Caira schreef:hmm volgens mij hoef ik dat niet te proberen met mijn dtje
Nee.

Ik heb een grote C maar zo'n plakbeha is dan echt waardeloos, bij mij in ieder geval.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:hmm volgens mij hoef ik dat niet te proberen met mijn dtje
tanya89 schreef:Ik heb ze bij Blokker vandaan, om eens te proberen. Het zit wel, maar daar heb je ook alles mee gezegdIk durfde er echt niet mee weg te gaan uit angst dat ze zouden vallen ofzo
Mijn vriend had ze laatst opgeplaktBij hem bleef het prima zitten met z'n cup 0, heb ik er in ieder geval toch nog lol om gehad
Eva_ schreef:Ik heb ze al super vaak gezien en ik wilde ze iedere keer kopen maar ik dacht echt dat het een miskoop zou zijn.
listiglistje schreef:Eva_ schreef:Ik heb ze al super vaak gezien en ik wilde ze iedere keer kopen maar ik dacht echt dat het een miskoop zou zijn.
De plakbeha kost bij de action nog geen € 3,- dus wat is dan een miskoop
_Micha_ schreef:Ik heb die van de hünkemoller, maar die zit niet om je tepel heen zal ik maar zeggen
Had alles afgezocht maar kon geen andere vinden, moest 'm hebben voor gala. Nou echt wat een ramp toen ik dat ding aan deed dacht ik echt van noway dat dit blijft zitten he
Dus wat heb ik gedaan ducktape er ook nog opgeplakt dat ie beter bleef zitten [dat deed wel auw met eraf halen] en nog had ik het geveol dat ie er elk moment af kon vallen dus nee gééén succes.
Latruda schreef:Ik heb ze geprobeert toenik nog een c cup had maar ik vond e echt waardeloos.. het bleef niet zitten en ze bleven gewoon naar beneden kijken..