Oke, mijn ervaringen.
Van blowen word ik vaak wat rustiger. En ik kan óf heel stil zijn, of alleen maar lachen.
Speed heb ik ook gesnoven, heb met een vriendin uren gepraat over een foto van een wesp (zo'n foto dat de wesp heel scherp is, de achtergrond wazig, en dat vond ik heel mooi). En we hebben uren gelopen.
Xtc, tsjah, het kan heel erg leuk zijn. Maar ik heb een keer gehad dat het helemaal mis ging. Kon niet meer praten, niet meer lopen, en toen iemand voor de grap reageerde op mij met dat ik het koud had, dat ik in het kampvuur moest zitten, wilde ik dr ook nog in zitten. En daar kan ik me niks meer van herinneren.. Verder vind ik iedereen lief, mensen waar ik ruzie mee heb ga ik het óf helemaal goed maken, óf ik haat ze dood. Ik zie de raarste dingen in bomen, heb dino-bomen gezien, maar ook reuzen in bomen, bosjes waren mensen, een boom die zn tong uit stak, een boom die mn vriendin aan viel (dus ik beschermde haar door de boom te schoppen), een boom met allemaal sleutelhangers. Ik vertel hele verhalen, over vanalles en nog wat. Ben een stuk opener. Had met een vriendin hele bedachte pokemons met aanvallen en al, die we op elkaar gingen uitvoeren. Ik moest een stoep op, en wist niet hoe, toen zei een vriendin dat ik dat met mn toet moest. En ik maar overstuur dat ik niet wist wat mn toet was. Uiteindelijk omgelopen. Ik heb zogenaamd vastgezeten aan een hek, en vriendin liep door, weer overstuur. Ben heel ver gaan lopen om een roos te plukken voor een vriendin, waarna zei die opeet. Brandnetelblaadjes aflikken was lekker, want die smaakte zoet. Wij dat trots tegen een vriend vertelt, hij druk opzoek naar een brandnetel, eet hem op, maar hij vond hem niet lekker. Naja, en zo kan ik nog heel lang doorgaan.. Oh ik heb ook een keer met 2 vrienden en een vriendin het betoverende doolhof gespeelt (jaja, dat bordspel), heb toen nog gewonnen ook. Met een andere vriendin heb ik (toen ik nog in een leefgroep woonde) de hele gang nat gemaakt, en zijn we daar op onze sokken gaan schaatsen. Ze ging me leren dansen, maar dan moest ik eerst een shirtje van haar over mn eigen shirtje heendoen. Vriendin ging een zombie na doen. Ik ging uit mn raam roken daar, maar vriendin moest in de gaten houden of ik m niet te ver door rookte, want ik rookte gewoon de filter ook op. En ik snap nog steeds niet dat de leiding daar er niet achter is gekomen, volgens mij was het wel overdreven duidelijk.

Die vriendin en ik gingen ook vaak hinkelen buiten, rondjes hinkelen, of rondjes huppelen. En kopstoten geven. Als je xtc op hebt voel je geen pijn. Heel gevaarlijk. Met 1 vriendin kwam ik zelfs op t idee om 100 kopstoten te geven, dat hebben we dus ook gedaan. Toen kwam zei op het idee dat je het viaduct ook een kopstoot kon geven.
Ritalin heb ik ook een keer gesnoven, daar word je héél druk van. Ik stond op mn bed te springen de hele nacht. Maar heb ook verhalen gehoord over ieman die de hele nacht melk bleef drinken, en iemand die de hele nacht een pinguin heeft nagedaan.
En ja, ik heb ook een goede vriend van mij in een badtrip gezien, weet helaas niet meer wat hij op had, in iedergeval was het een combi van drugs en drank. Hij zat in een bushokje, en was zó bang, voor echt alles. Maar vooral voor auto's. Bij elke auto die langskwam tripte hij hem. We zijn later naar zn huis gegaan (zn ouders waren op vakantie), en op een gegeven moment was hij weg. Was hij met de scooter (die heel hard kan) gaan rijden, zelfs over de snelweg. Iedereen hem zoeken op de scooter, uiteindelijk een dorp veel verder was iemand hem tegen gekomen.
Nja, ik heb dr eigenlijk wel heel veel slechte ervaringen mee, met drugs. Zit ook een beetje in dat wereldje dat er veel drugs word gebruikt, open over word gepraat, en word aangeboden.
En tsjah, dan ga je proberen. Ik moet zeggen, tot nu toe vind ik alle soorten drugs verslavond. Ik kon er dan ook moeilijk afblijven. Nu gaat dat prima. Doe nog héél af en toe een hijsje van een joint, zegmaar 1x in de 3 maanden. En héél soms een pilletje, zegmaar 1x in het jaar. En ik kan het daar ook bij houden, en sla voor de rest alles netjes af.