M'n lichaam laat me in de steek..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miran88

Re: M'n lichaam laat me in de steek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:03

Ik herken wel dingen in je verhaal. Maar had het niet zo erg als jij het heb.
Toen het uit ging met mijn vriend was ik echt kapot ik had zoveel voor hem gedaan en dat ene smsje heeft me zo'n klap in me gezicht gegeven.
Maar 1 ding ik weet dat iedereen het al heeft gezegd.
Hij is inderdaad je verdriet niet waard.
Op een dag denk je net als ik hij is het niet waard en ik verdien veel beter dan zo'n iemand.
Zeker omdat je zegt dat hij je met opzet kwetst.
Af en toe zal je dan nog wel eens een dip hebben heb ik ook nog wel en ik denk andere hier op bokt misschien ook wel.
Maar je komt er wel je laatste berichtje klinkt iig een stuk positiever!

Sterkte meissie en zoek lekker afleiding bij je paard

kaatje89

Re: M'n lichaam laat me in de steek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 09:04

Bedankt voor je berichtje Lachen

Gaat idd een stuk beter met me.. Ben nu vooral gewoon heel erg kwaad.. Daar kan ik makkelijker mee omgaan dan dat ik teleurgesteld ben.. Hij is het ook niet waard, dat weet ik wel, maar toch blijft het moeilijk.. Heb genoeg afleiding en probeer er niet aan te denken, daar heb ik gewoon geen zin meer in..

Helaas werkt m'n lichaam nog steeds niet mee.. Heb constant buikpijn en voel me erg belabberd omdat ik zo weinig eet, dan probeer ik wat te eten maar dat krijg ik er niet eens in Boos! Dat is dus nog een beetje lastig. Heb al een poos PDS en heb dus bijna altijd buikpijn, nu dus helemaal, alles moet weer op gang komen en dat vind ik niet zo'n succes Clown

Bedankt voor jullie steun Lachen