absque_dubio schreef:Een platte buik, tsjah, ik ken 1 dinnetje van mij die een hele mooie platte buik heeft, beetje jammer dat ze zo dun verder is dat ze dus ook geen vrouwelijke vormen heeft.
Ik ben algemeen ook slank gebouwd, maar ik eet vrij veel. En toch verdik ik niet. En komen die zogenaamde vrouwelijke vormen er ook niet. Waarmee ik wil zeggen, je kan er niet altijd wat aan doen. De meeste meisjes die zo dun zijn, zijn er niet eens gelukkig mee. Terwijl tal van vrouwen zouden willen zijn zoals hun (fout eigenlijk want het is onderzocht dat mannen dat niet zo mooi vinden - vrouwen daarentegen vinden dat wel mooi). Nou ik niet, was ik maar een echte vrouw met vrouwelijkere vormen.
Nu ik ga ook niet zeggen dat ik een lat ben, heb bikinislippen van maatje 40 (
) en een cup C (maar wat het erge is: het lijkt echt dat ik een kont van niets heb en borsten lijken ook geen C). Echter vindt iedereen me altijd zo geweldig dun (vind ik echt geen leuke opmerking, en nee dat is wat anders dan als er gezegd wordt dat je buik plat is -alvast in de aanval gaan voor moest er wat van gezegd worden
) en ze wouden dat ze ook zo waren. Nee hoor dat wil je niet, altijd dat moeten verweren van "ik ben niet mager" "ik ben gezond" "ik heb normale maten" "ik eet genoeg" enzo. Heel vermoeiend...
Editjes: stukje bijgezet en spatie aangebracht.
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 13-08-08 17:00, in het totaal 2 keer bewerkt