Nagels mooi houden . Tips ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: Nagels mooi houden . Tips ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 15:58

Je kan tegenwoordig ook zo'n blok kopen, even wrijven en het is alsof je glanzende nagellak op hebt, maar niks is minder waar. Haha!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:43

Klopt Haha! Je hem ook glansvijlen. Is net zo iets als het blok en ga je ook gewoon mee over je nagel Haha!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:36

nagels....... Haha!

uhm je nagels vijlen ..sommigen doen dit iedere dag.. alsje ze vijlt 1 kant op vijlen want je nagels is opgebouwd uit laagjes en als je vijlt..en dan je vijl terughaalt via je nagel dus zeg maar zagen dan beschadig je je nagel dus 1 kant op Knipoog
daarnaast vijl meteen als je een haakje hebt enz..want anders kan je nagel scheuren
niet knippen...dat heeft weer te maken met het feit datje nagels is opgebouwd uitlaagjes

uhm tjaa rond of vierkant..
ik zelf heb ze lang en rond.. 2nagels zijn wat korter en die zijn wat meer rond dan die andere nagels.. mijn middel en wijsvinger zijn kort aan beide handen zeer irritant.

ik zou als ik jou was eerst je nagel riemen insmeren met nagelriemolie,,daarna de nagelriem voorizchtig wat naar achteren drukken.
dan daarna een nagellak opbrengen voor verzorging weet niet hoe het heet..dan daarna een glansnagelak ofzo.. Knipoog
ik zelf heb altijd gekleurde nagels het liefst een vel kleurtje zoals roze (heb 7 verschillende kleuren roze Clown ) of rood..
dan moet je beginnen met een basislak.. dan de gekleurde lak..en dan nog een toplak..
basislak zorgt ervoor dat de gekleurdelak niet in je nagel trekt..dan worden je nagels namelijk geel en dat heb ik gehad Clown ze zijn na een hafl jaar weer schoon...najaa vergroeid denkik Tong uitsteken dus dat altijd opdoen ! gele nagels zijn namellijk vies.. Knipoog naajaa goed laten drogen natuurlijkk.dan de gekleurde lak.. dan kun je als je gekleurde lakd roog is even je nagels onder koud water houden..niet je nagles afdrogen mar gewoon laten opdrogen in de wind ofzo Knipoog dan de toplak ..en dan nog evn onder de kraan met koud water en weer opalten droogen. dan is je naglak meteen goed droog Lachen en blijft ie lang mooi Knipoog

uhm verder heb ik niet echt tips .. Clown
owwjaa wordt niet verslaafd aan nagellak zoals ik.. Clown

en nagels lakken moet je leren Knipoog!
Laatst bijgewerkt door _Charlotte_ op 17-08-08 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:37

en voordat je gaat lakken je nagels even schoonmaken..met nagelakremover ofzo Knipoog zodat je nagels niet vet zijn..want als ze vet zijn dan blijft je lak niet goed zittten.!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:42

even eeen stukje van internet over witte vlekjes:

de oorzaak hiervan is niet kalkgebrek. witte plekjes kunen duinen op een kleine ontsteking(die vanzelf weer weggaat) of het gevolg van een kleine trauma aan de basis van je nagel. ook kunnen de vlekjes ontstaan door een te agresieve manicure( bijv. als de nagelriemen worden geknipt ,iets waar je eigenlijk nooit aan moet beginnen)

zoo er kunnen foutjes in staan maar dat komt omdat ik het heb overgetypt Knipoog

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:47

Oamaru schreef:
Je kan tegenwoordig ook zo'n blok kopen, even wrijven en het is alsof je glanzende nagellak op hebt, maar niks is minder waar. Haha!

wat voor blok is dat?
is dat niet een soort vijl blok om het bovenste laagje van jenagel te halen.. Knipoog want dan krijg je juist geen glanzende nagels

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:42

_Charlotte_ schreef:
Oamaru schreef:

wat voor blok is dat?
is dat niet een soort vijl blok om het bovenste laagje van jenagel te halen.. Knipoog want dan krijg je juist geen glanzende nagels

Pff geen idee. Gewoon blokje. Met 2 kanten, eerst wrijf je met 1 kant eroverheen en daarna met de andere en dan glanst
het zó erg dat het gewoon net lijkt alsof je naggellak op hebt. Lachen Blijft voor een week ongeveer zo.

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:49

Ja die witte dingetjes op je nagel dat is ECHT GEEN KALKGEBREK mensen!!
Het is gewoon lucht wat in je nagel zit. Kan door stoten maar ook gewoon omdat het er zit...
Kun je NIETS aan doen.
Ik doe regelmatig french manicure, maar ook wel eens de randjes rose ofzo maken...
Gelukkig heb ik van mezelf mooie witte randjes dus vaak is een doorschijnende lak al genoeg.
Dat is wel super.
En ik gebruik olie voor mijn nagelriemen...echt super spul!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:50

Oo roze randjes ipv witte klinkt ook erg leuk!
Je hebt me op een idee gebracht! Haha!

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:57

Ik heb wel een goeie tip maar wel een iewat dure tip! Je moet naar turkije gaan Tong uitsteken Ik was daar 3 jaar terug en iedereen had prachtige nagels zelfs de mannen met spierwitte tips en geen vlekjes. En mijnes die braken steeds en zaten vol met witte vlekjes en ze waren dof. Sinds ik daar ben geweest breken ze bijna nooit meer ik heb mooie witte tips én geen witte vlekjes meer. Ik denk dat het daar ligt aan de lucht ofo ik zou het niet weten maar het werkt wel!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:11

Ik had nou die nagel verharder van herome geprobeerd(kost 12,50 pff) maar het werkt echt! als je de instructies volgt, ik merk echt dat mn nagels harder worden! Lachen