'spoed' zand in m'n oog wat er niet uit gaat, wat te doen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: 'spoed' zand in m'n oog wat er niet uit gaat, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:24

ja, nou ik dacht dus ook als ik zou huilen dat 't dan weggaat.. vandaar mijn 'briljante' ingeving van die ui.. maar dat heeft dus niet geholpen Tong uitsteken

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:41

en je weet zeker dat er geen glas of metaal splintertje in je oog zit, daar kunnen mensen echt dagen mee rond lopen, anders even naar de huisarts of eerste hulp

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:58

Maartje1990 schreef:
owh nouja.. ik heb een paar keer met dat eierdopje met water gegaan, wat voor mij gevoel niet echt leek te helpen. En toen ben ik gewoon naar bed gegaan (terwijl ik dus nog wel 'iets' in m'n oog had.. althans ik voelde iets zitten dus!) volgende ochtend had ik dat geloof ik ook nog.. maar niks ontstoken oog ofzo.. en ik weet niet hóe het uiteindelijk weg is gegaan maar nu heb ik nergens meer last van Tong uitsteken toch heel erg bedankt voor de tips!

ik denk dat je last had van een geknapt adertje Knipoog dat is heel snel weer weg ik heb er ook erg vaak last van en presies het zelfde gevoel als wat jij nu beschrijft. Lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 22:35

draaakje schreef:
en je weet zeker dat er geen glas of metaal splintertje in je oog zit, daar kunnen mensen echt dagen mee rond lopen, anders even naar de huisarts of eerste hulp

nee, niet in de buurt van metaal geweest of kapot glas ofzo..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:41

heb je er nog last van??

ws heb je een kleine cornea erosie,een kleine beschadiging aan je hoornvliesje,dit geeft het gevoel alsof er een zandkorrel in je oog zit,zo af en toe gaat je oog heel erg tranen,en je hebt vaak een licht gevoeligheid(kan je slecht tegen zonlicht,je probeerd je oog constant te bedekken)

dit duurt over het algemeen een dag of 3 a 4...dan is het "wondje" genezen,en heb je er geen last meer van.

als je naar een dokter gaat krijg je vaak een zalfje wat wat verzacht,of druppeltjes...