marieke84 schreef:Ik zou gaan voor de plaatselijke verdoving, omdat anesthesie altijd een risico inhoud en omdat ik weet dat ze onder algemene verdoving niet zo voorzichtig werken als bij plaatselijke, mijn zus weet hier alles van. Zij heeft het onder algemene gehad en ze hebben een zenuwtak doorgetrokken bij het proberen uitkijgen van de kies met als gevolg dat ze nu aan die kant niks meer voelt, ze hadden mij gezegd dat als dit zou gebeuren onder plaatselijke ik dit toch zou voelen en dat kon aangeven zodat ze de zenuw niet zouden beschadigen, misschien ook wel goed om te weten...
Da's dus niet waar!
Ik had plaatselijke verdoving en bij mij is dus een zenuw bijna kapotgeropt. Zoals ik schreef, zaten er 4 worteltakken aan en die waren krom, als haaknaalden. De zenuw liep daar overheen. Helaas had de kaakchirurg verzuimd een goede foto te maken en is aan het trekken geslagen, waarbij ze met 2 man mijn kaak vasthielden.
Gelukkig was mijn zenuw niet door zodat na ongeveer een jaar het gevoel voor 95% terug was.
Vergeet niet dat alles verdoofd is, dus je hebt het echt niet door! Pas als de verdoving de volgende dag er nog niet uit lijkt te zijn, kom je er achter...