Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:* Brood: 5-8 sneetjes
* Zachte margarine of halvarine: dun besmeerd
* Aardappels: 4-5 stuks of Rijst/ pasta: 4-5 opscheplepels
* Groente:4 opscheplepels
* Fruit:2 porties
* Melkproducten: 2-3 bekertjes (halfvol of mager)
* Kaas: 1 plak
* Vleeswaren: 1 plak
* Vlees of vervanging: 100 gram (gaar)
* Vet bij bereiding van de warme maaltijd: 1 eetlepel (vloeibaar)
* Drinkvocht: 11/2 liter (inclusief de melk)
Soet schreef:aandacht nodig? 1m75 en 47 kilo, jij weet net zoals alle anderen dat dit alles behalve dik is.
En nu wil je wellicht horen: meid je bent helemaal niet dik. Bij deze...
Soet schreef:aandacht nodig? 1m75 en 47 kilo, jij weet net zoals alle anderen dat dit alles behalve dik is.
Citaat:Mensen die echt een eetstoornis hebben gooien dat echt niet allemaal zo open en bloot op internet
LisaLuna schreef:Soet schreef:aandacht nodig? 1m75 en 47 kilo, jij weet net zoals alle anderen dat dit alles behalve dik is.
Nou sorry, maar ik ben het met haar eens.
*Verwacht heel bokt over me heen, blabla.*
Je zegt zelf al dat je 37% te licht ben dus lijkt me duidelijk dat je het dan wel weet.
En ik weet hoe het voelt om je te dik te voelen maar als je 47 kilo weegt en 1.75 bent dan is het niet zo.
Ik ben 1.70 en weeg 55, nou dan ben ik in jou ogen dus veel te dik.
Kijk is om je heen naar de wat 'forser' gemaakte mensen en dan naar jezelf dan zou je toch wel zien dat je niet zo bent en wees daar dan blij om (nee geen belediging voor de forsere onder ons).
Ik hoef niet heel bokt over me heen ik ben ook maar een mens ,evenals Soet & Anthea, met een mening.
Kimonoo schreef:LisaLuna schreef:
Nou sorry, maar ik ben het met haar eens.
*Verwacht heel bokt over me heen, blabla.*
Je zegt zelf al dat je 37% te licht ben dus lijkt me duidelijk dat je het dan wel weet.
En ik weet hoe het voelt om je te dik te voelen maar als je 47 kilo weegt en 1.75 bent dan is het niet zo.
Ik ben 1.70 en weeg 55, nou dan ben ik in jou ogen dus veel te dik.
Kijk is om je heen naar de wat 'forser' gemaakte mensen en dan naar jezelf dan zou je toch wel zien dat je niet zo bent en wees daar dan blij om (nee geen belediging voor de forsere onder ons).
Ik hoef niet heel bokt over me heen ik ben ook maar een mens ,evenals Soet & Anthea, met een mening.
iemand met anorexia vind zich zelf nog te dik als die 30 kilo weegt. Die gene weet dan dat hij 30 kilo weegt en veeeel te licht is maar nog ziet die zichzelf als dik. Dus wat je zecht slaat nergens op.