Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zwerte schreef:niet in de top 10, wel gelijk op 12 en 13... Wat is je punt met academische ziekenhuizen?
NatasjavE schreef:Het Antonius Ziekenhuis te Nieuwegein is op het gebied van Longziekten heel erg goed en op het gebied van Cardiologie echt top.
Karin schreef:
Quellian schreef:NatasjavE schreef:Het Antonius Ziekenhuis te Nieuwegein is op het gebied van Longziekten heel erg goed en op het gebied van Cardiologie echt top.
Mijn HA zegt dat het Antonius inderdaad cardiologisch top is, technisch gezien. Wat betreft communicatie met de mens (het 'menselijke') kun je beter naar het Oudenrijn (Mesos?) zei hij vorige week.
Karin schreef:
Bubsj schreef:Zwerte schreef:niet in de top 10, wel gelijk op 12 en 13... Wat is je punt met academische ziekenhuizen?
Mijn punt? Dat het natuurlijk belachelijk is dat die ziekenhuizen niet in de top 10 staan. En gewone ziekenhuizen wel. Dat geeft al aan dat een ziekenhuis alleen beoordeeld wordt op of mensen zich er prettig voelen.
Citaat:Mijn punt? Dat het natuurlijk belachelijk is dat die ziekenhuizen niet in de top 10 staan. En gewone ziekenhuizen wel. Dat geeft al aan dat een ziekenhuis alleen beoordeeld wordt op of mensen zich er prettig voelen.