit en als ik dan bijvoorbeeld een rotdag achter de rug heb of een vervelende periode ofzo dan wil ik nog wel eens een beetje huilerig worden. God zij dank gebeurd dit zelden Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:45

Ik kan niet tegen alcohol *LOL*
Als ik te veel op heb word ik erg aanhankelijk, dan wil ik aandacht en het liefst van aantrekkelijke mannen Nagelbijten / Gniffelen

En ik ga op straat liggen Clown

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:49

Ik kan normaal wel goed tegen alcohol. Heb 1 keer echt véél te veel gedronken. Heb toen 2 dagen lang 35 keer overgegeven. Was echt niet leuk. Ben ook paar keer flauwgevallen volgens mij. Eigen schuld, had echt te veel op. Ach gut

Normaal word ik van veel alcohol heel erg eerlijk, dan gooi ik alles eruit wat me dwars zit.

Mleen

Mwoah, als ik te veel drank krijg doe ik raar Tong uitsteken ...
Laatst was ik volgens mezelf een rusp, lag ik op de grond te kronkelen Bloos..

Meestal word ik heel los en ga ik raar doen Tong uitsteken En helemaal vast komen te zitten in de slappe lach...

Maar ik kan ook zeer aggresief worden! Was laatst in discotheek, beetje aangeschoten, jongen rijd al dansend tegen mij aan, ik wilde dit niet loop dus weg, gaat gast met me mee, duw hem weg. Hij kwaad mij duwen, ik hem na gevlogen hem gewoon keihard weggeduwd, en toen kwam een vriend van me eraan om me mee te nemen Tong uitsteken...

JorisDy

Pluizebolpum schreef:
Over cola gesproken...Je hebt van die mafketels (ik zei de gek Gestoord ) die van prik al aangeschoten kunnen raken. Op de manege kreeg ik altijd gratis Fanta, dat was zo leuk namelijk, om die malle muts van d'r barkruk af te zien vallen na twee blikjes Fanta... Huilen van het lachen
(dan was ik ook écht wel licht in mijn hoofd, net alsof je aangeschoten bent, en ja, dat wilden anderen altijd graag zien om de een of andere reden)

Haha, ik kan dus ook echt niet tegen cola!

Als ik te veel gedronken heb. Kan ik ere cht niet tegen als mensen zeggen dat ik te veel gedronken heb.
Wordt ik aanhankelijk Vork , hyper en doe ik echt de meest rare dingen Ja

En als iemand iets doet , wat mij niet zint. Dan ben ik niet meer zo lief.

Ook wordt ik erg vrolijk, lig om van alles in een deuk.
En praat met jan en alleman
Ook ik ga welleens filosoferen, en daar komen dan echt domme dingen uit ROFL

En fietsen is ook echt onmogelijk, gelukkig kan ik lopent naar huis vanaf de kroeg.
ga ik verderweg? laat ik me fiets staan en spring ik bij iemand anders achterop.

Ben 1x 5 keer gevallen! Nooit meer
Laatst bijgewerkt door JorisDy op 07-09-08 13:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:52

inprincipe drink ik niet, ik reageer extreem op.

na een half glaasje/ een glaasje wordt ik ontzettend druk, en zelfs agressief. daarna wordt ik heel sloom en val ik bijna in slaap in de kroeg

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:55

Tancreda4 schreef:
Ik ken mijn grensen en zal daar niet zo heel snel over ehen gaan. Gebeurd wel een keer, maar niet op een manier waarop ik het niet meer weet.
Ik wordt een stuk meer prateriger, babbel alle oren van de kop, ga een beetje raar en druk praten ook, en wordt wat meliger en hyper. Maar verder niet.

Als ik het flink begin te voelen, ga ik over op water. Ik wil de controle niet over mijzelf verliezen. Ooit eens zoveel gedronken dat de weg niet meer stil wilde liggen toen ik naar huis fietste, en werd daar echt super gefrustreerd van omdat ik dat niet meer in de hand had en ik het ook gevaarlijk vond op die manier. Dat nooit meer dus.

Hier echt precies hetzelfde! Ik drink geen cola ofzo, omdat ik geen prik lust dus dan maar water.
Ik herrinner me van 1 avond bijna niets meer (en dat is maar goedo ok volgens mij), en sindsdien let ik eigenlijk net wat meer op de hoeveelheid drank die ik naar binnen giet.
Mensen die tegen je gaan zeggen dat je teveel op hebt is heel irritand idd!

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:00

ik val in slaap hahaha... ik wordt echt moe van alcohol, daarom drink ik ook bijna nooit, ik BOB ook vaak dus dan drink ik helemaal geen druppel, heb daar ook totaal geen problemen mee...
maar als ik 2 glaasjes wijn op heb begin ik te gapen en heb dan al totaal geen zin meer om te dansen oid....

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:33

Ik word heel blij (hoewel ik eigenlijk altijd wel vrolijk ben met uitgaan Tong uitsteken) en soms dan vervaagt mn beeld een beetje. Das wel vervelend als je nog moet lopen/fietsen. Clown
Ik word echt nooit nooit agressief/snel boos, alleen maar vrolijk Tong uitsteken

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:41

Als ik teveel drink word ik heel luidruchtig, dan laat ik graag horen dat ik ook aanwezig ben zeg maar Knipoog
Verder word ik erg lacherig, en floep ik alles er eerlijk uit, maar over het algemeen let ik er wel op dat ik niet teveel drink hoor, met uitzonderingen ik moet namelijk altijd nog 8 km naar huis, dus ik hou mezelf liever heel Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:52

Ik heb dan minder grenzen, ik denk minder over dingen na en doe/zeg dingen die ik normaal niet zo snel zou durven. Ik vind niet dat ik vervelend wordt van drank, eerder gezelliger en spontaner. Ik praat tegen iedereen. Huilen van het lachen Ik word ook wel aanhankelijker idd. Haha!

Ik weet wel precies waar mijn grenzen liggen, ben nog nooit zo dronken geweest dat ik me de volgende dag niets meer herinnerde. Ik heb ook nooit een kater. Haha! Het scheelt ook wel, dat ik sowieso niet veel drink (ook niet van non-alcoholische dranken), dus op een gegeven moment zit ik gewoon vol. En dat moment is voordat mijn grenzen zijn bereikt. Haha!

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:55

Dan wordt ik erg gezellig, over al om kunnen lachen - gek doen

tja eigelijk niks vreemds dus Knipoog

lisaa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:56

word er spontaner van en begin makkelijk tegen mensen die ik niet ken aan te praten, maar ben ook nooit zo dronken geweest dat ik niks meer wist. En net als spririt drink ik zowiezo niet veel, met/zonder alcohol dus zit dan ook vol Lachen