Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoCo schreef:Ik heb een implanon-staafje! Ben er super-content van, en ik hoef 3 jaar nergens aan te denken!

Wendy schreef:JoCo schreef:Ik heb een implanon-staafje! Ben er super-content van, en ik hoef 3 jaar nergens aan te denken!
Totdat je hem kwijt bent... zoals bij een vriendin van me gebeurd is.
? claudia23 schreef:Denk dat ik me ga verdiepen in de nuvaring die spreekt me eigenlijk het meeste aan...
Diegene die de nuvaring gebruiken, is de zin in sex dus nog wel aanwezig![]()
?

loveyoutoo schreef:claudia23 schreef:Denk dat ik me ga verdiepen in de nuvaring die spreekt me eigenlijk het meeste aan...
Diegene die de nuvaring gebruiken, is de zin in sex dus nog wel aanwezig![]()
?
Ja hoor, daar heb ik in ieder geval geen problemen mee!

Wendy schreef:De mirena geeft veel minder hormonen af en is heel betrouwbaar: voor mij de oplossing

x_Mliss schreef:Ik ga gewoon niet met me benen wijd bij me dokter teminste nu nog niet.
Weet niet hoe ik dat ga doen als ik ooit een kind moet baren maar oke
) dus dat zit wel goed!
MandyR schreef:x_Mliss schreef:Ik ga gewoon niet met me benen wijd bij me dokter teminste nu nog niet.
Weet niet hoe ik dat ga doen als ik ooit een kind moet baren maar oke
Weet precies hoe je je voelt.
Maar toen mijn dochtertje geboren werd (8mnd geleden) had ik zon pijn dat het me niets schelen. Je zit vol met hormonen, je hebt erge pijn en je kind moet er gewoon uit!!! Mijn dochtertje was 7,5 week te vroeg dus waren er 5 mensen bij aanwezig buiten mijn vriend. Ik kreeg dit niet eens mee ... al hadden op dat moment al mijn colega's rondom te gestaan (bij wijze van spreken)
. En toch zou ik er nu weer erg tegen op zien .....
Ik stond er van versteld dat het inbrengen en eruit halen zo makkelijk was. En ik heb idd ook moeite met een tampon inbrengen omdat ik hier altijd een soort buikpijn bij krijg.Delphi schreef:Even een vraagje over het implanon staafje! Het verwijderen hoe doen ze dat precies? Maken ze echt een sneetje en krijg je hier een litteken van? Hoe groot is zon ding eigenlijk?

Het eerste wat je doet na die gezelligheid is nl niet kijken of dat ding er nog in zit
Godzijdank nooit gevolgen gehad, al twijfel ik daar wel heel er over.. Iig geen doorgezette zwangerschap. We zijn hier toch flink van geschrokken, omdat je af en toe gewoon niet weet hoelang hij er al uit is. Buiten dat een ideale oplossing! Maar je hebt em toch om er zeker van te zijn dat je niet zwanger wordt..
En daarbij komt dat het even veilig is als steralisatie. Voor mij de perfecte oplossing, maar dit hangt vooral van de persoon zelf af. Mocht je twijfelen, je kunt het altijd even uitproberen. Behalve een spiraal dan

. Ik heb ook de nuvaring geprobeerd geen succes. De eerste keer seks nou echt dat ding meteen er weer uit getrokken
. Nu heb ik een mirena spiraaltje. Het zetten was inderdaad niet echt fijn maar bij mij zat ie er binnen 10 min in. Deed wel een paar dagen pijn omdat je baarmoeder eraan moet wennen maar daarna heerlijk. Vooral de bijwerking dat je niet meer ongesteld word erg fijn.

Tamaartje schreef:had je ook bij de diana pil dat je er op een gegeven moment doorheen brak