Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hem ook glansvijlen. Is net zo iets als het blok en ga je ook gewoon mee over je nagel

) of rood..
ze zijn na een hafl jaar weer schoon...najaa vergroeid denkik
dus dat altijd opdoen ! gele nagels zijn namellijk vies..
naajaa goed laten drogen natuurlijkk.dan de gekleurde lak.. dan kun je als je gekleurde lakd roog is even je nagels onder koud water houden..niet je nagles afdrogen mar gewoon laten opdrogen in de wind ofzo
dan de toplak ..en dan nog evn onder de kraan met koud water en weer opalten droogen. dan is je naglak meteen goed droog
en blijft ie lang mooi 

! 
zodat je nagels niet vet zijn..want als ze vet zijn dan blijft je lak niet goed zittten.! 

Oamaru schreef:Je kan tegenwoordig ook zo'n blok kopen, even wrijven en het is alsof je glanzende nagellak op hebt, maar niks is minder waar.
want dan krijg je juist geen glanzende nagels _Charlotte_ schreef:Oamaru schreef:Je kan tegenwoordig ook zo'n blok kopen, even wrijven en het is alsof je glanzende nagellak op hebt, maar niks is minder waar.
wat voor blok is dat?
is dat niet een soort vijl blok om het bovenste laagje van jenagel te halen..want dan krijg je juist geen glanzende nagels
Blijft voor een week ongeveer zo.
Ik was daar 3 jaar terug en iedereen had prachtige nagels zelfs de mannen met spierwitte tips en geen vlekjes. En mijnes die braken steeds en zaten vol met witte vlekjes en ze waren dof. Sinds ik daar ben geweest breken ze bijna nooit meer ik heb mooie witte tips én geen witte vlekjes meer. Ik denk dat het daar ligt aan de lucht ofo ik zou het niet weten maar het werkt wel!