Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoCo schreef:Ik heb een implanon-staafje! Ben er super-content van, en ik hoef 3 jaar nergens aan te denken!
Wendy schreef:JoCo schreef:Ik heb een implanon-staafje! Ben er super-content van, en ik hoef 3 jaar nergens aan te denken!
Totdat je hem kwijt bent... zoals bij een vriendin van me gebeurd is.
claudia23 schreef:Denk dat ik me ga verdiepen in de nuvaring die spreekt me eigenlijk het meeste aan...
Diegene die de nuvaring gebruiken, is de zin in sex dus nog wel aanwezig![]()
?
loveyoutoo schreef:claudia23 schreef:Denk dat ik me ga verdiepen in de nuvaring die spreekt me eigenlijk het meeste aan...
Diegene die de nuvaring gebruiken, is de zin in sex dus nog wel aanwezig![]()
?
Ja hoor, daar heb ik in ieder geval geen problemen mee!
Wendy schreef:De mirena geeft veel minder hormonen af en is heel betrouwbaar: voor mij de oplossing
x_Mliss schreef:Ik ga gewoon niet met me benen wijd bij me dokter teminste nu nog niet.
Weet niet hoe ik dat ga doen als ik ooit een kind moet baren maar oke
MandyR schreef:x_Mliss schreef:Ik ga gewoon niet met me benen wijd bij me dokter teminste nu nog niet.
Weet niet hoe ik dat ga doen als ik ooit een kind moet baren maar oke
Weet precies hoe je je voelt.
Delphi schreef:Even een vraagje over het implanon staafje! Het verwijderen hoe doen ze dat precies? Maken ze echt een sneetje en krijg je hier een litteken van? Hoe groot is zon ding eigenlijk?
Tamaartje schreef:had je ook bij de diana pil dat je er op een gegeven moment doorheen brak