Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
aleida_thijs schreef:Harde lenzen zijn duurder dan een paar zachte lenzen, dus het maakt niet veel uit. Zachte lenzen kan je heus wel langer dragen dan een paar weken hoor! Het zijn in principe maandlenzen maar ik draag ze veel langer. Tenzij je er last van krijgt natuurlijk, dan moet je ze uitdoen...!
Zachte lenzen worden zelfs niet meer verkocht geloof ik? Omdat ze bij verkeerd gebruik tot blindheid kunnen leiden dacht ik...
suus_Mette schreef:aleida_thijs schreef:Harde lenzen zijn duurder dan een paar zachte lenzen, dus het maakt niet veel uit. Zachte lenzen kan je heus wel langer dragen dan een paar weken hoor! Het zijn in principe maandlenzen maar ik draag ze veel langer. Tenzij je er last van krijgt natuurlijk, dan moet je ze uitdoen...!
Zachte lenzen worden zelfs niet meer verkocht geloof ik? Omdat ze bij verkeerd gebruik tot blindheid kunnen leiden dacht ik...
Bij mijn opticien worden ze ook nog gewoon verkocht hoor... En ik heb nog nooit gehoord dat iemand blind is geworden van zachte lenzen...