Nou heb 1 x meegemaakt (en dat hoorde ik de volgende dag!) dat iemand die nacht ontzettend schreeuwde in zijn kamer. Ik was het niet, maar het bleek iemand anders te zijn in huis. (we waren toen logées bij kennisen van mijn pa in duitsland)
Een vriend van mij doet dit heel erg. Opeens midden in de nacht hele verhalen dat ik er van wakker word. Laatst begonnie dattie had getankt bij pomp 4 en er graag een pakje kaugom bij wou.
Ik praat ook in mijn slaap meestal onverstaanbaar, en anders slaat het echt nergens op Heeeeel soms slaapwandel ik ook. Als ik ga praten en lopen in mijn slaap is dat meestal het gevolg van een stressvolle dag of als ik de dag daarna iets ga doen waar ik heel zenuwachtig voor ben.
ik praat ook veel in mijn slaap, paar weken terug riep ik volgens mijn vriend: " Neeeee daar ga ik echt niet in, o nee echt niet...." en een paar minuten later riep ik ineens: "VETTTTT daar wil ik nog een keer in" volgens mijn vriend was ik al in de efteling, daar zouden we namelijk de volgende dag naartoe gaan hahahaha....
haha ik praat ook mijn slaap. Vooral als ik niet thuis slaap heel fijn voor andere mensen dus
Zo was ik voor stage met een vriendin op een camping verbleven omdat het te ver was om te reizen. We sliepen daar in zo'n stacaravan en ik heb toen mijn slaap het rolgordijn opengemaakt. Toen mijn vriendin vroeg of ik hem dicht wou doen werd ik heel boos en ik had het over putjes die niet goed schoon waren
oh schiet me er net nog 1 te binnen. Ik heb in februari een tijdje op de hartbewaking en gewone afdeling gelegen en zat daar nog erg mee in mn hoofd. Uiteindelijk thuis lag ik op de bank te slapen met mn ogen open (doe ik vaker schijnt het) en de telefoon gaat. MN vriend neemt hem op en diegene moest mij hebben. Vriend geeft de telefoon en diegene vraagt hoe het gaat. Ik zeg daarop ja ik lig weer op zaal ben van de hartbewaking af. Nadat ze 3x vroeg van hoe en wat ik allemaal zei riep ik keihard snap je dat dan niet ik ben van de hartbewaking af en lig weer op Z A A L al spellend en boos. Dat ik de L riep werdt ik wakker zie de telefoon, kijk mn vriend aan en die schoot ontzettend in de lach. Moet het ook nog steeds aanhoren als ik iets niet hoor.
hahaaha ik praat ook in mn slaap echt heel raar als mn moeder soms naar me toe komt als ik al heel lang lig te slapen, dan zegt ze de volgende ochtend: weet je ngo dat ik bij je langs ben geweest? ik zeg dan: nee ? Ja je zei dit en dit en dit
Maar ik wandel ook wel eens in mn slaap en ga dan zelfs tegen mensen praten. Heel raar, want dan ben ik gewoon wakker zeg maar, maar dan slaap ik wel Dan krijg ik zeg maar niet mee wat ik doe. Zo ben ik ook een keer de kamer van mn moeder ingelopen, heb haar kast open getrokken en gezegd dat ik nog een kostuum moest hebben voor carnaval Ze vond het niet zo leuk dat ik dan kleren van haar moest lenen Maar ik wist er zelf niets meer van.
En toen ik klein was had ik op mn verjaardag een keer een tamagochi gekregen en die lag op mn nachtkastje. Toen kwam ze een keer mn kamer binnen, ik lag te slapen. Zegt ze: slaap je al? 'geen antwoord' Slaap je al? 'geen antwoord' Slaap je al? En teon schreeuwde ik (ja schreeuwde ): JAAA JAAAAAAA JAAAAAAAA en toen schoot ik overeind en graaide ik naar mn nachtkastje waar mn tamagochi op lag en toen ging ik weer verder slapen. Echt raar En volgens mn zus lach ik ook in mn slaap, en ik zing zelfs in mn slaap
Oja, en ik heb volgens mn zus ook wel eens recht overeind geslapen, dus gewoon zitten En toen ik klein was, haalde mn moeder me soms nog wel eens rond 12 uur uit bed om me even naar de wc te laten gaan. Maar dan slaapwandelde ik dus zeg maar naar de wc toe, en dan zat ik op de wc en dan viel ik weer in slaap
Omfg, Toen mijn neefje klein was had ie een stapelbed... En toen lag hij ook te praten over '' dé onderbroeken ?'' Hij zo een heel verhaal ophangen , en mijn tante zo tegen mijn andre tante ; kom eens kijken .. Hun dus lachen om wat ie zei , Begon hij op hun te piesen in zijn slaap ... XD
was een keer bij een vriendin slapen, en moesten de volgende ochtend om 7 uur op. ineens, midden in de nacht vroeg ik aan der 'Ja hoe laat is het'. zegt ze Ja weetikhet laat ik ga weer slapen. 'Oh oke.' en die moeder smorgens maar denken dat we al wakker waren, terwijl ik gewoon een heel verhaal aan vertellen was terwijl ik sliep
oh en een andere keer, was er een vriendin bij mij slapen. ineens om 6 uur smorgens: valerie! valerie! valerie! werd ze wakker, maar ik sliep weer en om 7 uur, ik schiet ineens recht overeind. 'Ja dat vind ik ook! Nee, dat moet je wel echt doen!' is ze weer wakker, draait zich om en ziet me weer recht achterover mn bed in vallen.