Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alabaster schreef:Mijn zus was ook verdoofd voor dat ze gingen knippen, knipte ze nog in een bloedvat ook wat een zooitje maar dat zag ze zelf niet, zei heeft er bij elkaar zo'n 36 uur over gedaan, en dat hechten al die lagen tjeee... Maar die zei eigenlijk meteen ..doe het zo weer. Nou mij niet gezien ha ha.
_Tivoli_ schreef:Ik ben ook binnen een paar uur bevallen van een 9 ponder.
Razende hel van weeën,maar het persen zelf viel me gelukkig mee.(ja,kan niet zeggen dat het lekker was)
Geen scheur,en geen knip.
Nageboorte zonder wee,want dat was meteen pleite.
Voor mij ook nooit meer,maar meer omdat mijn zwangerschap zo slecht was.
Ik ben tot 2 keer toe bijna mijn kind verloren,en heb bij 26 weken zelfs op het punt gestaan om in Nijmegen een keizersnee te ondergaan.
Nee,de angst om je kindje te verliezen wil ik niet nog eens doormaken
erleyne schreef:Ik ben na 4 weken er weer opgeklommen ( ik wilde veel eerder, maar niemand wilde mij zijn paard lenen, en die van mijzelf was weg om beleerd te worden). Op de braafste manegepony van 1.45 ofzo, ging prima, geen raar gevoel of niks ( had ook een knip, en een scheur
).
Toen vond ik het wel een goed idee om op mijn net 3 weken onder het zadel jonge hond,spring-in-t-veld van door de 1,70 met bewegingen van hier tot tokio te gaan zitten.........ja niet dus...ik lag er na 5 minuten af, en heb nog maanden last van mijn bekken gehad, maar wel stug blijven doorrijden natuurlijk...ondertussen kunnen we elkaar gelukkig aardig verdragen
Alabaster schreef:Ik heb me laten vertellen dat het wel 5 jaar duurdt voor dat je lichaam volledig van een aanslag als "de bevalling" hertseld is.