Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar 'n HA heeft gekeken naar de lymklieren in me keel en in me liezen was dat moment nog niks te zien, maar merk wel dat ik last van me keel krijg ondertussen, en ik gaap aan een stuk door en slaap wel 12 uur perdag.. wat heel erg veel voor mij is aan gezien ik normaal iets rond de 7/8 uurtjes slaap per dag. maar is beetje offtopic geloof ik 
ankem schreef:Lijkt me verstandig dat je deze pagina even leest over het B12 tekort. En stop alvast met de vitamine pillen als daar ook B12 inzit.
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/onderzoek-pa.htm
Ook weer een punt om de volgende keer bij de dokter naar te vragen.
Ikzelf geloof daar helemaal niet in omdat ik simpelweg niet geloof in de opslitsing lichaam-geest. Helaas blijft de medische wereld dit model aanhangen....

Nikka schreef:In ieder geval zijn ze meer objectief dan gemiddelde internetadviseur.
Want nu zit ik inderdaad wel in een soort van negatieve spiraal.
Het is niet dat als iemand iets oppert ik meteen denk van; dat heb ik ook. Verder gezoek bij Google bijvoorbeeld geeft meestal wel een mooi symptomen lijstje en als ik dan denk van; 'hé dat komt wel redelijk overeen', dan neem ik dat in mijn hoofd mee om te bespreken met mijn arts. Het is echt niet zo dat ik mijzelf ga diagnostiseren.