Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Thank. Ik moet nu drie keer B halen en dat is voor mij dus moeilijk. Heb bij twee al B gehaald ook meer uptempo nummers want die slome kan ik niet in de maat blijven alleen nu ging ik net een beetje overmoedig iets uitproberen Karma Charmeleon op nivo basis alleen dat lukte echt voor geen meter
NonaWen schreef:Ik kan het trouwens al niet eens op de computer.. gewoon met de pijltjes..
Check dit knaapje!!
http://www.youtube.com/watch?v=6JzcqALk ... re=related
xDramaQueen schreef:we wilden eerst ook de wii fit, maar toen kwam me moeder met dit, scheelt 30 eurie en is nog veel leuker ook, vooral de stages en muziek unlocken, soms ben je echt gewoon uren bezig met een opdracht, ik doe het overigens meerdere keren per dag, het is echt leuk.
kathris schreef:ik en google zijn absoluut geen vriendjes vandaag.. maar ik wil t toch wel even weten..
wat kost een wii en wat kost de dance-game? en zit er dan zo'n mat bij? t klinkt namelijk wel heel leuk, misschien krijg ik dan ook ooit nog is een wat betere conditie
vonneke schreef:Is het zo dat deze mat ook te halen is voor de gewone computer?
dan hang ik die aan me super tv en kan ik het ook spelen.
we hebben we een wii, maar die staat 9 van de 10x bij mijn vriend
poes schreef:Ik vind de wii altijd zoooo duur en het zou me niet verwonderen als de nieuwe versie er alweer zit aan te komen.
Zoals dat FIT-ding, is dat eigenlijk leuk?