Effect van drugs (paddo's soft/harddrug of pillen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Effect van drugs (paddo's soft/harddrug of pillen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:43

Die man met die auto. Nagelbijten / Gniffelen

Oke, mijn ervaringen.
Van blowen word ik vaak wat rustiger. En ik kan óf heel stil zijn, of alleen maar lachen.
Speed heb ik ook gesnoven, heb met een vriendin uren gepraat over een foto van een wesp (zo'n foto dat de wesp heel scherp is, de achtergrond wazig, en dat vond ik heel mooi). En we hebben uren gelopen.
Xtc, tsjah, het kan heel erg leuk zijn. Maar ik heb een keer gehad dat het helemaal mis ging. Kon niet meer praten, niet meer lopen, en toen iemand voor de grap reageerde op mij met dat ik het koud had, dat ik in het kampvuur moest zitten, wilde ik dr ook nog in zitten. En daar kan ik me niks meer van herinneren.. Verder vind ik iedereen lief, mensen waar ik ruzie mee heb ga ik het óf helemaal goed maken, óf ik haat ze dood. Ik zie de raarste dingen in bomen, heb dino-bomen gezien, maar ook reuzen in bomen, bosjes waren mensen, een boom die zn tong uit stak, een boom die mn vriendin aan viel (dus ik beschermde haar door de boom te schoppen), een boom met allemaal sleutelhangers. Ik vertel hele verhalen, over vanalles en nog wat. Ben een stuk opener. Had met een vriendin hele bedachte pokemons met aanvallen en al, die we op elkaar gingen uitvoeren. Ik moest een stoep op, en wist niet hoe, toen zei een vriendin dat ik dat met mn toet moest. En ik maar overstuur dat ik niet wist wat mn toet was. Uiteindelijk omgelopen. Ik heb zogenaamd vastgezeten aan een hek, en vriendin liep door, weer overstuur. Ben heel ver gaan lopen om een roos te plukken voor een vriendin, waarna zei die opeet. Brandnetelblaadjes aflikken was lekker, want die smaakte zoet. Wij dat trots tegen een vriend vertelt, hij druk opzoek naar een brandnetel, eet hem op, maar hij vond hem niet lekker. Naja, en zo kan ik nog heel lang doorgaan.. Oh ik heb ook een keer met 2 vrienden en een vriendin het betoverende doolhof gespeelt (jaja, dat bordspel), heb toen nog gewonnen ook. Met een andere vriendin heb ik (toen ik nog in een leefgroep woonde) de hele gang nat gemaakt, en zijn we daar op onze sokken gaan schaatsen. Ze ging me leren dansen, maar dan moest ik eerst een shirtje van haar over mn eigen shirtje heendoen. Vriendin ging een zombie na doen. Ik ging uit mn raam roken daar, maar vriendin moest in de gaten houden of ik m niet te ver door rookte, want ik rookte gewoon de filter ook op. En ik snap nog steeds niet dat de leiding daar er niet achter is gekomen, volgens mij was het wel overdreven duidelijk. Nagelbijten / Gniffelen
Die vriendin en ik gingen ook vaak hinkelen buiten, rondjes hinkelen, of rondjes huppelen. En kopstoten geven. Als je xtc op hebt voel je geen pijn. Heel gevaarlijk. Met 1 vriendin kwam ik zelfs op t idee om 100 kopstoten te geven, dat hebben we dus ook gedaan. Toen kwam zei op het idee dat je het viaduct ook een kopstoot kon geven.
Ritalin heb ik ook een keer gesnoven, daar word je héél druk van. Ik stond op mn bed te springen de hele nacht. Maar heb ook verhalen gehoord over ieman die de hele nacht melk bleef drinken, en iemand die de hele nacht een pinguin heeft nagedaan.

En ja, ik heb ook een goede vriend van mij in een badtrip gezien, weet helaas niet meer wat hij op had, in iedergeval was het een combi van drugs en drank. Hij zat in een bushokje, en was zó bang, voor echt alles. Maar vooral voor auto's. Bij elke auto die langskwam tripte hij hem. We zijn later naar zn huis gegaan (zn ouders waren op vakantie), en op een gegeven moment was hij weg. Was hij met de scooter (die heel hard kan) gaan rijden, zelfs over de snelweg. Iedereen hem zoeken op de scooter, uiteindelijk een dorp veel verder was iemand hem tegen gekomen.
Nja, ik heb dr eigenlijk wel heel veel slechte ervaringen mee, met drugs. Zit ook een beetje in dat wereldje dat er veel drugs word gebruikt, open over word gepraat, en word aangeboden.
En tsjah, dan ga je proberen. Ik moet zeggen, tot nu toe vind ik alle soorten drugs verslavond. Ik kon er dan ook moeilijk afblijven. Nu gaat dat prima. Doe nog héél af en toe een hijsje van een joint, zegmaar 1x in de 3 maanden. En héél soms een pilletje, zegmaar 1x in het jaar. En ik kan het daar ook bij houden, en sla voor de rest alles netjes af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:03

Bedankt voor jullie verhalen weer, die filmpjes van Crossmonster....
Maakt maar weer duidelijk dat drugs heel gevaarlijk kunnen zijn
wel bijzonder om te zien dat die jongen bij die auto wel zijn sigaret weet aan te steken en
zijn deur weet te openen, je wil toch niet weten wat er allemaal kan gebeuren..
Vind het griezelig, voor mij geen zware drugs of paddo's ik denk dat ik net wat Naadje zegt mn slechte herinneringen uit mn leven terkomen waar ik altijd al bang voor ben geweest.
Houd het wel bij m'n blowtje op zijn tijd, of een pilletje.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:28

Volgens mij is dit het eerste topic waar er redelijk vrij over gepraat kan worden. Ik ben geen heilige, wat ik precies allemaal uitgespookt heb kan ik hier niet vrij uit neer zetten.
Met harddrugs wil ik zo min mogelijk nog mee te maken hebben, een aantal jaren geleden is mijn eerste echte vriendje overleden hieraan, voor mij hierna geen drugs meer.

Kan me voorstellen dat jij wat gebruikt om medische redenen, maar ik zou het hier niemand aan kunnen raden om (teveel) te experimenteren met harddrugs, het kan maar zo gebeuren dat je de controle een keer echt verliest over je leven, en geloof me dat is het niet waard!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:44

Ik heb juist helemaal geen fijne jeugd gehad (deels wel maar deels ook niet) dat was vooral de reden waarom ik drugs ging gebruiken, om dingen te vergeten en blij te zijn.

Gelukkig kon ik wel ermee kappen toen ik achterkwam dat het niet zo goed combineerde bij mij.

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 01:12

Zo te lezen hebben veel mensen echt al van alles geprobeerd.
Ik heb een keer geblowd, puur nieuwsgierig en het willen.
Was alleen een best wel sterke joint (iemand die er 4 ofzo op een dag rookt gedraaid) denk ik, en het ging dus niet goed.
Laten we zeggen tot 2x overgeven aan toe en niets meer zien en het ijskoud hebben daarna. En volgende dag je nog niet goed voelen. Sja het kan ook fout gaan.

Denk dat het wel goed is dat dit gebeurd is voor mij, want je leert er zeker van. Want het was echt niet fijn Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 01:17

Ik heb juist wel een hele fijne jeugd gehad (zit er nog middenin denk ik) en mijn reden om drugs te gaan gebruiken was gewoon nieuwsgierigheid. Maar ik gebruik nooit als ik me kút voel oid. en daar gebruik ik ook niet om. Maar ik heb een kennis die wel gebruikte om de probleempjes wat minder te maken en dat was geen prettig gezicht. Uiteindelijk gaat het wel weer goed met hem, maar het dieptepunt was wel dat hij na een feestje op de afterparty bij mij thuis helemaal dichtklapte en met zijn hoofd in zijn nek en zijn ogen half dicht zat te spacen. Kansloos. Het betreft hier trouwens XTC

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:41

Knap hoor meiden dat jullie er zoveel over weten,en dat jullie weten of wisten waar je mee bezig bent of was.
Ik zelf gebruik niets,alleen af en toe een drankje. Knipoog
Maar jullie nemen het zo te lezen allemaal zéér serieus,daarvoor komplimenten.
En ach,als je jong bent is het niet zo gek dat je wil proberen.
Maar blijf je gezonde verstand gebruiken.Groetjes.. Doei!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:15

Ik vind ook dat je dit soort dingen best mag doen, maar je moet het idd serieus nemen. Dan kan je er pas mee leren omgaan.
Sanniej_ daar hoeft het geen sterke voor te zijn. Iedereen reageert anders bij de eerste keer, en jij blijkbaar zo. Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 23:49

ik weet uit mijn gebruikerstijd nog dat ik van pillen heel hard ging.. of soms juist helemaal niet.. dat ik er alleen maar sloom van werd.. ghb 1 keer gedaan.. niet te zuipen en moest alleen maar naar de plee.. paddo's 1 keer gedaan.. kreeg een soort van bad trip waar ik niet uitkwam.. was echt in staat om mezelf wat aan te doen.. gelukkig was ik niet alleen op dat moment.. maar als ik wel alleen was weet ik niet of ik het nog na had kunnen vertellen..
MDMA 1 keer gedaan.. ging rete hard.. niet normaal meer.. net alsof ik in 1 keer 4 pillen had geslikt
pep werd ik opgefokt van.. maar kon er op feesten wel een feest mee vol houden
en coke daar werd ik echt een spraakwaterval van.. alleen maar praten praten en praten.. en alle moeilijke woorden nog goed uitspreken ook Tong uitsteken

heb het allemaal achter me gelaten want het was echt elk weekend raak..
mijn huidige vriend vind het niet leuk als ik zou gebruiken dus doe ik het ook niet Knipoog

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:23

Ohhh inderdaad coke die spraakwaterval, veel mensen om me heen gebruiken coke, en als we dan op zo'n feest zijn kan je soms helemaal gek van ze worden! Ze blijven maar verhalen ophangen.
Maar aan de andere kant kan ik er ook wel om lachen Lachen

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:37

Vind wel goed dat er is een topic is waar er open over gesproken kan worden Lachen.

Heb wel is een joint gerookt,maar merkte daar weinig van eigenlijk dus na 2 keer proberen zag ik de fun er ook niet van in Tong uitsteken. En heb 1 keer een pilletje gehad...was helemaal hyper blij en kon mijn bed niet vinden terwijl ik er naast stond. Clown

Verder wel een scharrel gehad die speed gebruikte nou er was dan bij hem nog weinig leven te vinden behalve dat hij van sommige dingen geen genoeg kreeg. Was hij behoorlijk levenloos.

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:56

Goh dat er nog zoveel mensen er eerlijk voor uitkomen valt me reuze mee.

Ik heb ook wel eens een joint gerookt, lag toen met mijn vriend op bed en midden in de nacht gewoon een lachkick waarom weet het nog niet maar heb de hele nacht zowat gelachen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:30

Blowen doe ik graag, op zn tijd, bevalt me beter dan alcohol. Ik word er juist rustig van. En vrolijk, t valt altijd goed. De rest doe ik niet meer, ook van pep word ik rustig omdat ik zelf add heb en dus een voortdurende onrust ken in mn hoofd, maar ik vind de dip erna helemaal niks en krijg teveel associaties met sommige kennissen die naar de klote aan t gaan zijn door dat spul.

Paddo's zou ik nooit doen, weet dat het voor mezelf niet goed zou zijn. Daarvoor moet je qua geest erg sterk in je schoenen staan.
Wat ik nog wel eens wil doen is n pilletje, thuis met goeie vrienden, puur omdat het me leuk lijkt Lachen