Anthea schreef:pharagirlke schreef:Ik zou sowieso geen zweerknopjes daar doen. Ondanks dat het niet echt gezien word als piercing, is het toch een heul gevoelige piercing.Daar hoort gewoon een staafje in met een bolletje van achter, achter je "vlindersluiting" kan een hoop rommel gaan zitten en die sluit het wondje af. Ik zou langs de piercingshop gaan en vragen of ze er misschien een staafje in willen steken.
Gewoon uitleggen dat het "oude gaatjes" zijn die je terug wil "gebruiken"
Een vlinder sluiting is idd niet het beste, maar om 'n oorlel nou een 'hele moeilijke piercing' te noemen...Die zijn zo snel genezen!
aah het gaat om gewone oorgaatjes, omdat sommige mensen hier ook spraken van gaatjes vanboven in het oor (in het kraakbeen dus). Dacht dat het daarom ging

Edit:
MarcoBorsato schreef:Ik heb tot 4 jaar geleden oorbellen in mijn kraakbeen gehad, en omdat ik gister merkte dat de gaatjes nog open zijn heb ik er vandaag knopjes in gedaan. Ze doen alleen ontzettend zeer, ik heb ze al ontsmet met sterilon maar mijn oor voelt heet zeg maar. Moet ik ze nu elke dag even indoen, of maar gewoon even doorzetten? Mijn moeder is op vakantie dus die kan mij niet helpenvandaar dat ik een beroep doe op jullie hulp. Wat is nu het handigst om te doen?
Het gaat dus wel degelijk om kraakbeenpiercings.