Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sander_lotte schreef:Edit: ik wil hier nog even bijvoegen dat de trainingen bij die personal trainer altijd begonnen met 25 minuten lopen op zo een toestel waar je een soort fietsbeweging maakt en je met je armen mee beweegt naar voren en achteren. Hierdoor worden je benen enorm stevig!
Equidea schreef:Heb even in je profiel gespiekt, ik denk dat de enige optie is dat je in zijn totaal afvalt, dan komen je benen vanzelf.
Femme_ schreef:Dat toestel is een crosstrainer en ik zeker zeer geschikt. Benen staan er om bekend dat ze lastig te trainen zijn, ik kan maar weinig mensen die echt tevreden zijn met hun benen.
Heb zelf geen last van schurende benen maar een vriendin van mij wel, doe 3x per week oefeningen met haar in de sportschool en het helpt goed.
Pas wel op: krachttraining versterkt de spieren waardoor je juist alleen maar steverige benen krijgt.
Mijn tip is: Lid te worden van een sportschool en mee te doen aan de les Bodypump.
Bodypump versterkt je spieren maar tegelijkertijd verslankt het je lichaam, door de vele herhalingen worden je spieren niet groter maar juist alleen maar strakker. Naast je benen worden ook de armen mooi gevormd en de buik wordt platter, wanneer je deze les 2x pw volgt zie je het resultaat al binnen 6weken.
Succes ermee!
MieLo schreef:ligt eraan wat je vet/spier verhouding is in je benen.
zo heb ik ook dikke ovenbenen, maar is het bij mij eigenlijk alleen maar spier, kan afvallen wat ik wil, maar daar gaat het vet toch niet weg
verder zou ik ook niet weten eigenlijk hoe je daar afvalt
twannie24 schreef:Equidea schreef:Heb even in je profiel gespiekt, ik denk dat de enige optie is dat je in zijn totaal afvalt, dan komen je benen vanzelf.
ik ben het ook niet met je eens ik ben absoluut geen last van overgewicht maar mijn bovenbenen zijn ook niet slank dit is volgens mij ook een groot gedeelte erfelijk of genetisch aangelegd oid want in mijn fam hebben alle vrouwen wel last van bredere bovenbenen het wil dus niks zeggen dat als je afvalt dat je dan automatisch ook dunnere bovenbenen krijgt.
Equidea schreef:Heb even in je profiel gespiekt, ik denk dat de enige optie is dat je in zijn totaal afvalt, dan komen je benen vanzelf.