en geloof me, ze zijn echt ook per 1 verkrijgbaar... ik heb meeeeeer dan genoeg ervaring met zwangerschapstesten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en geloof me, ze zijn echt ook per 1 verkrijgbaar... ik heb meeeeeer dan genoeg ervaring met zwangerschapstesten

Happy_Liz schreef:vatjekruit?? ik moest 3 keer lezen voordat ik in de gaten had dat je kruitvat bedoelde
Die testen kan je toch ook gewoon in een supermarkt kopen? Of zijn die weer anders?
een vriendin van me typte laatst ook aan mijn vader :"Rob wil je ff tegen Suus zeggn dat ik zometeen naar Vatjekruid moet".
".
)

Happy_Liz schreef:ik zal morgen op de terugweg van mijn werk even een test halen.. tenminste.. als ik niet helemaal doodmoe ben ( 1e van Enschede naar Oldenzaal. 14 km na eerst krantenlopen)
Edit; op de fiets dan hé
succes zeg ahaha pff vind dat zo'n rotweg he oldenzaal zo;n saaie lange weg..
hoop voor jou dat het negatief is of positief.. 

?

_Skess_ schreef:mag ik wat raars vragen? Weet je zeker dat je niet zwanger bent?

nikita_benno schreef:_Skess_ schreef:mag ik wat raars vragen? Weet je zeker dat je niet zwanger bent?
daar zat ik ook al aan te denken toen ik het las
siskeh schreef:aangezien je nog wel erg veel over hem praat en nogal aangeeft dat je hem mist, maar denk dat niet dat dat het enige is