Klinkt wel een beetje creepy.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mirjammie schreef:Ik ben vorige week ook door een spin gebeten, ik kreeg inderdaad ook een bult die heel erg leek op een muggenbult. Bij mij was het gewoon zo'n langpootspin met zo'n heel klein lijfje. Hij ontsnapte eerst wel, maar de volgende dag heb ik hem alsnog gevonden, nou die bijt geen mensen meer!![]()
Armaris schreef:Let je wel even op? Onze buurvrouw had zo eitjes in haar lichaam zitten.
Ze voelde wat kriebelen en ging naar de HA, haalde die dus er een paar tiental spinnetjes uit
lindatje schreef:Goed en nu moet ik nog kunnen slapen?*Kijkt goed om zich heen of ze een spin ziet* Ik hou absoluut niet van spinnen en dacht ook dat die langpootspinnen niet door je huid heen konden bijten. Sowieso heb ik nog nooit van iemand gehoord dat ie is gebeten door een spin, maar het gebeurd dus wel
.
Mijn tante heeft idd ook een keer iemand gezien, waarbij een bult open was gesprongen en er allemaal spinnetjes uit liepen.
Ik zou zeker langs de dokter gaan als je na een paar dagen nog steeds een rode plek/bult hebt.
Armaris schreef:Alabaster schreef:Ieehhhhhh bah. Hoe kwam die daar achter dan? Kwamen ze eruit lopen ofzo..GATVERDAMME...
Ze voelde wat kriebelen en ging naar de HA, haalde die dus er een paar tiental spinnetjes uit
Zonnebloem schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook echt stomverbaasd was dat die spin me beet, had ik echt nog nooit gehad! (Ik hoop het ook niet nog een keer mee te maken, ik ben al niet zo'n spinnen-fanhmm en ik had op discovery gehoord dat dat spinnen warewn met zulke kleine tanden dat ze niet door je huid kunnen bijten, dus was daar minder bang voor![]()
Blijkt dus dat ik daarvoor net zo goed op de loop moet gaan![]()
gadver ik moet eigenlijk geen topic openen waar het woord spin in voorkomt
rina schreef:@Dit is de spin Sebastiaan.
Het is niet goed met hem gegaan.
LUISTER!
Hij zei tot alle and're spinnen:
Vreemd, ik weet niet wat ik heb,
maar ik krijg zo'n drang van binnen
tot het weven van een web.
Zeiden alle and're spinnen:
O, Sebastiaan, nee, Sebastiaan,
kom, Sebastiaan, laat dat nou,
wou je aan een web beginnen
in die vreselijke kou?
Zei Sebastiaan tot de spinnen:
't Web hoeft niet zo groot te zijn,
't hoeft niet buiten, 't kan ook binnen
ergens achter een gordijn.
O, Sebastiaan, nee, Sebastiaan,
toe, Sebastiaan, toom je in!
Het is zó gevaarlijk binnen,
zó gevaarlijk voor een spin.
Zei Sebastiaan eigenzinnig:
Nee, de drang is mij te groot.
Zeiden alle and'ren innig:
Sebastiaan, dit wordt je dood...
O, o, o, Sebastiaan!
Het is niet goed met hem gegaan.
Door het raam klom hij naar binnen.
Eigenzinnig! En niet bang.
Kijk, daar gaat hij met zijn Drang!
PAUZE
Na een poosje werd toen éven
dit gerichtje doorgegeven:
Binnen werd een moord gepleegd.
Sebastiaan is opgeveegd.
Armaris schreef:Let je wel even op? Onze buurvrouw had zo eitjes in haar lichaam zitten.
rina schreef:@Freespirit er zijn in Noordwest europa een heleboel soorten spinnen![]()
Op deze site staan er al zon 260 soorten
![]()
En hier vind je allerlei foto's van verschillende soorten, mss dat de jouwe er ook tussen zit.
http://www.xs4all.nl/~ednieuw/Spiders/thumbnails/spidhome_thumbnailsNL.htm
En oja waarschuwing voor de NIET spinnenliefhebbers... die link kan je beter niet aanklikkenals je tenminste morgennacht noch slapen wilt
![]()
Kir_Ples schreef:Ik had geloof ik al een hartaanval gekregen van het feit dat er een spin op mijn arm zit!
Aladinnetje schreef:Armaris schreef:Let je wel even op? Onze buurvrouw had zo eitjes in haar lichaam zitten.
he gatver!
eng zeg, wist niet dat spinnen in nl bijten. ben echt bang voor die beesten, hooiwagens en langpoten vind ik ook niks, bijten die ook?