ik heb hetzelfde probleem, gebruik die paarse van Herbal Essences (zoiets ) en die helpt opzich wel, ik moet nu ook om de dag mijn haren wassen maar dit is de beste die ik gehad heb tot nu die groene hiervan is tegen vet haar, maar die holp niet en liep ik de 2e dag ook weer met vet haar rond..
Ik waste eerder mijn haar ook iedere dag, het was toen ook altijd zo vet.. ben t toen minder vaak gaan wassen.. en nu heb ik er bijna geen last meer van:D:D:D
Ik vind Elvive shampoo echt vies. Ik gebruik swarzkopf (of hoe je dat ook schrijft) anti roos, ik heb geen roos (nooit gehad) maar het werkt super, ik was het nu eens in de 2 a 3 dagen, gebruik geen crèmespoeling. Die van Fructis (heldere) is ook lekker, en ruikt heeeerlijk.
Als je cremespoeling gebruikt, moet je ervoor zorgen dat het niet op je hoofdhuid komt, dus alleen maar in de lengtes en de punten van je haar. Cremespoeling op je hoofdhuis zorgt er ook voor dat je haar sneller vet wordt.
ik heb snel vet haar maar ook beschadigt haar zegmaar dus lastige combinatie, gebruik nu coconut oil shampoo van palmer. iets prijziger maar verzorgt mijn haar goed en ik hoef geen conditioner te gebruiken waardoor het minder snel vet word