Echt als in kaarsrecht. Als ik mn buikspieren aanspan heb ik ook heel duidelijk een streep over het midden mn buik lopen. Maar verder heb ik wel hele vrouwelijke vormen, ik heb borsten (cup 70E) en vrouwelijke benen en heupen (maatje 38) ik ben overigens 1.80m lang dus plaats alles een beetje in perspectief.
Maarja ik heb weer geen smalle taille, ondanks mijn platte buik. Ach whatever toch?! Als je je maar lekker in je vel voelt!Bij mij is het trouwens een genetisch cadeau'tje. Maar natuurlijk versterkt sporten het wel! Als ik mn buikspieren echt train en 2 kilo af zou vallen dan zou ik een wasbordje ontwikkelen, maar ja dat is zo veel moeite he..
Nu kan zo absurd ik veel eten (ahum wat eten mag noemen, kan beter snoepen zeggen), dat is ook wat waard
Ik loop overigens wel 3 tot 4 keer per dag flink met mn honden, rijd paard en ga weer beginnen met sporten (doe normaal gesproken aan fitness maar had een blessure). Dus dat heft die 5000/6000 kcal p.d. wel weer op..Ik vind een platte buik dus een buik die plat is!
Alleen na zwaar tafelen (avondeten) is hij wat boller, maar dat is logisch.
Ik ben absoluut niet dun ofzo, maar je kan bij mn buik dan juist weer wel m'n heupbotten en ribben zien. Als ik zit kan je ook niet echt een vetrolletje ofzo vast pakken.