Ik heb dus ook 3 hernia's ben overal geweest, en er is niks aan te doen.
Vastzetten is geen optie, want dan praat je over de hele onderrug, een kunst tussenwervelschijf wilde hij zijn hond nog niet aandoen, maar hij heeft me doorgestuurd naar de poli pijnbestrijding, en hij heeft me weer een anti depressiva voorgeschreven ( niet omdat ik depressief zou zijn ,want dat ben ik echt niet

Hij heeft me ook een stroomapparaatje toe laten sturen, das een apparaatje , daar steek je een stekkertje in, dan plak je twee plakkertjes op je rug en die sluit je aan op die draadjes en dan heb je 10 verschillende stroomprogramma's, en dat doe je 2 maal per dag een half uur, en dan ontspannen je spieren helemaal.
Mijn fysio therapeut kon het goed merken, dat ik veel minder spierspanning in mijn rug had , dan anders.
En als het werkt, dan mag je het houden en vergoedt de verzekering het.
Naar een chiropractor zou ik ook absoluut niet doen , want ik ben daar ook een paar keer geweest, en ik heb dan van die drie hernia's maar van ééntje last omdat heel die tussenwervelschijf kapot is, ik heb dus alleen pijn in die tussenwervelschijf, maar nooit in mijn benen, tot ik naar die chiropractor gind, die ging me allemaal kraken, omdat mijn SI vastzat ( sinds mijn fysio wist dat ik hernia's had , heeft hij nooit mijn SI meer los durven maken), en dan draaien ze heel je ruggewervel in elkaar, nou na een paar behandelingen kreeg ik toch pijn in mijn linkerbeen, niet normaal, ben er meteen mee gestopt, en toen is het gelukkig overgegaan.
Ik heb ook nog een osteopaat geprobeert, die zag wel meteen dat heel mijn bekken scheef stond, zowel naar links , als naar voren.
Ik moest mijn nek draaien, nou dat ging ook niet heel ver.
Toen moest ik op mijn rug gaan liggen met gebogen knieën, en dan duwdw hij mijn knieën tegen elkaar en dan moest ik ze uit elkaar trekken, en tegen overgesteld, dus hij trok ze uit elkaar en ik moest ze dan dichtknijpen.
Toen hoorde je iets krakken, en hij zegt, dat is je schaambeen, want dat staat natuurlijk ook scheef.
Toen mocht ik weer gaan zitten en moest ik weer mijn hoofd draaien en dat ging in één keer véél verder, zonder geweld te hebben gebruikt, dus misschien kan je dat ook nog proberen.
Ik heb nog steeds wel last van mijn rug , maar het is nu axeptabel.
Dus ik zou zeggen laat je door een orthopeed doorverwijzen naar de pijnbestijding, probeer aan zo'n tens-apperaat te komen ( http://www.i-pulz.com) of probeer het eens bij een osteopaat.
Succes ermee, en sorry voor mijn lange verhaal.